abonnement Unibet Coolblue
pi_256283
quote:

Bert's visie
Jop is heel goed bezig en moet zich minder met Aziz bemoeien en hij steunt Jop ook op de manier waarop hij zich zo neutraal opsteld en met iedereen goed omgaat.Jop heeft hem ook verteld dat hij geen zin heeft in dat geruzie en dat hij met Iwan hele andere gesprekken heeft als met Aziz, omdat Aziz altijd over gevoel wil praten.De psych gaf Jop gelijk.
Esmeralda kreeg een pluim omdat ze zich zo lekker afzijdig hield, maar ze moet meer over zichzelf vertellen, van zichzelf laten zien.
Ook kreeg ze het advies om een spel te gaan verzinnen waarbij het erom draait dat iedereen heel veel roddels over elkaar verzint.

Essie verteld dat ze een heel open gesprek heeft gehad tegen Bully, ze heeft heel veel dingen verteld( en kijkt hem hierbij veelbetekend aan) en de psych vond het goed.

Iwan is ook bij de psych geweest
De psych had het over zijn teruggetrokken houding e.d.

Iwan verteld nu aan Esmeralda dat hij "iets leuks"heeft gehoord van Bert maar.....dat hij er niet over mag praten .....Essie word nieuwsgierig maar Iwan begint te lachen.."neeeej, ik mag er niet over praten"(gevolgd door een irritant lachtje)



Met veel dan aan Quenda

De rol van Bert wordt mij steeds duidelijker, was hij al mede verantwoordleijk voor het vertrek van onze held Sjekkie, nu probeert hij ook nog de overige bussagiers (raar woord klinkt huppelkutje alleen dan anders) tegen elkaar uit te spelen. Hierboven staan een aantal citaten waaruit ik afleid dat de psych een spelletje speelt en dat voor iemand die de rots in de branding voor de busacteurs zou moeten zijn. Hun vertrouwenspersoon..

Wat een smerig spel speelt SBS hier...

[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie (Datum 30 Maart 2000).]

  donderdag 30 maart 2000 @ 16:34:00 #2
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_256284
Dat idee kreeg ik inderdaad al een tijdje... Alles is gewoon van te voren door SBS6 bedacht....
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')