quote:Op maandag 18 januari 2010 11:52 schreef Qwea het volgende:
ik zweer, sommige mensen
-**** computer supplies met Denise
"Ja met smit, ik moet 1 van de techneuten"
-Daar spreekt u mee
"Je bent een vrouw"
-Ja, en?
"Mn computer maakt een smurfen geluid hoe kan dat"
-Geen idee, wat doet u precies?
"Ja geen idee, zie daar gaan we al. Ik wil 1 van de mannen spreken"Ik heb hem mijn collega maar in de handen gedrukt, voordat ik ging flippen.
Word ons vriendje is toch wel gebiedend en dus zonder t?quote:Op maandag 18 januari 2010 11:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
NEEEEE!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(over die T amputatie dan, niet over Morrie)
heb je mij al toegevoegd?quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 11:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Word ons vriendje is toch wel gebiedend en dus zonder t?
Of wat zit je nu te jankzakken?
quote:Op maandag 18 januari 2010 11:52 schreef Qwea het volgende:
ik zweer, sommige mensen
-**** computer supplies met Denise
"Ja met smit, ik moet 1 van de techneuten"
-Daar spreekt u mee
"Je bent een vrouw"
-Ja, en?
"Mn computer maakt een smurfen geluid hoe kan dat"
-Geen idee, wat doet u precies?
"Ja geen idee, zie daar gaan we al. Ik wil 1 van de mannen spreken"Ik heb hem mijn collega maar in de handen gedrukt, voordat ik ging flippen.
quote:Op maandag 18 januari 2010 11:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat de zin begon met 'Morretje'! Ik zweer!![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 11:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat de zin begon met 'Morretje'! Ik zweer!![]()
![]()
![]()
ooh breek me de bek niet open.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dit het juiste vak voor je is?![]()
Want volgens mij krijg je een hele hoop van die rare kwasten als klant.
ja, zeg maar wat je wilt morretje, dan geef ik het!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 12:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Kadotip: kip!![]()
En ik denk dat jij blij wordt van een koe of van een hek. Maar als je iets anders wil mag dat natuurlijk ook hoor. Geef maar door.
Ohkeeeeeej, ff zoeken hoor!quote:Op maandag 18 januari 2010 12:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Kadotip: kip!![]()
En ik denk dat jij blij wordt van een koe of van een hek. Maar als je iets anders wil mag dat natuurlijk ook hoor. Geef maar door.
dacht ik al. boom is ook goedquote:
Uhm, hekken denk ik? Of een beest? Kunnen we daar trouwens niet hierover communiceren, om het topic niet helemaal te vervuilen?quote:Op maandag 18 januari 2010 12:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dacht ik al. boom is ook goed
wat wil jij?
Dan wil ik ook een boom.quote:
Dacht ik wel?quote:Op maandag 18 januari 2010 12:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan wil ik ook een boom.Ben je nou al mijn buurtje? Want FB doet raar hier met allerlei foutmeldingen.
Wat doe je daaro?quote:
lekker ongepland blijven crashen bij vrienden, gister even langsgeweest en niet meer weggegaanquote:
Ah ok, was je nog wezen toko-en zaterdag?quote:Op maandag 18 januari 2010 12:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
lekker ongepland blijven crashen bij vrienden, gister even langsgeweest en niet meer weggegaan
en even fokken dus
Oeh, gezellig!quote:Op maandag 18 januari 2010 12:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
lekker ongepland blijven crashen bij vrienden, gister even langsgeweest en niet meer weggegaan
en even fokken dus
quote:Op maandag 18 januari 2010 12:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en even fokken dus
nee, helaas geen tijd voor gehadquote:Op maandag 18 januari 2010 12:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ok, was je nog wezen toko-en zaterdag?
Oh dat maakt toch niet uit, heb je tenminste nog een leuk uitstapje in het verschiet!quote:Op maandag 18 januari 2010 12:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, helaas geen tijd voor gehad
wel even een paar zakjes sushirijst ingeslagen, en nori, bij de makro dan maar
toko-tour wordt dan morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |