Zo van, dan gaat er niet een reputatie aan diggelen, zeker?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:37 schreef cptmarco het volgende:
Zanger Rinus...
Ik denk dat het beste is een onbekende zanger/zangeres...
Al had ik daar ook vooraf al geen hoge pet van op. En guess what! Ze hebben mijn verwachtingen hélemaal waargemaakt!quote:Op maandag 18 januari 2010 19:41 schreef cptmarco het volgende:
en zijn de verwachten ook niet zo ook.... en krijgen we geen Toppers taferelen meer...
Was DJ Bobo dan zo'n succes op het songfestival?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:43 schreef iBenny het volgende:
Doe maar een of andere (wereldberoemde)DJ met zo'n dans- / zangdoos... heb je miss nog een beetje kans op publieksstemmen
Die wil waarschijnlijk nog niet eens dood op het podium van het Eurovisie Songfestival gevonden worden.quote:
Daar heeft ze een puntquote:Op maandag 18 januari 2010 19:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die wil waarschijnlijk nog niet eens dood op het podium van het Eurovisie Songfestival gevonden worden.
Misschien met een eigen nummer, maar zéker niet met Shalalie...quote:Op maandag 18 januari 2010 19:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die wil waarschijnlijk nog niet eens dood op het podium van het Eurovisie Songfestival gevonden worden.
Best een kwalijke zaak trouwens dat die vijf namen werden gepresenteerd als vaststaand feit, dat zij een draai aan het nummer gingen geven... ben benieuwd wie het uiteindelijk gaan worden!quote:Op maandag 18 januari 2010 21:29 schreef Loveless85 het volgende:
Probleem is dat artiesten zoals Tiesto en Within Temptation die eerst genoemd werden natuurlijk never nooit hun reputatie te grabbel gaan gooien met zo'n carnavaleske nummer![]()
Zeker een band als WT heeft er denk ik veel meer mee te verliezen dan ze er ooit mee zullen winnenHun achterban is nou niet echt het type wat dit soort geintjes waardeert
Dan lijkt het me de vraag waarom ze blijkbaar hun medewerking verleend hebben.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:29 schreef Loveless85 het volgende:
Probleem is dat artiesten zoals Tiesto en Within Temptation die eerst genoemd werden natuurlijk never nooit hun reputatie te grabbel gaan gooien met zo'n carnavaleske nummer![]()
Zeker een band als WT heeft er denk ik veel meer mee te verliezen dan ze er ooit mee zullen winnenHun achterban is nou niet echt het type wat dit soort geintjes waardeert
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |