abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76973621
Heey,

Met carnaval en en voor vakantie, willen wij met een groep vrienden van 10 man allemaal shirts laten bedrukken.

Dit moet het ongeveer worden, waarschijnlijk veranderd de laatste zin op de achterkant nog. Maar dat is puur inhoudelijk.

Hoeveel zou het ongeveer gaan kosten zoiets als dit te laten maken? Aangezien ik hier in de buurt van Zuid-Limburg geen winkel ken die het doet. Moeten we het shirt erbij kopen. Anders wouden we ergens een effe v-hals shirt halen en alleen te laten bedrukken.

Hoeveel kost dit ongeveer, en waar kan ik dit laten doen (op internet?)
Heb schijt aan de dingen die je wel hebt gedaan, in plaats van spijt van de dingen die je niet hebt gedaan.
  maandag 18 januari 2010 @ 17:29:38 #2
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_76973695
Wel lachen shirt, alleen die tekst op de achterkant
pi_76973718
You do not fear them?
- The Wraith? Naah. Now *clowns* — that s another story.
pi_76976366
@ Sanini: hehe ik weet het, het is maar een voorbeeld. Iedereen krijgt zijn eigen zin onderaan, de een wil: Let the bass kick in my boxer, de ander: I am the fresh prince of ..(onze plaatsnaam) en ik pak gewoon: Ik kwam... ik zag.. en ik kwam nog een keer. dat soort dingen..

@ CasualMark: Ja de meeste op internet kan je max 3 regeltjes op de voorkant en als je dit Jupiler versje op de voorkant in 3 regels moet verdelen moet het lettertype heel klein zijn wil het er nog oppassen.
Heb schijt aan de dingen die je wel hebt gedaan, in plaats van spijt van de dingen die je niet hebt gedaan.
pi_77014386
Nogmaals, ik heb al die eerste 4/5 sites bekeken en daar lukt het niet.

bedrukt.nl werkt nog t beste. De voorkant krijgen we wel geregeld alleen de achterkant niet. Omdat je dat Cijfer er niet groot op achter kan krijgen.

Als je de achterkant aanklikt kan je een lettertype grootte aanklikken voor het hele shirt. Nou het cijfer moet dus super groot, en de zin onderaan weer klein net als je naam boven het nummer.

Is er dan nergens een site/winkel waar je veel meer eigen keuzes heb mbt tot het bedrukken?
pi_77014963
Heb je al eens relatiegeschenken bedrijven bij jou in de buurt geprobeerd? Denk alleen dat dat wel prijzig kan worden
pi_77015006
Kan je het niet ergens proberen waar ze voetbalshirts bedrukken? Daar kan je sowieso grote cijfers met een kleiner gedrukte naam erboven krijgen.
pi_77015028
Op elke zwarte markt staat wel zo'n tent. En anders op ene kermis/normale markt.
pi_77015084
http://www.digoprint.nl/
Heeft mijn zoon ook t-shirts voor de vakantie laten bedrukken. Was geloof ik excl. t-shirt 12,50 per shirt kwijt
pi_77015259
http://www.spreadshirt.nl
kun je gewoon gifje oid uploaden en die op het shirt plaatsen!
pi_77020835
Nou, allemaal bedankt.
Ik vraag al mijn vrienden om een zaakje voor shirts te bedrukken. Vraag ik het als laatste redmiddel eens aan me moeder kent zij nog een zaakje. Dus ik ernatoe gemaild. Meteen terug dat het geen enkel probleem is en dat ong 35 euro incl BTW per shirt kost en 4 werkdagen duurt.

Topic kan dicht.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 19:10:06 #12
272079 Labotte
Bier is fijn
pi_77021325
http://www.cafepress.com

Kan je ook meerdere regels invoeren. Ong. 30 dollar per shirt
-Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction
Rudeness is the weak person's imitation of strength (Eric Hoffer)
Satis Ego Sum
  dinsdag 19 januari 2010 @ 19:57:36 #13
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_77023730
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 18:59 schreef Foxio het volgende:
Nou, allemaal bedankt.
Ik vraag al mijn vrienden om een zaakje voor shirts te bedrukken. Vraag ik het als laatste redmiddel eens aan me moeder kent zij nog een zaakje. Dus ik ernatoe gemaild. Meteen terug dat het geen enkel probleem is en dat ong 35 euro incl BTW per shirt kost en 4 werkdagen duurt.

Topic kan dicht.
Dat is absurd veel geld zeg, 35 euro per shirt
pi_77037993
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 19:57 schreef Slickk het volgende:

[..]

Dat is absurd veel geld zeg, 35 euro per shirt
Ik weet niet. Het koste zoveel doordat er veel tekst opstond en 2 kleurenplaatjes. En ik ben allang blij dat ik eindelijk iets gevonden heb waar je zoiets kunt bedrukken.

Daarbij gebruiken we het 5/6 dagen met carnaval, in de zomer op vakantie enzo. En me carnavalsoutfit van vorig jaar kostte toch wel meer dan 40 euro, en die heb daarna nooit meer aangehad.
  woensdag 20 januari 2010 @ 01:17:39 #15
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_77038371
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 00:56 schreef Foxio het volgende:

[..]

Ik weet niet. Het koste zoveel doordat er veel tekst opstond en 2 kleurenplaatjes. En ik ben allang blij dat ik eindelijk iets gevonden heb waar je zoiets kunt bedrukken.

Daarbij gebruiken we het 5/6 dagen met carnaval, in de zomer op vakantie enzo. En me carnavalsoutfit van vorig jaar kostte toch wel meer dan 40 euro, en die heb daarna nooit meer aangehad.
Dan mag ik hopen dat je wat degelijke kwaliteit krijgt.

Vorig jaar een klein bedrijfje opgezet (schoolproject) en daar bedrukten we ook textielproducten. Er zit echt ontzettend veel verschil in het papier dat er gebruikt wordt. (Je drukt een afbeelding / tekst in spiegelbeeld op papier, papier gaat op shirt en wordt gedrukt) Soms gaat het na 1x wassen er al af, soms is het niet transparant (dus met witte randen tussen je letters) en het duurdere papier blijft er langer op zitten. Dus als ik jou was zou ik eerst even vragen hoe dat zit. Dan is het nog wel 35 euro waard als je het na een paar keer wassen er niet af is.
pi_77039050
Voor 35 euro wordt je echt flink afgezet.

Blanco t-shirts kosten afhankelijk van de kwaliteit 1 tot 5 euro, bedrukken kost op zo'n print echt niet meer dan een tientje
  woensdag 20 januari 2010 @ 03:12:30 #17
162594 dikkekaas
crazy legoracer
pi_77039530
Als ik jou was zou ik sowieso eigen shirts aanleveren, want wat je ook betaalt, de kwaliteit van de shirts die je krijgt is vaak zeer beroerd. Wij laten elk jaar met de carnavalsvereniging ook een groot aantal shirts drukken en hebben ervaring met meerdere bedrijven, die stuk voor stuk de meest baggershirts ooit leveren.
  woensdag 20 januari 2010 @ 06:58:58 #18
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_77040560
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 02:09 schreef Mindstate het volgende:
Voor 35 euro wordt je echt flink afgezet.

Blanco t-shirts kosten afhankelijk van de kwaliteit 1 tot 5 euro, bedrukken kost op zo'n print echt niet meer dan een tientje
Volgens mij is het ook zo duur omdat het geen massaproductie is. Het is echt 10x een uniek shirt en dat is best prijzig lijkt me.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_77040951
voor 17.50/ps regel ik de tshirts voor je.
pi_77046308
Hehe, nou we willen het uiteindelijk met 7 man gaan doen.

Maar zo te horen is het zo duur dan? Maar op internet vind ik nergens een site waar ik dat hele versje van de voorkant op kan zetten. Daarnaast kan je meestal maar 1 plaatje toevoegen per kant. Dus of het Jupiler Logo of het hartje onderaan. En daarnaast kan je op de achterkant die lettertypes van de verschillende onderdelen niet veranderen.

En in het mailtje stond dat het zo duur was omdat er 2 full-colour plaatjes inzitten en een heleboel tekst.

We waren sowieso al van plan de effe shirts (met V-hals) zelf ergens vandaan te toveren.

@ Flubberbal: En hoe wil je dat gaan doen voor zowat de helft? Kan toch haast niet anders dat het dan 1x wassen en we hebben een vaal shirt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Foxio op 20-01-2010 11:59:35 ]
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:58:52 #21
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_77049017
Een shirt kost 1 tot 5 euro.
Een papiertje waarop gedrukt wordt kost max. 2 euro. Er moeten iets van 3 papiertjes per shirt gebruikt worden als ik het zo bekijk.

Dus in totaal kom je maximaal op 11 euro per shirt qua kosten.

Via internet lukt het je inderdaad niet, omdat er grenzen zijn qua het aantal plaatjes en dergelijke. Ik raad je aan om via internet een winkel te zoeken waar je zelf de shirts af kunt leveren en kunt overleggen wat je wilt. Dat bespaart je veel geld en gedoe.
pi_77049140
Nou ik heb eens 12 van die Tshirt bedrukkings bedrijven gemaild. Met de vraag hoeveel zoiets gaat kosten. Ik heb nu toch 4 weken vakantie en OV-pas dus desnoods kan ik ze zelf ophalen.

Ben eens benieuwd wat daar uitkomt.
pi_77049590
Waarom rij je niet gewoon wat printshops/relatiegeschenkenwinkels etc. in de regio af? Grote kans dat je t daar goedkoper vind dan via internet..
pi_77050193
Pfff haal gewoon een wolvenshirt.
pi_77050526
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:13 schreef FutureWorld het volgende:
Waarom rij je niet gewoon wat printshops/relatiegeschenkenwinkels etc. in de regio af? Grote kans dat je t daar goedkoper vind dan via internet..
Ik ben 17, moet het dus met de scooter doen. En ik zou echt bijgod niet weten waar er printshops in de buurt zouden kunnen liggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')