abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77092571
Zo maar weer eens een poging wagen
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_77092881
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 12:35 schreef Godfrey het volgende:
Ik maakte even een account aan op Ov-chipkaart.nl en als ik dan op Kaartinformatie klik dan staat er bij status: Actief.

Betekent dat ik mijn chipkaart niet meer hoef 'op te halen' bij zo'n paal wat ik al vaak geprobeerd hebt maar er komt steeds een error in beeld??
Op datzelfde overzicht staan de producten op je kaart, tenzij je in Rotterdam woont zouden dat er 4 moeten zijn.
pi_77093023
Vraag:

Ik heb nu een tijdelijk studenten ov-chipkaart.
Krijg ik mijn definitieve pas toegestuurd of moet ik die ergens ophalen?

Heb al gebeld naar het infonummer, maar na drie kwartier in de wacht te hebben gestaan, kreeg ik een mevrouw aan de telefoon die er maar weinig van wist. Ze kon ook niet zien of mijn aanvraag in behandeling is. Ze sprak ook zeer slecht Nederlands, ik moest m'n oerhollandse achternaam spellen en vervolgens dacht ze dat het m'n voornaam is...
pi_77093059
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 12:49 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Vraag:

Ik heb nu een tijdelijk studenten ov-chipkaart.
Krijg ik mijn definitieve pas toegestuurd of moet ik die ergens ophalen?

Heb al gebeld naar het infonummer, maar na drie kwartier in de wacht te hebben gestaan, kreeg ik een mevrouw aan de telefoon die er maar weinig van wist. Ze kon ook niet zien of mijn aanvraag in behandeling is. Ze sprak ook zeer slecht Nederlands, ik moest m'n oerhollandse achternaam spellen en vervolgens dacht ze dat het m'n voornaam is...
Die krijg je opgestuurd.
pi_77095516
quote:
product Status Prijs ¤
Totaal 3
Studenten OV-chipkaart week -
Vraag uw OV-bedrijf ¤ 0,00
Vraag uw OV-bedrijf ¤ 0,00
Iemand die weet waarom mijn korting er niet bij staat en hoe ik dat kan regelen?..
pi_77096870
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:58 schreef Zephyrus het volgende:
Beter dat het inderdaad op Mijn IBG wel wordt aangegeven, desnoods stop ik na 31 januari standaard een uitdraai van de webpagina bij m'n Ov-chip...

Trouwens, volgens mij wijken de kaartgegevens gewoon per checkpoint af. Zo geeft mijn transactie-uitdraai aan dat mijn studentweekproduct nog ongebruikt is en deze klaar voor gebruik ligt. Geldig vanaf 01/01/2010 tot 31/12/2030

Op Mijn IBG daarentegen staat dan weer dat 'ie maar geldig is tot 31/12/2010...

Owja, en ook ik heb een saldo van een mysterieuze - ¤4,-
Yep, hier nog iemand waarbij 2030 staat. Werd er door aangesproken op een conducteur die het nog niet eerder gezien had.
pi_77097059
Ik heb bij 3 verschillende automaten geprobeerd mijn reisproduct op te halen (2-3x per automaat) en elke keer krijg ik het bericht in de trant van 'ophalen tijdelijk niet beschikbaar'
Ik heb nog niet eens echt gereisd met dat ding, d.w.z. nog nooit ingecheckt, en nu al frustreert het als een malle.
pi_77097306
Vandaag ook weer bij twee verschillende automaten geprobeerd. Denk dat ik nu in totaal wel 50 keer op het knopje 'product ophalen' gedrukt heb .

Ik ga weer terug in de passieve modus, heb geen zin om elke dag naar een automaat te fietsen, er in de rij te staan en dan weer van een koude kermis thuis te komen.
  donderdag 21 januari 2010 @ 14:37:37 #234
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77097409
Oke, nu snap ik het niet meer.

Mijn IBG: Product is niet geactiveerd.
Oplaadpunt: "Er staan geen producten klaar" met andere woorden, dan is het updaten de vorige keer toch gelukt?
NS automaat: Twee producten, korting & week OV. Geldig van 10-01-2010 t/m 31-12-2011.

Over het opladen: Vriendinnetje van mij heeft het 11x geprobeerd & kreeg "product kan niet opgehaald worden". Ik probeerde het één keer en ik kreeg meteen "er staan geen producten klaar"
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_77097433
Wow 50 keer, en ik raak al gefrustreerd na 8 keer

Ik heb ook geen zin om te bellen naar die helpdesk als dat zo lang duurt en geld kost en waarschijnlijk toch geen oplossing biedt.
pi_77097542
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:37 schreef automatic_ het volgende:
Oke, nu snap ik het niet meer.

Mijn IBG: Product is niet geactiveerd.
Oplaadpunt: "Er staan geen producten klaar" met andere woorden, dan is het updaten de vorige keer toch gelukt?
NS automaat: Twee producten, korting & week OV. Geldig van 10-01-2010 t/m 31-12-2011.

Over het opladen: Vriendinnetje van mij heeft het 11x geprobeerd & kreeg "product kan niet opgehaald worden". Ik probeerde het één keer en ik kreeg meteen "er staan geen producten klaar"
Het zit je niet mee
  donderdag 21 januari 2010 @ 14:41:57 #237
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77097596
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:40 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Het zit je niet mee
Snap jij het nog?
Ik ga er maar vanuit dat het goed is.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_77098195
Hoe steekt het juridisch eigenlijk in elkaar. Ik heb inmiddels meerdere keren een serieuze poging gewaagd om mijn OV-chipkaart te activeren. Als het me uiteindelijk niet voor 1 februari lukt en een conducteur geeft me een boete, maak ik dan kans om deze boete terug te vorderen?
pi_77098493
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoe steekt het juridisch eigenlijk in elkaar. Ik heb inmiddels meerdere keren een serieuze poging gewaagd om mijn OV-chipkaart te activeren. Als het me uiteindelijk niet voor 1 februari lukt en een conducteur geeft me een boete, maak ik dan kans om deze boete terug te vorderen?
Dat moet vast wel gaan lukken, maar dan zal je vast niet de enige zijn. Er zijn dan vast wel een meldpunt komen ofzo om dat geld terug te vorderen. Ik weet namelijk niet bij wie je dan moet zijn om dat terug te vorderen.
pi_77098582
Het werkt gewoon niet. Ik ga ook niet in de wachtrij staan.
pi_77098610
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:02 schreef Dennis101 het volgende:
Ik weet namelijk bij wie je dan moet zijn om dat terug te vorderen.
Bij wie dan?
pi_77098646
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:05 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Bij wie dan?
Daar moest nog 'niet' tussen
pi_77098774
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 12:45 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Op datzelfde overzicht staan de producten op je kaart, tenzij je in Rotterdam woont zouden dat er 4 moeten zijn.
Er staan er 2:

Studenten OV-chipkaart week
en
Studentenkaart korting week

Is dit goed?
pi_77098814
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:08 schreef Godfrey het volgende:

[..]

Er staan er 2:

Studenten OV-chipkaart week
en
Studentenkaart korting week

Is dit goed?
Op datzelfde overzicht staan de producten op je kaart, tenzij je in Rotterdam woont zouden dat er 4 moeten zijn.

(ik zal mezelf maar even herhalen).
pi_77099082
Toch vaag. Mijn kaart is actief maar er zijn maar 2 producten. Kut chipkaart !!
  donderdag 21 januari 2010 @ 15:17:22 #246
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_77099160
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoe steekt het juridisch eigenlijk in elkaar. Ik heb inmiddels meerdere keren een serieuze poging gewaagd om mijn OV-chipkaart te activeren. Als het me uiteindelijk niet voor 1 februari lukt en een conducteur geeft me een boete, maak ik dan kans om deze boete terug te vorderen?
Ze kopen hun schuld af met ¤68,- per halve maand:

http://www.ib-groep.nl/pa(...)schadevergoeding.asp
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  donderdag 21 januari 2010 @ 15:20:09 #247
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_77099292
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:08 schreef Godfrey het volgende:

[..]

Er staan er 2:

Studenten OV-chipkaart week
en
Studentenkaart korting week

Is dit goed?
Dat betekend dat je een week ov heb en in het weekend korting krijgt. Het lijkt me dat hij bij jou dus al geactiveerd is op een of andere manier. Blijkbaar is er tijdens zo'n error toch een reisproduct opgehaald.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_77099360
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:17 schreef maok het volgende:

[..]

Ze kopen hun schuld af met ¤68,- per halve maand:

http://www.ib-groep.nl/pa(...)schadevergoeding.asp
Daar hebben ze dus al over nagedacht zo te zien.
pi_77099382
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:21 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Daar hebben ze dus al over nagedacht zo te zien.
Ze moeten ergens over nadenken.
pi_77099976
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:20 schreef maok het volgende:

[..]

Dat betekend dat je een week ov heb en in het weekend korting krijgt. Het lijkt me dat hij bij jou dus al geactiveerd is op een of andere manier. Blijkbaar is er tijdens zo'n error toch een reisproduct opgehaald.
Ik hoop het. Ik kan het ook niet vragen aangezien ik na 20 minuten ophang als ik de klantenservice bel van ov-chipkaart.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')