En daarom is 3FM.NL ook slecht bereikbaar, want dat draait op dezelfde server.quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:30 schreef Y. het volgende:
www.radio555.nl heeft er wat moeite mee...
Dat dus! Thomas Bangalterquote:
Eerder deze ochtend hoorde ik nog Owl City, het leek alsof-ie versneld werd afgespeeld. Ook 538 stijlquote:
Tja De SMS balk ziet er ook hetzelfde uit op TV als die van Serious Request.quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En daarom is 3FM.NL ook slecht bereikbaar, want dat draait op dezelfde server.
Als ze Anouk dan ff zo afraffelenquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:01 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Eerder deze ochtend hoorde ik nog Owl City, het leek alsof-ie versneld werd afgespeeld. Ook 538 stijlMagoe, Owl City heb ik al zo vaak gehoord, die mag wel snel voorbij van mij
Corrino doet de regie, van dit, en dus ook van Radio 555, daarom lijkt het er best wel op.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Tja De SMS balk ziet er ook hetzelfde uit op TV als die van Serious Request.
Ah vandaar.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:03 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Corrino doet de regie, van dit, en dus ook van Radio 555, daarom lijkt het er best wel op.![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:06 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ook Trust sponso *kraakt* e actie v *PLOF*
Vind ik niet. Frits is een hele grote naam, buitencategorie zelfs. Misschien is hij voor de doelgroep van deze actie (zijnde iedereen met geld die genegen is wat te geven aan goede doelen, dus zeg maar 25+) wel de bekendste deelnemer.quote:
Ik weet sowieso niet wat er normaal op Slam!FM wordt gedraaid, hoe zouden de vaste luisteraars de muziek vinden die nu langskomt?quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:08 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe de luisteraars bij SLAM!FM hierop reageren
tweespraak is een slechte grammafoonplaat die al jaren wordt gedraaid. Maar inderdaad voor de geef doelgeroep wel een geschikte DJquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vind ik niet. Frits is een hele grote naam, buitencategorie zelfs. Misschien is hij voor de doelgroep van deze actie (zijnde iedereen met geld die genegen is wat te geven aan goede doelen, dus zeg maar 25+) wel de bekendste deelnemer.
veel dance muziek.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:10 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik weet sowieso niet wat er normaal op Slam!FM wordt gedraaid, hoe zouden de vaste luisteraars de muziek vinden die nu langskomt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |