hoe kan dat nou! Je was een week afwezig!quote:Op maandag 18 januari 2010 11:05 schreef JJH het volgende:
Mogguh!
Ik moet vandaag echt in huis aan de slag, de rotzooi die er ligt is gewoon beschamend!
Tot ergens later vandaag.
Terwijl je daarop wacht kun je ook vast stofzuigen, of aan de afwas beginnen ofzo.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Succes![]()
Ik ben ook al bezig; wachtend op de wasmachine
Of Fokken!quote:Op maandag 18 januari 2010 11:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Terwijl je daarop wacht kun je ook vast stofzuigen, of aan de afwas beginnen ofzo.
Máár jij weet niet wat ik in twee dagen kan veroorzaken + er ligt nog een berg was waar je misselijk van word.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoe kan dat nou! Je was een week afwezig!
Account aanmaken is hendig, want dan hoef je niet bij elke order je adres in te voeren.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zag het....tis maar goed dat ik geen CC heb, anders kocht ik die hele site leeg![]()
Moet je een account aanmaken dan?
En hoe lang duurt het dan voordat je ze in huis hebt?
Ik zou Tombola nog Peej Emmen of ze direct een stuk of 5 mee wilde nemen![]()
Daarvan ben ik zojuist wel teruggekomen![]()
Ik heb Ketofen gegeven, 5 mg, half tabletje terwijl ze eigenlijk een hele zou mogen.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
je hebt gisteren een pijnstiller gegeven? Wat heb je gegeven? Want carprodyl en rimadyl kunnen ook buikpijn veroorzaken.
Heeft ze ook nog last van dr rug? Aangelijnd uitlaten iig. En rustig houden.
Dat doe ik vaak. De meeste kinderen vinden het helemaal tof als je zlef iets voor hen maakt. dat is heel speciaal.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JA!
Je weet het zelf gewoon!!!!
[..]
Ook leuk! En bij Xenos heb je van die houten schatkistjes, die ze zelf kunnen beschilderen/beplakken! En bij hema heb je zelf-maak-armbandjes (maar die hebben wel begeleiding nodig... )
quote:Op maandag 18 januari 2010 11:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Máár jij weet niet wat ik in twee dagen kan veroorzaken + er ligt nog een berg was waar je misselijk van word.
(En het was ook niet echt opgeruimd toen ik wegging, iets met haast.)
Dan zou ik misschien toch maar naar de DA gaan morgen... Als het wel kramp is dan loop je nu weer risico dat ze "er door heen gaat" omdat ze die pijnstiller heeft (maar ik snap dat je het zo veel mogelijk pijnvrij wilt houdenquote:Op maandag 18 januari 2010 11:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb Ketofen gegeven, 5 mg, half tabletje terwijl ze eigenlijk een hele zou mogen.
En het lullige is dus dat ik nu twijfel of die 'last van haar rug' van 't weekend ook al niet buikpijn was
Ze ligt nu te ronken hier op kantoor, dus het pijnstillertje werkt weer.
Het énige dat ik hoop is dat het 'gewoon' kramp is ofzo waar ze de laatste dagen dus af en toe last van heeft. En dat het niet haar vergrote hart is wat nog groter is geworden (de DA zei de vorige keer dat als het hart nog groter zou worden dat er dan ingewanden een beetje knel konden komen te zitten omdat het hart zoveel plek inneemt). Maar het ging juist zo goed met die harttabletjes, dus ik hoop maar gewoon op het beste
Whaha een van de teletubbies of wat?quote:Op maandag 18 januari 2010 11:10 schreef Qwea het volgende:
ik ga een kindertaart bestellen voor mn verjaardag
die zijn vet grappig![]()
![]()
Hmm heeft ze plastabletjes dan?quote:Op maandag 18 januari 2010 11:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb Ketofen gegeven, 5 mg, half tabletje terwijl ze eigenlijk een hele zou mogen.
En het lullige is dus dat ik nu twijfel of die 'last van haar rug' van 't weekend ook al niet buikpijn was
Het énige dat ik hoop is dat het 'gewoon' kramp is ofzo waar ze de laatste dagen dus af en toe last van heeft. En dat het niet haar vergrote hart is wat nog groter is geworden (de DA zei de vorige keer dat als het hart nog groter zou worden dat er dan ingewanden een beetje knel konden komen te zitten omdat het hart zoveel plek inneemt). Maar het ging juist zo goed met die harttabletjes, dus ik hoop maar gewoon op het beste
Ik zou even nu stoppen met de ketofen en dr even niks geven. Als het namelijk wel iets "ergs" is, dan onderdrukt de ketofen ook de pijn. En van ketofen kan ze ook kramp krijgen. Meer nog dan van carprodyl.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:08 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 januari 2010 11:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whaha een van de teletubbies of wat?
quote:Op maandag 18 januari 2010 11:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou even nu stoppen met de ketofen en dr even niks geven. Als het namelijk wel iets "ergs" is, dan onderdrukt de ketofen ook de pijn. En van ketofen kan ze ook kramp krijgen. Meer nog dan van carprodyl.
Ik zou dr even niks geven meer ... en kijken hoe het dan gaat. Als ze last van dr rug heeft idd, dan moet dat of vanzelf (lees binnen 2 a 3 dagen) verbetering geven. Zo niet zou ik ff met dr langs de DA gaan.Ooh, en als ze last van dr darmpjes hebt... zet dr dan ff op rijst met gekookte kip ofzo. Iets licht verteerbaars iig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
OMG!!!quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 11:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG!!!
STEIN!!! als in "Duits voor steen" Nog nooit gezien...
Ik ken een Stijn en een Steinquote:Op maandag 18 januari 2010 11:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG!!!
STEIN!!! als in "Duits voor steen" Nog nooit gezien...
dat snap ik he... maar ik vind het wel raar... Stijn ken ik wel, maar Stein ziet er voor mij echt zo uit als een steen... dan je andere kind Piere noemen en je bent klaar...quote:
Ik doe Qweatjuhhhhhhquote:Op maandag 18 januari 2010 11:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat snap ik he... maar ik vind het wel raar... Stijn ken ik wel, maar Stein ziet er voor mij echt zo uit als een steen... dan je andere kind Piere noemen en je bent klaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |