Da's gewoon een loungehoek om te lunchen, snap dat dan.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:41 schreef Pandora73 het volgende:
Maar wel hebben we tegenwoording een "Lounch hoek"...
Dat is wel leuk bedacht.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jup!
dan denk je heuj! dat klopt nieten dan heb je het gezien. Dus zit je er niet aan.
Waarom moet ik nu ineens aan nierstenen denkenquote:Ik werd vroeger door de omgeving vergruisd
hoe schrijf je kip cayun dan ?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:41 schreef Pandora73 het volgende:
Bij ons op het werk hebben ze regelmatig Kip Cayun. De Gordon Blue hebben ze inmiddels in de gaten.
Maar wel hebben we tegenwoording een "Lounch hoek"...
Er mankeert wel meer aan, amper te lezen. recht uit de vertaalmasjienquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:13 schreef Zapper het volgende:
Vandaag gezellig verder met overmatig spatiegebruik en missen van koppeltekens
[ afbeelding ]
Ik tel 2 zo even snelquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:14 schreef ReMcOrE het volgende:
ook maar eens wat posten dan, in plaats van alleen meelezenmailtje van carwash hier in de buurt:
[ afbeelding ]
zoiets heb ik op mn mobiel bij youtube heb je de volgende mogelijkheid: 10 meer video's downloadenquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:34 schreef Take_A_Picture het volgende:
Laatst een Wacom Pen Tablet gekocht, je kunt 'm ook als touch-pad gebruiken.
Als je op het knopje drukt om deze functie te gebruiken, staat er:
aanraaking aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |