abonnement Unibet Coolblue
pi_256289
Eigenlijk zou er iemand uit gestemd moeten worden maandag. Maar tegelijkertijd komen er twee nieuwen in (waarvan er één op dinsdag de bus weer moet verlaten).

Mogen de nieuwen meestemmen?

of

wordt het wegstemmen een week uitgesteld?

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_256290
ja goeie vraag. ik snap het eigenlijk ook niet zo. maar we zullen het wel zien. volgens mij weet niemand het!! maar als er toch een uit moet laatdan die aziz maar weg gaan. die arme jongen is zo dom dat hij het niet waard is er langer in te zitten. maar ja eigenlijk moet ik erom lachen. al is het meer om te huien.
Ik ben best wel blij nu
  donderdag 30 maart 2000 @ 22:09:00 #3
2928 Dendroaspis Angusticeps
'Would you like some veno
pi_256291
quote:
op 03-30-2000 om 06:21 PM schreef Hunter het volgende:
Eigenlijk zou er iemand uit gestemd moeten worden maandag. Maar tegelijkertijd komen er twee nieuwen in (waarvan er één op dinsdag de bus weer moet verlaten).

Mogen de nieuwen meestemmen?

of

wordt het wegstemmen een week uitgesteld?


Het scenario zou er zo uit kunnen zien:

1. Er wordt er eerst een uitgestemd door de 'oude' ploeg.
2. Daarna komen er 2 nieuwe passagiers voor een periode van 24 uur.
3. De volgende avond kan er weer een oprotten omdat de groep 'het beter kan vinden met de andere'......

"makes sense to me, but on the other hand it could be exactly the other way around"

The only reason some people get lost in thought is because it's an
unfamiliar territory...


pi_256292
Als ze het dan maar wel LIVE doen.
Kunnen we zelf zien of er niet gezwendeld wordt.
pi_256293
...en wat zou er dan een mooiere stunt zijn als AZIZ moet moven,...en Katja een bussagier wordt!
“To destroy a people you must first sever their roots.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')