Nope.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:47 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
hm, dus ook niet het opstaptarief van de bussen als je vergeet uit te checken?
Dus heb ik misschien ¤5 voor niks opgegooid?
nope.. Af en toe dan, zelden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:48 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Nope.
Voor niks is een groot woord, reis je nooit met het OV in het weekend?
Ik zou zeggen lees het vorige deel even door, daar is die discussie ook al uitgebreid geweest.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:48 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar wat is dan godsnaam het nut van inchecken en uitchecken voor studenten oid...
Ja als ik de staatsloterij win ben ik rijk.... Ik zeg ook niet dat een werkend systeem zo slecht is, maar er zitten eigenlijk ook geen voordelen aan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:56 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Als het werkt, werkt het best prima. Zeker met een persoonlijke chipkaart met automatisch opladen. Nooit meer een kaartje of strippenkaart hoeven te kopen is toch best makkelijk. Maar dan moeten ze wel zorgen dat de techniek in orde is, en dat zoiets niet halfslachtig wordt ingevoerd zoals nu.
Kort samengevat voor je vrij reizen-periode:quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:48 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar wat is dan godsnaam het nut van inchecken en uitchecken voor studenten oid...
Kaartje moet je soms wel kopen. Ik had het over een kaart met automatisch opladen, dus dan hoef je nooit op te laden. In- en uitchecken is een stuk minder moeite dan een kaartje kopen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:51 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ja als ik de staatsloterij win ben ik rijk.... Ik zeg ook niet dat een werkend systeem zo slecht is, maar er zitten eigenlijk ook geen voordelen aan.
Kaartje hoefde je al niet te kopen met je studenten ov, en nu moet je ook nog opladen e.d. en altijd zorgen dat je in/uit checkt.
Dit wist ik, maar dan nog, ik vind het echt nergens opslaan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Kort samengevat voor je vrij reizen-periode:
- door in succesvol in te checken in de bus toon je de chauffeur dat je een geldig vervoersbewijs hebt
- bij de NS moet je voorlopig niet in- en uitchecken
- in de tram is het twijfelachtig, het is hier weleens langsgekomen dat de controleurs alleen het verschil tussen in- en uitgecheckt kunnen zien, en niet abonnementen kunnen aflezen. Als dat niet waar is in- en uitchecken alleen nuttig voor de statistieken.
dit was sarcastisch bedoeld na Wom reactie.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:48 schreef CantFazeMe het volgende:
bij mij dus welquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:41 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
In je gratis reizen-periode wordt er nooit borg afgeschreven, en kan je die dus ook niet kwijtraken.
Hoe kan mijn saldo dan -4 euro zijn?quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:41 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
In je gratis reizen-periode wordt er nooit borg afgeschreven, en kan je die dus ook niet kwijtraken.
Ben je bij een NS automaat geweest?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:55 schreef Renesite het volgende:
Ik met volle moed naar de automaat toe en even checken of het er daadwerkelijk op staat.
GODVER NJET!
Heb hem netjes vorige week opgeladen, het stond er op!!!! Het is nu gewoon fucking getrashed!
Oplaadautomaat eventjes mijn pasje ingeschoven. Dan moet dat kreng toch aangeven dat het er opgeladen staat?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ben je bij een NS automaat geweest?
Geen ideequote:Op donderdag 21 januari 2010 18:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oplaadautomaat eventjes mijn pasje ingeschoven. Dan moet dat kreng toch aangeven dat het er opgeladen staat?
gewoon zo een kleine gele? die geeft dat niet aanquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oplaadautomaat eventjes mijn pasje ingeschoven. Dan moet dat kreng toch aangeven dat het er opgeladen staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |