abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77037625
Ik vind mezelf in alle onbescheidenheid nu wel normaal, niet echt naast m'n schoenen lopend.. Heb het voor een student vrij breed, maar rijk ben ik niet.
Wanneer ik echt de beschikking krijg over miljoenen ga ik standaard wel verkeerde dingen doen met een asociale houding als gevolg.. Dure megalomane feesten met mooie vrouwen, dure drank, luxe schepen en auto's.. Niet 24/7, maar ja. Er zijn genoeg mensen ontspoord die aanvankelijk normaal waren, totdat ze met het grote geld in aanraking kwamen. Dat doet iets met je.
pi_77046294
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 00:37 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik vind mezelf in alle onbescheidenheid nu wel normaal, niet echt naast m'n schoenen lopend.. Heb het voor een student vrij breed, maar rijk ben ik niet.
Wanneer ik echt de beschikking krijg over miljoenen ga ik standaard wel verkeerde dingen doen met een asociale houding als gevolg.. Dure megalomane feesten met mooie vrouwen, dure drank, luxe schepen en auto's.. Niet 24/7, maar ja. Er zijn genoeg mensen ontspoord die aanvankelijk normaal waren, totdat ze met het grote geld in aanraking kwamen. Dat doet iets met je.
Kijk ik kom ook uit ' het grote geld' maar voor mij is het iets vanzelfsprekends ik leef gewoon als een normaal anders mens, maar dan met allerlei soorten luxe erbij. Het zullen de mensen zijn die nooit aan geld gewend waren, en die het opeens krijgen waardoor ze zulk soort uitspattingen krijgen.
Een mooi schip zal ik ooit misschien nog wel kopen maar dan niet al te exorbitant, leuke auto erbij maar geen ferrari of maybach. wel mooie vakanties .
Misschien als ik er echt mee te koop zou lopen zouden die mooie vrouwen ook komen aasgieren, maar van die instelling (bij vrouwen) houd ik niet. zal je zien dat ze eisen onder gemeenschap v goederen te trouwen
pi_77046585
Ja, en daar willen ze soms wel eens stoer over doen .
pi_77047413
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:00 schreef verleiding het volgende:
Ja, en daar willen ze soms wel eens stoer over doen .
Als het je verdienste van hard werken is, mag je daar best trots op zijn. Met mate natuurlijk. Je wilt van gezinsmensen ook niet constant horen hoe geweldig de kinderen wel niet zijn.
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
pi_77049589
Ja, helaas wel. De ouders van mijn beste maatje werden door de lotto in 1 klap multi-miljonair.

Ze wonen wel nog steeds in dezelfde huis, maar die is inmiddels flink verbouwd. Alle 3 de kids hebben een (gewone) huis gekregen en hebben ze hun oude Jaguar ingeleverd voor 3 spik splinternieuwe.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_77052457
Ja, mijn vader

effe normaal he
pi_77052925
Ja mijn oom, en die gaat niet meer met z'n familie om
Niet dat de oorzaak geld is (hoop ik)
''And faith is no faith without believing.''
pi_77053132
Ken een meisje wiens opa vrij hoog in de Quote 500 stond. Had iets van 200 miljoen toen. Mijn god, ik heb nog nooit zo'n dom, oppervlakkig, verwend kutkind meegemaakt. Hoe ik daar mee omging? Niet. Gewoon negeren. Gelukkig heb ik 'r al heel lang niet gezien. Een andere jongen die ik ken heeft ook een hele rijke papa... zo'n CFO bij een multinational ofzo. Maar die is juist hartstikke relaxed. Hij is best verwend en is zich goed bewust uit watvoor nest hij komt. Daardoor gaat ie er wel discreet mee om.
  woensdag 20 januari 2010 @ 14:38:19 #109
288279 Xavi.
Herdández Creus.
pi_77053138
Ik zal beginnen met mijn thuissituatie.
Mijn vader is directeur van een intenationaal metaalbedrijf en mijn moeder is vice-voorzitster van de Raad van Bestuur van een plantenkwekerij.
Mijn ouders zijn echter opzettelijk in een normaal (lees: vrijstaand, maar geen villa) huis blijven wonen.
In onze garage staan drie auto's, waarvan er twee normale auto's zijn, eentje is wel duurder.

Naast ons woont de eigenaar van een bekend autoconcern.
Hij woont ook in een vrijstaand huis, maar opnieuw geen villa.
Ze hebben wel belachelijk veel auto's.

De vader van mijn kameraad is werkzaam bij de overheid.
Ze hebben een royale villa buiten de bebouwde kom van ons dorp.
Ze hebben ook een tuinman en een huisvrouw, maar wel een brak van een auto.

Niemand van bovenstaande is echter naast zijn schoenen gaan lopen.
  woensdag 20 januari 2010 @ 15:30:08 #110
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_77055435
Aantal familieleden en (ouders van) een vriendin. Die vriendin heeft 50k aan zakgeld per jaar, maar koopt er eigenlijk niets groots van. Uitgaan, kleding en concerten, wel veel
In de familie is het nogal gescheiden, wordt nooit over gespraat ook.

