Dat is absurd veel geld zeg, 35 euro per shirtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:59 schreef Foxio het volgende:
Nou, allemaal bedankt.
Ik vraag al mijn vrienden om een zaakje voor shirts te bedrukken. Vraag ik het als laatste redmiddel eens aan me moeder kent zij nog een zaakje. Dus ik ernatoe gemaild. Meteen terug dat het geen enkel probleem is en dat ong 35 euro incl BTW per shirt kost en 4 werkdagen duurt.
Topic kan dicht.
Ik weet niet. Het koste zoveel doordat er veel tekst opstond en 2 kleurenplaatjes. En ik ben allang blij dat ik eindelijk iets gevonden heb waar je zoiets kunt bedrukken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:57 schreef Slickk het volgende:
[..]
Dat is absurd veel geld zeg, 35 euro per shirt
Dan mag ik hopen dat je wat degelijke kwaliteit krijgt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:56 schreef Foxio het volgende:
[..]
Ik weet niet. Het koste zoveel doordat er veel tekst opstond en 2 kleurenplaatjes. En ik ben allang blij dat ik eindelijk iets gevonden heb waar je zoiets kunt bedrukken.
Daarbij gebruiken we het 5/6 dagen met carnaval, in de zomer op vakantie enzo. En me carnavalsoutfit van vorig jaar kostte toch wel meer dan 40 euro, en die heb daarna nooit meer aangehad.
Volgens mij is het ook zo duur omdat het geen massaproductie is. Het is echt 10x een uniek shirt en dat is best prijzig lijkt me.quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:09 schreef Mindstate het volgende:
Voor 35 euro wordt je echt flink afgezet.
Blanco t-shirts kosten afhankelijk van de kwaliteit 1 tot 5 euro, bedrukken kost op zo'n print echt niet meer dan een tientje
Ik ben 17, moet het dus met de scooter doen. En ik zou echt bijgod niet weten waar er printshops in de buurt zouden kunnen liggen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:13 schreef FutureWorld het volgende:
Waarom rij je niet gewoon wat printshops/relatiegeschenkenwinkels etc. in de regio af? Grote kans dat je t daar goedkoper vind dan via internet..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |