abonnement Unibet Coolblue
pi_256294
Uitzending vanavond gezien en die Tes dat is me er eentje!!!!
Wat een loeder!!!

Meningen graag.

pi_256295
Es nieuw slachtoffer van Tes?!?
Hmmmmm oké dus als je gewoon wat lacht met een vriendin om een ruzie maak je die "vriendin" een slachtoffer.........
Ja hoor klinkt logisch (NOT)
Oké je kunt Tessa haten maar nu kan ze zeker helemaal niks meer goed doen. Uit elke stap die ze zet kan haar een scheldpartij wachten hier. Kom op zeg, iedereen zijn eigen mening maar je kunt overdrijven natuurlijk.
pi_256296
Maar heeft Tessa het nou gezegd tegen Antonette? Heeft iemand dat gehoord?
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

  donderdag 30 maart 2000 @ 20:05:00 #4
2705 cynix
is verdwaald
pi_256297
Esmeralda zei 'het' tegen Tessa,
Tessa zei 'het' tegen Antonette,
Antonette zei 'het' tegen Jop,
Jop zei 'het' tegen Aziz,
Aziz zei 'het' tegen Bullent,
Iwan zegt helemaal niets...
Esmeralda ontkent 'het' gezegd te hebben,
Tessa ontkent 'het' gezegd te hebben,
Antonette ontkent 'het' gezegd te hebben,
Jop ontkent 'het' gezegd te hebben,
Aziz ontkent 'het' gezegd te hebben,
Iwan zegt helemaal niets...

En waar gaat 'het' nu helemaal over?
Esmeralda zou Bullent een kusje gegeven hebben!!!
WAUW!!! WERELDNIEUWS!!! STOP DE PERSEN!!!

Bullent: Kom gauw uit de 'Aziz-mode'!
Stop met dat ge-o.h. over 'bepaalde' signalen van 'bepaalde' mensen, want dit wordt je ondergang!!!
Aziz is verloren, wordt niet de nieuwe Aziz!!!

pi_256298
Es zou Bul GEZOEND hebben.
Het woordgebruik alleen al maakt de hele explosie nog onbenulliger.
pi_256299
Het was al zo'n geouwehoer van niks, ga er hier nog maar even op door.........pffffffffff
fake a dream
  donderdag 30 maart 2000 @ 21:00:00 #7
2705 cynix
is verdwaald
pi_256300
quote:
op 03-30-2000 om 08:26 PM schreef Kimmie het volgende:
Het was al zo'n geouwehoer van niks, ga er hier nog maar even op door.........pffffffffff

Dat de bus te klein was om zo'n lousig voorvalletje is nu juist de KERN van de zaak.
Dit geeft haarscherp aan wat er gebeurt met een aantal mensen in een kleine ruimte.
Om het minste of geringste slaat de vlam in de pan. Er staat ons nog wat te wachten!


------------------
Als het aan de kat lag, bleef Seki in de Bus.

[Dit bericht is gewijzigd door cynix (Datum 30 Maart 2000).]

pi_256301
quote:
op 03-30-2000 om 09:00 PM schreef cynix het volgende:
Dat de bus te klein was om zo'n lousig voorvalletje is nu juist de KERN van de zaak.
Dit geeft haarscherp aan wat er gebeurt met een aantal mensen in een kleine ruimte.
Om het minste of geringste slaat de vlam in de pan. Er staat ons nog wat te wachten!

en daarom ging Seki eruit,
daarom verdient JdM centjes,
daarom zijn deze emo-soap-settings beschadigend,

en wij maar de schuld geven aan de 'slachtoffers'.

Wat zijn we toch makkelijk te manipuleren.
Goede samenvatting, Cynix

  vrijdag 31 maart 2000 @ 12:37:00 #9
1953 zonnedauw
morgenstond van zonnedauw
pi_256302
Precies Cinix....

Het gaat niet om het onderwerp zelf, dat is slechts de aanleiding om de latente irritatie jegens elkaar te kunnen ventileren... Elk (sociaal) wezen heeft zijn prive tijd nodig om alles op een rijtje te kunnen zetten, als dat niet gebeurd lopen er allerlei kleine en grote ergernissen hoog op... heerlijke televisie ...

Overigens vond ik Iwan briljant gister:
"Hebben jullie nou gezoend of niet? Nu wil ik het wel weten... Nee, nou einde verhaal toch..."

Zo simpel samengevat dat het nergens om gaat, en toch weer om alles, omdat het gaat om de verhoudingen tussen elkaar weer op scherp te zetten... De (verbale) leider is dood.... wie wordt de nieuwe???

Ik vermoed trouwens Tessa ervan dit proces te zijn gestart, maar zij bleef wonderlijk buiten schot, zelfs bij Essie, dan begreep ik niet helemaal....

gelijkwaardigen respecteren elkaars verschillen
pi_256303
quote:
op 03-31-2000 om 12:37 PM schreef zonnedauw het volgende:
...
Ik vermoed trouwens Tessa ervan dit proces te zijn gestart, maar zij bleef wonderlijk buiten schot, zelfs bij Essie, dan begreep ik niet helemaal....


De wens is de vader van de gedachte.
Het afgeven/schelden op Tessa is alleen op dit forum een hype, in de rest van de wereld, zelfs in de Bus, speelt dat nauwelijks.

pi_256304
quote:
..en de rest van de wereld..

De Sorrow-wereld zeker (waar iedereen blind is).

Live sucks
I want to be sucked!
  vrijdag 31 maart 2000 @ 14:11:00 #12
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_256305
quote:
op 03-31-2000 om 02:08 PM schreef Ali Baba het volgende:
De Sorrow-wereld zeker (waar iedereen blind is).


Nog niet, maar ja, die stel naievelingen in de bus hebben dat ook niet door...

You must be out of your brilliant mind.
  zaterdag 1 april 2000 @ 17:59:00 #13
1953 zonnedauw
morgenstond van zonnedauw
pi_256306
Wat ik begreep zal Tessie zeer waarschijnlijk in de gevarenzone terrecht komen... er is nog hoop
gelijkwaardigen respecteren elkaars verschillen
  zaterdag 1 april 2000 @ 23:11:00 #14
3023 lica
fan of...
pi_256307
Onbegrijpelijk zeg, Bullent maakt een hele analyse aan de rand van de bedstee en vervolgens komt er geen conclusie uit...
Jaja, ieder voor zich natuurlijk wel. Iedereen heeft de analyse gevolgd en iedereen komt uit op hetzelfde, ook Tessa.
Niemand durfde het hardop te zeggen en dat is nu net het gemis sinds Seki De Bus heeft verlaten. Vandaar dus dat Tessa zo blij en opgelucht is dat Seki weg is.
Do I have to say more?????
Sad but true....
pi_256308
quote:
op 04-01-2000 om 05:59 PM schreef zonnedauw het volgende:
Wat ik begreep zal Tessie zeer waarschijnlijk in de gevarenzone terrecht komen... er is nog hoop



Als SBS Iwan en Aziz ernaast zetten, wordt deze stemronde nooit vervelend.
  zondag 2 april 2000 @ 03:14:00 #16
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_256309
Ik denk en hoop maar denk dat Esmeralda er niet uitgestemd gaat worden deze ronde, gewoon om het feit dat het een leuke vlotte spontane (ik haat dat woord, hoi ik ben trutje en ik heb groen haar en donkere ogen en ben heel SPONTAAN en zo.....) aardige en bovendien knappe meid is. De overgebleven mannen, Iwan incluis kunne dat niet missen, gewoon vanwege het feit dat ze uit correcte overwegingen niet op Antonette kunnen geilen, want die is 'bezet' door JoppieToppiePik, en geilen op Tessa zou de levenslang gestrafte met gratie nog niet doen, behalve als het een wenkbrauwfetisjist betreft. Derhalve voorspel ik dat Esmeralda nog een lang leven is beschoren in deze bus, en dat ze zelfs winkandidaat is.
Ben te zaai voor een signature
pi_256310
Dat vindt denk ik de psych ook, die haar een voorstel doet tot creativiteit,
waarna ze een 'spel' in een 'spel' ontwerpt, "wie het beste kan roddelen".
Aan de zure reacties van achtereenvolgens Iwan, Tessa ook (in mindere mate) Antonettes zwijgen te zien, vinden die dat niet leuk, op z'n zachtst gezegd,
eerlijker: ze keken scheel van jalouzie !
Naar alle waarschijnlijkheid nl. wordt Essie a.s. maandag plots niet meer teruggevonden op het bankje, en iig. is haar 'bondje' met Büllent nog steeds stevig en 'on-beroddelbaar': een doorn in het oog van Tessa, na het mislukken van de 'zoen-aktie'.

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 02 April 2000).]

  zondag 2 april 2000 @ 03:24:00 #18
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_256311
Winkandidaat is misschien wat optimistisch, omdat vrouwen volgens mij gewoon nauwelijks kans hebben om te winnen in dit soort programma's. Ik weet ook niet hoe dat komt (ik zou persoonlijk graag Antonette zien winnen), maar niemand lijkt daar eigenlijk serieus rekening mee te houden. Ik hoop wel echt dat Tessa maandag De Bus uitvliegt. Niet alleen, omdat ik haar niet erg sympathiek vind, om allerlei ten overvloede op dit Forum besproken redenen, maar ook omdat de dynamiek binnen de groep interessanter wordt met twee 'subgroepjes' met elk drie leden. Mocht Aziz toch verdwijnen, is volgens mij de volgorde van vertrek van de volgende 3 ook redelijk goed te voorspellen.
  zondag 2 april 2000 @ 03:37:00 #19
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_256312
quote:
op 04-02-2000 om 03:24 AM schreef Meister het volgende:
Winkandidaat is misschien wat optimistisch, omdat vrouwen volgens mij gewoon nauwelijks kans hebben om te winnen in dit soort programma's. Ik weet ook niet hoe dat komt (ik zou persoonlijk graag Antonette zien winnen), maar niemand lijkt daar eigenlijk serieus rekening mee te houden. Ik hoop wel echt dat Tessa maandag De Bus uitvliegt. Niet alleen, omdat ik haar niet erg sympathiek vind, om allerlei ten overvloede op dit Forum besproken redenen, maar ook omdat de dynamiek binnen de groep interessanter wordt met twee 'subgroepjes' met elk drie leden. Mocht Aziz toch verdwijnen, is volgens mij de volgorde van vertrek van de volgende 3 ook redelijk goed te voorspellen.

Lees Jjanet's topic over battle of the sexes en reageer ajb.

Ben te zaai voor een signature
pi_256313
quote:
op 04-02-2000 om 03:24 AM schreef Meister het volgende:
Winkandidaat is misschien wat optimistisch, omdat vrouwen volgens mij gewoon nauwelijks kans hebben om te winnen in dit soort programma's. Ik weet ook niet hoe dat komt
<snip>

Meister,
Tanjalies heeft op dit Forum al eens onthuld, dat de hoofd-doelgroep van dit soort programma's vrouwelijk is, en ook de paar statistische kijkcijfer-metingen geven dit aan. Daarin past een script 'mannelijke winnaar' wonderwel,
naast het feit dat ook uit peilingen bleek dat van de vrouwelijke kijkers het meerendeel een negatieve opinie over de aanwezige vrouwen in het programma had.

pi_256314
Dat Esmeralda 'gecast' is als mogelijke winnares wil ik van bovenstaande posters best aannemen. Persoonlijk hoop ik van niet omdat ik van mening ben dat die gekke Jop voor het grootste deel het programma 'draagt'.
Tessa is 'gecast' als Tessa! Haar 'rol' heeft bij de overigen, na het zoenincident, niet echt invloed meer. Het zal mij niets verbazen als zij morgen op de bank "geschreven" wordt.
  maandag 3 april 2000 @ 00:48:00 #22
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_256315
Even over de topic
Als ik het dagboek lees van Tessa denk ik eerder dat Tessa het slachtoffer is van Esmeralda. Ook al geeft iedereen flink af op Tessa heeft niemand haar werkelijk horen zeggen dat zei gezegd heeft dat Es en Bul gezoend hebben.
Zouden Es en Bul dan toch gezoend hebben?
Niet dat dat nou zo belangrijk is, van mij mogen ze. Maar als Es dat werkelijk gezegd zou hebben geeft dit toch weer een ander beeld.
Nog is het dan lullig dat Tessa dit doorverteld heeft als dit in vertrouwen verteld is, dat wel
pi_256316
Lijkt mij ook mogelijk, Jessicaa, en geloof best dat Es. er in dat geval trots op was, en het inderdaad in vertrouwen verteld heeft.
In dat geval zou Iwan weer de spijker op de kop geslagen hebben, met zijn: "Iemand wil een ander dekken" (of iets van die strekking). In dat geval zou Tessa met haar ontkenning dan juist Es. hebben willen 'beschermen'... of zie ik dat verkeerd ?

* Moor heeft nog wel eens raadsels in het begrijpen van vrouwelijke taktiek.

  maandag 3 april 2000 @ 01:01:00 #24
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_256317
Ja Moor dat denk ik ook. En Iwan onhandig zoals hij dat kan vertellen slaat dan inderdaad misschien de spijkers op de kop met die opmerking. En daarna hebben jullie nou gezoend? Antwoord was "Nee"Nou ok ook duidelijk en hij ging weer slapen. Net als de anderen (Aziz,Seki) kon hij hieruit ook zijn conclusies trekken m.b.t de eerlijkheid van sommige passagiers uit de bus.
Als mijn gedachtengang klopt dan.
De waarheid zullen we nooit weten en misschien ook wel.
Maar vinden wij het eigenlijk ook niet heerlijk om de waarheid voor een ander in te vullen? Soms wel denk ik :-)
  donderdag 6 april 2000 @ 07:46:00 #25
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_256318
overgenomen van de Seki fansite:Waar zou Tessa op uit zijn?
In het dagboek van Tessa van dag 47 staat het volgende:

--------------------------------------------------
'Een ding en dat heb ik zeker geleerd: als je iets in vertrouwen hoort, wees dan niet zo stom om het door te vertellen, hoe close je ook met iemand bent en hou het lekker voor je. En ik ...... ben zo verstandig (denk ik) om diegene niet te verlinken die het notabene zelf heeft gezegd en nu in alle fronten ontkent. Ik had het niet moeten doorvertellen, maar het feit dat ik nu de gebeten hond ben zit me gigantisch dwars'.

'Het komt nu over dat ik een roddel in de wereld heb gebracht'.

'Ik probeer dan nog die persoon te beschermen door het niet te zeggen dat ze het zelf heeft verteld. Maar de volgende keer doe ik het dus wel!!!! en dan zeg ik : inderdaad dat heb je me zelf verteld toen we aan het werk waren daar en zo laat. Want het staat nog in mijn geheugen gebrand'.
---------------------------------------------------

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 16 April 2000).]

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')