[ Bericht 1% gewijzigd door fs180 op 20-01-2010 15:36:19 ]
  woensdag 20 januari 2010 @ 15:32:13 #111
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_77055557
50 K zakgeld per week?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 20 januari 2010 @ 15:36:06 #112
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_77055766
Even editten ja
  woensdag 20 januari 2010 @ 16:00:05 #113
288279 Xavi.
Herdández Creus.
pi_77056735
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:30 schreef fs180 het volgende:
Aantal familieleden en (ouders van) een vriendin. Die vriendin heeft 50k aan zakgeld per jaar, maar koopt er eigenlijk niets groots van. Uitgaan, kleding en concerten, wel veel
In de familie is het nogal gescheiden, wordt nooit over gespraat ook.
Ik zou dan gewoon sparen, heb je na enkele jaren zakgeld een leuk huisje.
pi_77056778
Definitie van zeer rijk?
  woensdag 20 januari 2010 @ 16:11:58 #115
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_77057221
50K zakgeld per jaar is nog steeds absurd, imo. Waar heb je dat voor nodig en welke verwachtingen schep je daar voor de toekomst mee.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_77060608
Tja, wanneer ben je rijk. Vergeleken met negers in een lemen hutje mag je jezelf al rijk noemen wanneer je in een huurflatje woont. Bij ons is het toch wel boven gemiddeld, redelijk groot vrijstaand huis, 3 auto's waarvan 1 redelijk zeldzaam.. Maar iemand die nooit bij mij thuis is geweest weet er niks van ofzo. Ben niet van t patser-gedrag. of ze moeten mij toevallig in de cabrio zien
Dus?
pi_77060789
Ik ken 2 zeer rijke mensen, 1 is een actrice, ander is een Graaf uit Noord Italië
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  woensdag 20 januari 2010 @ 17:35:30 #118
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_77060876
Ik heb een multimiljonair als oom.

Die gaat er goed mee om. Z'n vrouw wat minder. Die denkt dat het haar geld is.

Z'n zoon is een lamlul eerste klas, maar wel het bewijs dat iemand met een rijke pappa en een beetje goede wil het niet zo moeilijk heeft. Aardige jongen verder hoor, daar niet van.

Ook zijn vrouw (geimporteerd uit Brazilie, maar ik zou m'n hond er nog steeds vanaf trappen) kan er niet zo goed mee omgaan.

She's a golddigger
Intelligent, but fucked up.
  woensdag 20 januari 2010 @ 19:46:02 #119
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_77065631
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 16:11 schreef Copycat het volgende:
50K zakgeld per jaar is nog steeds absurd, imo. Waar heb je dat voor nodig en welke verwachtingen schep je daar voor de toekomst mee.
Schrok ook toen ik het hoorde, gelukkig is het een hardstikke nuchtere dame en gaat ze graag koopjes zoeken. Geld wordt dan niet absurd over de bank gesmeten, gewoon wat haar gelukkig maakt, en dat is ze al snel. Haar broer gaat er anders mee om, die is blijkbaar aan de drugs gegaan en zit in diepe schulden
  Moderator woensdag 20 januari 2010 @ 19:48:54 #120
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_77065770
50k zakgeld... Daarvan 45k sparen!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_77069770
Ja, en altijd als ik een rijk iemand ontmoet sta ik er al negatief over, puur omdat 80% arrogante idioten zijn. De rest zijn OK, en sommige zelfs heel aardig

EDIT: En precies: wanneer ben je rijk?
pi_77071082
oud huisgenoot van mij was de zoon van zeer succesvolle ouders.
hij had de goedkoopste kamer, liep in kleding alsof die een kledingcontainer van leger des heils had beroofd en at ook zeer goedkoop (en bedorven voedsel, weggooien vond die zonde).

ik denk dat die leefde op 60 tot 80 euro per maand voor voedsel (kamerhuur en andere vaste lasten reken ik niet mee).
zijn pa had een 350z, oke niet echt bijzonder, maar hij wou geen rijbewijs halen.

was een beetje een einselganger maar een hart van goud. totdat die zelfmoord pleegde

mijn baas is wel goed voor een paar honderd miljoen, blijft een gierige vent

en op vliegles zaten er wel een paar, maar die waren vrij nuchter
pi_77098246
ik ken ALLEEN maar rijke mensen

moet niks hebben van paupers
  donderdag 21 januari 2010 @ 15:05:58 #124
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_77098652
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 21:27 schreef truebastard het volgende:
oud huisgenoot van mij was de zoon van zeer succesvolle ouders.
hij had de goedkoopste kamer, liep in kleding alsof die een kledingcontainer van leger des heils had beroofd en at ook zeer goedkoop (en bedorven voedsel, weggooien vond die zonde).

ik denk dat die leefde op 60 tot 80 euro per maand voor voedsel (kamerhuur en andere vaste lasten reken ik niet mee).
zijn pa had een 350z, oke niet echt bijzonder, maar hij wou geen rijbewijs halen.

was een beetje een einselganger maar een hart van goud. totdat die zelfmoord pleegde

mijn baas is wel goed voor een paar honderd miljoen, blijft een gierige vent

en op vliegles zaten er wel een paar, maar die waren vrij nuchter
Laat dat zo blijven
pi_77108732
De vader van mijn ex-beste-vriendin.
Stereotype gladjakker...
Heeft een grote villa met alles erop en eraan. Rijd een Porsche en een Bentley en heeft achter op z'n terrein nog wat andere auto's staan die hij niet gebruikt (oude Bentleys en Royces)
Naar het schijnt heeft hij dit allemaal bij elkaar gekregen door het runnen van een kleine discotheek...Jaja
Ja en dus?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')