Ik was niet in Nijmegen helaas..quote:Op maandag 18 januari 2010 18:50 schreef de.flow het volgende:
tvp
waren er nog gasten in nijmegen dit weekend?
Nope, gewoon huur, wat oorspronkelijk dus ook de bedoeling was. Ik woon nu namelijk officieel samen enzo, en hoewel ik nog steeds wel actief blijf in de beweging wil ik het wel wat rustiger aan gaan doen. Maar natuurlijk wel makkelijk om samen te reizen naar feestjes voortaan ^_^.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:03 schreef TimKuik het volgende:
Hey Defamai, huisje in Hilversum? Ik woon in Hilversum. Welk pand zit je? Weggeefwinkel, Juliana, of zit je in 't oude pand van Rinse?
[..]
Ik was niet in Nijmegen helaas..
Aight, jah ik ken ook wel wat meer gasten hier in de buurt die wel houden van een feestje. Heb je toevallig een auto?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:29 schreef defamai het volgende:
[..]
Nope, gewoon huur, wat oorspronkelijk dus ook de bedoeling was. Ik woon nu namelijk officieel samen enzo, en hoewel ik nog steeds wel actief blijf in de beweging wil ik het wel wat rustiger aan gaan doen. Maar natuurlijk wel makkelijk om samen te reizen naar feestjes voortaan ^_^.
Jazeker, nouja. Mijn vriendin heeft een ouwe Saab, maar die staat ook tot mijn beschikking.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:58 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Aight, jah ik ken ook wel wat meer gasten hier in de buurt die wel houden van een feestje. Heb je toevallig een auto?
Ah ok, jah ik heb ook wel een auto tot mijn beschikking maar heb geen rijbewijs zelf. Maar is misschien wel leuk om idd een keer te carpoolen.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:19 schreef defamai het volgende:
[..]
Jazeker, nouja. Mijn vriendin heeft een ouwe Saab, maar die staat ook tot mijn beschikking.
Zit een beetje te twijfelen, was daar 2 weken geleden ook (D&B en een heel klein beetje Tekno) maar ben nogal geldloos :/quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:49 schreef defamai het volgende:
Ik kreeg trouwens vandaag een flyertje voor legaal in Gouda, wie gaan er?
Ja, zag het op de flyer. Maarja, entree is vanavond 4 euro, daar kan ik zelfs niet moeilijk over doen, en het is wel puur tekno.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:07 schreef terror623 het volgende:
[..]
Zit een beetje te twijfelen, was daar 2 weken geleden ook (D&B en een heel klein beetje Tekno) maar ben nogal geldloos :/
Deur sluit trouwens om 1 uur daar, maar met wat geluk kan je later nog binnen komen (wij wel toen)
Klopt, maar wat dat betreft heb ik altijd wel geluk, aangezien ik niet drink en me prima vermaak met wat pep, 4fmp, 2cb, misschien wat lachgas, oid en een flesje water de hele avond. Ja, roken is kut, maar goed. Ik heb gewoon even behoefte aan een feestje en even naar de klote te gaan, aangezien ik even weg wil uit huis. (Ruzie met het vrouwtje, dat soort shit).quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:11 schreef terror623 het volgende:
geh, betalen voor tekno, ben ik niet meer gewend hoorVroeger wel is naar betaalde tekno feestjes gegaan, maar das lang geleden. Nadeel is trouwens dat bier hier ook wat duurder is (dacht tussen de 1,50 en 2,20) en je niet overal mag roken
Nice!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:12 schreef defamai het volgende:
Fuck ja. Ik heb een Korg Padkontrol, CHAOS.
Verhuizenquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:48 schreef Nosh het volgende:
[..]
Nice!
Mensen nog plannen voor zaterdag? Denk dat ik richting Brabant ga reizen, maar alles staat nog open. Enigzins.
Whut hapened? Ik dacht dat je net gesettled wasquote:
Dit weekend ga ik naar Hilversum, na net een maandje ergens anders gewoond te hebben. Maar daar blijf ik dan ook wel een tijdje.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 02:57 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Whut hapened? Ik dacht dat je net gesettled was?
Ah ok, suc6! Is het veel slepen of valt dat wel mee?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 03:02 schreef defamai het volgende:
[..]
Dit weekend ga ik naar Hilversum, na net een maandje ergens anders gewoond te hebben. Maar daar blijf ik dan ook wel een tijdje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |