Kijk ik kom ook uit ' het grote geld' maar voor mij is het iets vanzelfsprekends ik leef gewoon als een normaal anders mens, maar dan met allerlei soorten luxe erbij. Het zullen de mensen zijn die nooit aan geld gewend waren, en die het opeens krijgen waardoor ze zulk soort uitspattingen krijgen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:37 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik vind mezelf in alle onbescheidenheid nu wel normaal, niet echt naast m'n schoenen lopend.. Heb het voor een student vrij breed, maar rijk ben ik niet.
Wanneer ik echt de beschikking krijg over miljoenen ga ik standaard wel verkeerde dingen doen met een asociale houding als gevolg.. Dure megalomane feesten met mooie vrouwen, dure drank, luxe schepen en auto's.. Niet 24/7, maar ja. Er zijn genoeg mensen ontspoord die aanvankelijk normaal waren, totdat ze met het grote geld in aanraking kwamen. Dat doet iets met je.
Als het je verdienste van hard werken is, mag je daar best trots op zijn. Met mate natuurlijk. Je wilt van gezinsmensen ook niet constant horen hoe geweldig de kinderen wel niet zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:00 schreef verleiding het volgende:
Ja, en daar willen ze soms wel eens stoer over doen.
Ik zou dan gewoon sparen, heb je na enkele jaren zakgeld een leuk huisje.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:30 schreef fs180 het volgende:
Aantal familieleden en (ouders van) een vriendin. Die vriendin heeft 50k aan zakgeld per jaar, maar koopt er eigenlijk niets groots van. Uitgaan, kleding en concerten, wel veel
In de familie is het nogal gescheiden, wordt nooit over gespraat ook.
Schrok ook toen ik het hoorde, gelukkig is het een hardstikke nuchtere dame en gaat ze graag koopjes zoeken. Geld wordt dan niet absurd over de bank gesmeten, gewoon wat haar gelukkig maakt, en dat is ze al snel. Haar broer gaat er anders mee om, die is blijkbaar aan de drugs gegaan en zit in diepe schuldenquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:11 schreef Copycat het volgende:
50K zakgeld per jaar is nog steeds absurd, imo. Waar heb je dat voor nodig en welke verwachtingen schep je daar voor de toekomst mee.
Laat dat zo blijvenquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:27 schreef truebastard het volgende:
oud huisgenoot van mij was de zoon van zeer succesvolle ouders.
hij had de goedkoopste kamer, liep in kleding alsof die een kledingcontainer van leger des heils had beroofd en at ook zeer goedkoop (en bedorven voedsel, weggooien vond die zonde).
ik denk dat die leefde op 60 tot 80 euro per maand voor voedsel (kamerhuur en andere vaste lasten reken ik niet mee).
zijn pa had een 350z, oke niet echt bijzonder, maar hij wou geen rijbewijs halen.
was een beetje een einselganger maar een hart van goud. totdat die zelfmoord pleegde![]()
mijn baas is wel goed voor een paar honderd miljoen, blijft een gierige vent![]()
en op vliegles zaten er wel een paar, maar die waren vrij nuchter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |