Volgens mij willen ze Clijsters gaan uitzendenquote:Op maandag 18 januari 2010 04:52 schreef Tim86 het volgende:
Break Wickmayer..nu snel afmaken en Thiemo op ES 1
Murray heeft z'n hele succes daaraan te verdienen.quote:Op maandag 18 januari 2010 04:46 schreef F.M.D. het volgende:
thiemo heeft z'n pet afgedaan, misschien helpt het![]()
Naar welke zender kijk jij eigenlijk?quote:Op maandag 18 januari 2010 04:54 schreef F.M.D. het volgende:
teleurstellend is dat thiemo haast elke keer verliest in de rally, vaak door eigen fout
eurosport playerquote:Op maandag 18 januari 2010 04:55 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Naar welke zender kijk jij eigenlijk?
Thiemo op ES2quote:Op maandag 18 januari 2010 04:58 schreef TheArt het volgende:
Weer regen. Misschien dan toch naar Thiemo?
Fixed.quote:Op maandag 18 januari 2010 05:00 schreef Tim86 het volgende:
Bizar hoor..Florian Mayer wint welgeteld 2 games in de eerste 2 sets tegen landgenoot Petzschner en wint daarna met speels gemak
Tegenovergestelde van Safinquote:Op maandag 18 januari 2010 05:00 schreef Tim86 het volgende:
Bizar hoor..Florian Mayer wint welgeteld 2 games in de eerste 2 sets tegen landgenoot Petzschner en wint daarna met speels gemak
Jij kan ook overdrijven zegquote:Op maandag 18 januari 2010 05:03 schreef F.M.D. het volgende:
thiemo krijgt gewoon tennisles
is niet erg..leert ie alleen maar van
Hebben we toch gedaan? Zo heel vreemd is het ook allemaal niet..is nog lang niet de oude natuurlijk.quote:
Precies zijn standaard spelletje ja en ook de reden waarom hij altijd veel te veel relatief lange sets heeft tegen de mindere goden. Thiemo verslaat zich er alleen op..moet beter leren doseren.quote:Op maandag 18 januari 2010 05:08 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ik vind dit wel jammer hoor. Verliezen van Roddick is natuurlijk absoluut geen schande, in straight sets verliezen ook niet, maar het gaat erom dat Thiemo teveel weggeeft. Roddick speelt gewoon de bal terug, maakt niet te veel fouten en dat is meer dan genoeg...
Vind wel dat dat relatief lang duurt. Natuurlijk is terugkomen van een blessure anders, maar de Belgen zijn later terugkomen en nu stukken beter.quote:Op maandag 18 januari 2010 05:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hebben we toch gedaan? Zo heel vreemd is het ook allemaal niet..is nog lang niet de oude natuurlijk.
De Belgen hebben geen schouderoperatie ondergaan waardoor ze compleet opnieuw, en op een andere manier, moesten leren serveren.quote:Op maandag 18 januari 2010 05:11 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Vind wel dat dat relatief lang duurt. Natuurlijk is terugkomen van een blessure anders, maar de Belgen zijn later terugkomen en nu stukken beter.
Appels met peren vergelijken natuurlijkquote:Op maandag 18 januari 2010 05:11 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Vind wel dat dat relatief lang duurt. Natuurlijk is terugkomen van een blessure anders, maar de Belgen zijn later terugkomen en nu stukken beter.
8 maanden geleden of zo. En ik heb niet over alleen service.quote:Op maandag 18 januari 2010 05:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De Belgen hebben geen schouderoperatie ondergaan waardoor ze compleet opnieuw, en op een andere manier, moesten leren serveren.
De service was niet eens het probleem vandaag. Ze was in de rally ook gewoon minder dan Kirilenko.quote:Op maandag 18 januari 2010 05:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De Belgen hebben geen schouderoperatie ondergaan waardoor ze compleet opnieuw, en op een andere manier, moesten leren serveren.
Hij moet echt wel meekunnen als ik dit zo zie, maar zoals al eerder gemeld maakt ie erg domme tactische fouten.quote:Op maandag 18 januari 2010 05:31 schreef TheArt het volgende:
Goede hold hoor van Thiemo.
De Engelsen op ES2 zijn in ieder geval aardig lovend. Wel leuk om te horen.
Hij had verschillende opties, maar een blind geslagen crosscourt forehand met je rug naar het net was wel de meest belachelijke. Leuk als het goed gaat, maar zoiets moet je niet doen op die stand..quote:Op maandag 18 januari 2010 05:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij kon er weinig anders mee. Gewoon een zeer slimme bal van Roddick.
