De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn bepaalde zaken die mij echter gek.. maar dan ook knettergek maken! nee stop.. lees door!
Ik zat in de middag vandaag voetbal te kijken.. Ajax speelde helaas gelijk met 1-1. Je hebt er dan ook altijd een paar lui tussen die mijn clubbie belachelijk gaan maken.
Zoals de meeste fokkers nu onderhand al weten, heb ik op diverse vechtkampen gezeten. Dit was geen kattepis en vol zelfvertrouwen vroeg ik hem dan ook of hij zijn belachelijke
statements kon verklaren ("KUTJODENN!!). Nadat hij mij met zijn vriendjes uitlachte en tegen me zei "we hebben een clown in ons midden" knapte er iets in me.
Ik begon me een beetje dreigend op te stellen en de beste mannen vormden een cirkel om me heen. Dit was het moment waarop ik van 0 tot 100 moest gaan en met een nu al legendarische
roundhouse kick schopte ik er drie tegelijk neer. Een andere vloog in en via een arrow step kwam ik in perfecte chi sao en biu tze positie. Ik liet na hem een paar tikken verkocht
te hebben, hem met rust. Respectvol dook hij naar achteren, buigend voor zijn nieuwe meester.
Er was echter een tweede probleem. Normaal gesproken observeer ik de omgeving altijd goed maar deze keer ontglipte het me dat er een paar feyenoord fans waren binnengekomen. Ze waren het
standaard type, tatoeage, feyenoordshirtje en een kortgevouwen petje op met hooligan erop. En ze keken niet vrolijk ..
Een trok een mes en trachte me te steken en via een Bas Rutten techniek stak hij zichzelf lek met zijn eigen mes. bebloedend stortte hij ter aarde, het was geen fraai gezicht. Ik durf zelfs
te beweren dat hij wenste dat ie nooit geboren was, maar dat kan ik dit keer niet bevestigen. De andere gast was al niet meer zo stoer maar vloog me toch aan. Via het wedge principe deflecte ik
zijn stoot en gebruikte de kracht van mijn tegenstander om mijn eigen stoot recht op zijn adams apple te plaatsen. Gorgelend stortte ook hij ter aarde.
In de meantime had die slet (die ik ondertussen al paar keer keihard gebald heb, ouwe) de politie gebeld en kreeg ik wederom een boete wegens openbare geweldpleging.
Ik snap dit dus niet he. Ik stel gewoon een vraag. Ik ben gewoon een rustige jongen. IK zoek dit niet op. Waarom overkomt mij dit? Waarom raak ik in dit soort shit verzeild? Nahja..
De klacht moge duidelijk zijn. Rest mij jullie niet veel meer dan jullie een spetterend weekend te wensen.
Klacht: Mensen die totaal anti ajax zijn zonder reden
Klacht 2: Ruzie krijgen als je enkel om een motivatie vraagt
Klacht 3: Hooligans die het zien en zich in de ruzie mengen
Klacht 4: OPgepakt worden terwijl de schuld bij de ander ligt.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.