Dat zeker, maar om nou elke nacht in de kou op de grond te liggen, neuu dankjequote:Op woensdag 17 maart 2010 20:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet?
Als ik ze soms bezig zie denk ik wel eens: dat kan ik beter
Mja, das waarquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik zou niet op zo'n manier op tv willen. Als in puur als leedvermaak/soap.
Dat ook nogquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik zou niet op zo'n manier op tv willen. Als in puur als leedvermaak/soap.
Heb je gezien hoeveel de andere koppels vorig jaar hebben meegenomen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, das waarMaar voor 50.000 euro doe ik veel hoor
Het is toch meerwaarde + 50.000?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb je gezien hoeveel de andere koppels vorig jaar hebben meegenomen?
Nee, alleen het koppel met de meeste meerwaarde krijgt die 50.000 euro extra. De andere koppels alleen de meerwaarde, dat soms echt barweinig kan zijnquote:
Ja, en de meerwaarde van de winnaar vorige editie was wel 200 euro. Andere koppels krijgen ook de meerwaarde, ook als ze niet winnen, maar dat jaar kreeg de rest dus niks.quote:
Ja, ik ga er wel vanuit dat ik win hèquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:01 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, alleen het koppel met de meeste meerwaarde krijgt die 50.000 euro extra. De andere koppels alleen de meerwaarde, dat soms echt barweinig kan zijn
Ervaring rijkerquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:03 schreef Tegan het volgende:
Maar je kan dus met niets naar huis gaan, en dat is het me echt niet waard.
Na een paar dagen al, dat gaat leuk worden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:14 schreef Marrije het volgende:
Die adhdtante met dr clownsneus op 'ik heb het op dit moment niet naar mn zin'.
Dan hou je ermee op en ga je naar huis
Ik vind alleen de beoordeling wat karig hoor, door die jury. Misschien wat minder creatief, maar volgens mij wel iets wat de gemiddelde koper het meeste aanspreekt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:11 schreef Cyan het volgende:
Geweldig! Nienke en Miek kregen gewoon een 8!
Ik had van Maarten en Monique wel verwacht dat ze niet van die truttige Ikea stickers zouden gebruiken. Jammer, want het toilet op zich zag er goed uit.
Ja een standaard toilet is natuurlijk verkoop technisch een stuk beter. Maar een beetje creativiteit is natuurlijk ook wel leuk. Iedereen kent de VT wonen inrichting nu wel en je kunt met een beetje creativiteit ook een heel verkoop technisch toilet opleveren maar dan net even wat anders als de standaard toiletten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:25 schreef June. het volgende:
[..]
Ik vind alleen de beoordeling wat karig hoor, door die jury. Misschien wat minder creatief, maar volgens mij wel iets wat de gemiddelde koper het meeste aanspreekt.
De geloofwaardigheid van de 'vakjury' is nu al ver te zoeken. Over smaak kun je twisten. Maar een 8 voor een toilet dat niet eens te gebruiken is....quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:25 schreef June. het volgende:
[..]
Ik vind alleen de beoordeling wat karig hoor, door die jury. Misschien wat minder creatief, maar volgens mij wel iets wat de gemiddelde koper het meeste aanspreekt.
Ik vind haar stem heel erg lijken op die van Renee Fokker, actrice uit oa De zomer van 45quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:44 schreef miieejj het volgende:
nienke heeft een bekende stem! geen idee op welke bn'er het lijkt, maar ik dacht die van Chazia Mourali ...
Dat heb ik dus nu al met die mooiboyquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:29 schreef Noek het volgende:
Tvp.
Er is altijd wel een stel die ik oprecht vanuit mijn tenen haat. Altijd!
Love it!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |