Alles wat je altijd al over computers, hardware, software, internet en elektronische gadgets had willen weten, maar niet op Tweakers.net durft te vragen.
Ik ben al de hele dag op zoek naar een goed programma om mee te ondertitelen. Heb er al een heleboel gehad, maar de meeste werken gewoon niet goed. Wat ik wil is zelf ondertiteling maken onder een filmpje en het daarna op youtube zetten, dus het moet 1 bestand worden.
Iemand tips voor een goed programma om dit mee te doen?
Ik gebruikte vroeger altijd Tmpgenc om video's te encoden. Met een ffmpeg-plugin kon je dan hardcore subs eronder zetten. Werkte altijd wel goed, maar misschien is voor jouw werkje Youtube zelf handiger.
ohja hiermee kan ik dus nog steeds geen eigen ondertiteling maken. crap ik ben slech in lezen.
Youtube doet het wel ja, maar dan moet je een bestand zoals .srt uploaden. maar ik zoek dus een programma waarmee ik srt bestanden makkelijk kan bewerken met een video preview ernaast
ALs je gewoon tekst in beeld wilt, moet je gewoon vegas gebruiken. Als je wil ondertitelen heb je helemaal geen beeld nodig. Dat doe je op gehoor. Je zegt waar iets moet beginnen en eindigen en vervolgens voeg je de vertaling toe. Daarna kan je de video checken en waar nodig fine-timen.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+