Hij kon er echt weinig anders mee, geloof me. Vollerend kon hij er niet bij, dus dan moest het zo. Het enige wat hij wat tegen heeft, is dat het er zo nonchalant uitziet, maar verder was er weinig anders mee te doen.quote:Op maandag 18 januari 2010 05:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij had verschillende opties, maar een blind geslagen crosscourt forehand met je rug naar het net was wel de meest belachelijke. Leuk als het goed gaat, maar zoiets moet je niet doen op die stand..
Zo zag ik het echt niet...hij koos er zelf voor door zo in te stappen. Misschien lag de fout uiteindelijk in zijn voetenwerk waardoor hij dat moest doen, maar zo kwam het niet op mij over.quote:Op maandag 18 januari 2010 05:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij kon er echt weinig anders mee, geloof me. Vollerend kon hij er niet bij, dus dan moest het zo. Het enige wat hij wat tegen heeft, is dat het er zo nonchalant uitziet, maar verder was er weinig anders mee te doen.
Hoe en waarom? Geen idee.quote:AN UNRULY mob of Croatian fans set a sinister tone on the first day of the 2010 Australian Open.
About 60 aggressive and chanting supporters in Croatia's chequered colours lit flares and made offensive and threatening gestures as they marched en masse to Melbourne Park, scattering other shocked spectators in their way.
In a display that left onlookers disgusted, Herald Sun photographer Craig Borrow was spat on and punched as he photographed the chanting mob.
Security staff were waiting at the front gates to search them for contraband amid strict new measures for the tennis.
But some of the fans tried to dodge security by running up the stairs while others buried themselves in their their hoodies to hide their faces as they arrived.
It was an disappointing start to the two-week tournament for organisers after the feel-good flavour of Sunday's charity exhibition match to raise money for victims of the earthquake in Haiti.
The behaviour of some fans - before the first ball had been hit - was a disturbing signal that more of the racial tensions and trouble that have marred the international grand slam event in recent years could be on the cards.
Last year, opposing Bosnian and Serbian fans sent chairs hurtling during a sudden fracas in front of stunned families enjoying the sunshine in Garden Square last year.
Tennis Australia has put fans on notice that they will be expelled from Melbourne Park if they play up, and have separated families and partygoers at the centre.
Officials have previously vowed that tennis fans previously banned from the Australian Open won't make it through the gates, as police increase their efforts to stop violence and anti-social behaviour.
Police numbers have been increased and CCTV camera zones expanded.
Supt John Cooke said late last week he was confident there would be no repetition of violent brawls that had marred the tournament in previous years.
"A number of people have been banned for the 24-hour period in the last couple of years, and those people certainly aren't welcome," Supt Cook said.
"We will have police inside and outside the venue throughout the event, supporting security," he said.
New powers are also available to police to deal with anti-social behaviour by fining people who are drunk or disorderly.
Er zijn er 500 de dat kunnen, maar er zijn er bij lange niet 500 die dat net zo goed kunnen en net zo talentvol zijn. Het enige dat ontbreekt, is, wat de mensen bij ES2 ook zeiden, één combinatie in zijn slagenarsenaal waar hij constant op kan terugvallen als het even niet loopt. Verder moeten de nonchalante balletjes eruit, maar dat zal wel gebeuren. Is bij Murray ook vrij snel gegaan en die is toen ook nog extra stappen gaan maken.quote:Op maandag 18 januari 2010 06:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Teveel domme keuzes. Verkeerde slagen op het verkeerde moment. Teveel onnodige fouten ook.
Zoals ze op ESPN wisten te melden. Thiemo is erg sterk in het slaan tegen een tennisbal. Maar er zijn er 500 die dat kunnen. Nu nog een gameplan om er ook daadwerkelijk iets mee te doen. Iets wat vandaag totaal ontbrak.
Ik had iets meer van Thiemo verwacht eerlijk gezegd, maar goed. Hij kon hier alleen maar winnen, en hij heeft hopelijk veel bijgeleerd ...
Die is echt lelijker als de nacht hequote:Op maandag 18 januari 2010 09:45 schreef groenen het volgende:
Die Flipkens ziet er weer belachelijk uit.
Is al gecancelled.quote:Op maandag 18 januari 2010 09:59 schreef de_boswachter het volgende:
Staat Haase nog op de planning of worden er wedstrijden geschoven?
Als bij Petschner de doomswitch omgeschakeld is, is er niets meer aan te redden.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:05 schreef TheVulture het volgende:
Rare uitslag trouwens bij Mayer, die maakt de eerste twee sets welgeteld 2 games en daarna in 3 redelijke easy sets alsnog naar de winst tegen Petschzner..
Klopt, het was verre van een goede wedstrijd...quote:
Thxquote:Op maandag 18 januari 2010 06:34 schreef Bramaldo11 het volgende:
VIdeo: Enkele hoogtepunten Andy Roddick - Thiemo de Bakker
Michelle Lacher de Brito, vergeef me de eventuele fouten in de spelling.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:34 schreef franklop het volgende:
weet iemand trouwens de naam van die portugeze schreeuwlelijk die in Parijs het publiek tegen dr kreeg?'ben het even kwijt
ah dankquote:Op maandag 18 januari 2010 21:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Michelle Lacher de Brito, vergeef me de eventuele fouten in de spelling.
Gelukkig.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:35 schreef Tim86 het volgende:
De dame in kwestie ging er keihard af in de qualies hier: Larcher de Brito
Roemeens Halep..quote:Op maandag 18 januari 2010 21:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gelukkig.
Opzouten met dat gekrijs.
Wie was dat wijf met die ontzettend dikke memmen ook alweer die ze liet verkleinen? Israelische ofzo...
Doet ze ook mee?
wow als je die finale in het stadion hebt mogen kijkenquote:Op maandag 18 januari 2010 22:38 schreef Eva4Evah het volgende:
Tennis![]()
Damnit, vorig jaar was ik zelf nog bij de Australian Open. Wat was dat gaaf zegEcht alle toppers zien spelen, zelfs naar de herenfinale geweest, echt fantastisch
Er is daar zo'n leuke sfeer. Echt wow
Zou zo teruggaan
![]()
Ohja toen ik daar was liep ik ook een keer naar de wc te zoeken en ineens haalt er zo'n gast naar me uit, zo van pas op ofzo. Ik kijk op van huh, blijkt het een bodyguard te zijn van Serena Williams die fokking 2 meter voor me liep en dat had ik niet gezien
![]()
![]()
![]()
Maar ff ontopic: heb nog geen wedstrijden gezien van dit jaar, ik ben iig voor de Zwoele Zwitser, Federer of courseEn van de dames mag Sjarapova wel winnen, of Clijsters
Ik denk ook wel dat Sharapova gaat winnenquote:Op maandag 18 januari 2010 22:38 schreef Eva4Evah het volgende:
Tennis![]()
Damnit, vorig jaar was ik zelf nog bij de Australian Open. Wat was dat gaaf zegEcht alle toppers zien spelen, zelfs naar de herenfinale geweest, echt fantastisch
Er is daar zo'n leuke sfeer. Echt wow
Zou zo teruggaan
![]()
Ohja toen ik daar was liep ik ook een keer naar de wc te zoeken en ineens haalt er zo'n gast naar me uit, zo van pas op ofzo. Ik kijk op van huh, blijkt het een bodyguard te zijn van Serena Williams die fokking 2 meter voor me liep en dat had ik niet gezien
![]()
![]()
![]()
Maar ff ontopic: heb nog geen wedstrijden gezien van dit jaar, ik ben iig voor de Zwoele Zwitser, Federer of courseEn van de dames mag Sjarapova wel winnen, of Clijsters
Je was me net voorquote:Op maandag 18 januari 2010 22:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat Sharapova gaat winnen
Ja dat was echtquote:Op maandag 18 januari 2010 22:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
wow als je die finale in het stadion hebt mogen kijkenrespect...En dat Australische publiek is gewoon het allerbeste, grotere sportliefhebbers heb je niet
Ik zou overigens overwegen voortaan alleen nog maar in smilies te communiceren, dat moet lukken, je bent op de goede weg.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:46 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Ja dat was echtIk wilde zoooo graag Rafa en Federer tegen elkaar zien spelen, maar was echt heel bang dat het een of andere rare finale zou worden, zoals het jaar daarvoor (Tsonga vs Djokovic
), daar betaal ik liever geen 280 dollar voor
Uiteindelijk toch de gok genomen ruim een week voordat de finale was, en verdomd wat was ik blij dat het idd Rafa - Fed werd
Alleen jammer dat Fedje verloor, maar Nadal sloeg wel een arm om hem heen en dat was echt zo lieeeeff
![]()
![]()
Was echt het tofste ooit iddWah, als ik er nu aan terugdenk...
Heb gelukkig heel veel foto's + filmpjes, en heb ook zo'n lekkere zachte handdoek gekocht
![]()
Wil er zeker nog eens heenHeb wat filmpjes van dat Hit for Haiti zitten bekijken, dat zag er echt zooo leuk uit! Echt wat een sfeer, geweldig
Lekker flauw. Ik gebruik gewoon veel smileys als ik enthousiast ben, mag dat? Maargoed bij deze eentje voor jou:quote:Op maandag 18 januari 2010 22:51 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Ik zou overigens overwegen voortaan alleen nog maar in smilies te communiceren, dat moet lukken, je bent op de goede weg.
smilies zijn cool!quote:Op maandag 18 januari 2010 22:51 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Ik zou overigens overwegen voortaan alleen nog maar in smilies te communiceren, dat moet lukken, je bent op de goede weg.
Beter zo. Dat bespaart het publiek en de kijkers oordoppen.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:35 schreef Tim86 het volgende:
De dame in kwestie ging er keihard af in de qualies hier: Larcher de Brito
De hoeveelste bagel op dit toernooi is het?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:31 schreef wimderon het volgende:
Berdych pakt de eerste set met 6-0, Haase heeft 7 punten gemaakt.
Nu welquote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:37 schreef F.M.D. het volgende:
krijg je zeldzame 2 breakpunten, benut je ze niet
en daar is de derde
Ik vind Verdasco nog niet eens zo slecht, Ball staat gewoon extreem goed te spelen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:47 schreef wimderon het volgende:
Wat is Verdasco allemaal aan het doen...
Nu weer teruggebroken terwijl hij voor de set serveerde.
En dan speelt Ball ineens een dramatische tiebraek..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:53 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
[..]
Ik vind Verdasco nog niet eens zo slecht, Ball staat gewoon extreem goed te spelen.
Waar ik rechts zei bedoel ik links en waar ik links zei bedoel ik rechts. Stop. 2 jokers graag,quote:
Ik mot um gewoon niet zoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:32 schreef danusz1986 het volgende:
Je zag toch duidelijk dat hij fysiek kapot was en nog steeds niet helemaal hersteld van zijn elleboogblessure. Hij heeft niks voor niks opgegeven in Kooyong. Hij zou zelfs bijna niet mee hebben gedaan. Nog niet te snel concluderen dat ie terug gaat vallen uit de top 10. Geef hem de tijd!
Vanaf morgen heb ik een iphone! Of ik hem dan kan gebruiken is dan nog wel de vraag....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:37 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen met een iPhone hier?
Die iPhone APP van de AO is echt![]()
En dat deed ie nog geen eens eigenlijk. Service van Berdych verliep belabberd.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:48 schreef Norrage het volgende:
Haase trouwensJammer, maar goed, een Berdych die ze allemaal raakt kan iedereen van de baan slaan met deze cijfers.
Ja precies!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:12 schreef Szura het volgende:
Youzhny pakt een set terug in de tiebreak
2-1 nu nog achter.
Waarom blijft ES niet gewoon daar ipv van Djoko - Gimeno
Gek hequote:
Vroeg het me ook af. Ik dacht misschien te donker, maar bij Malisse - Almagro zijn ze nog wel bezig ...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:43 schreef Szura het volgende:
Waarom staat het scoreboard al een kwartier stil bij Young
Nou ja Roddick doe je niet zoveel aan natuurlijk. Maar dat Haase zo kansloos onderuit gaat, alsof fucking Berdych zon geweldenaar is. Elke service kreegtie zon beetje bp's tegen. Ja ik vind het gewoon treurig hoe het met het Nederlands tennis gesteld is. Maar dat is niks nieuws.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Gek he
Wat verwacht je dan. Dat Thiemo na een jaar met 1 overwinning in het ATP-circuit het Andy Roddick wel even lastig gaat maken op hardcourt? O nee wacht, Robin Haase tikt natuurlijk in zn eerste ATP-wedstrijd in 1,5 jaar even Tomas Berdych naar huis ....
Kijk, dat je kritiek hebt op de manier waarop vooral Thiemo heeft verloren kan ik nog enigszins inkomen, want er zaten veel verbeterpunten in zijn spel. Maar dat ze beiden in 3 sets kansloos onderuit gaan, daar doe je helemaal niets aan.
Hij heeft het wel aangevraagd. Alleen sinds 2010 mag je geen fysio meer vragen om tegen kramp te helpen. Get your facts straight.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:02 schreef Fukjoeman het volgende:
Fysio voor De Youz. Oh fail hij heeft et niet aangevraagd en de fysio moet weer gaan.
Je hebt gelijk. Het was ook meer een frusti postquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hij heeft het wel aangevraagd. Alleen sinds 2010 mag je geen fysio meer vragen om tegen kramp te helpen. Get your facts straight.
En dat Haase het beter zou doen tegen Berdych op dit zekere moment is echt lachwekkend. 1e ATP-wedstrijd in 1,5 jaar tegen de nummer 20 van de wereld. Dan is elke game mooi meegenomen.
Dat de staat van het Nederlandse tennis bedroevend is ben ik met je eens. Dat probleem ligt echter bij de KNLTB, niet bij de spelers die met deze loting nooit een kans hadden ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |