quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:43 schreef TeleluvR het volgende:
Klinkt goed; http://www.2dehands.be/mu(...)62206.html?qq=es-335:
Guitar Gibson ES 335 1978
Het is goed te gebruiken.
Het geluid is met een hoog niveau van microfoons, ideaal voor elektrische blues
Straight as en string vlakbij het handvat.
Er is om te vliegen doos
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:43 schreef TeleluvR het volgende:
Klinkt goed; http://www.2dehands.be/mu(...)62206.html?qq=es-335:
Guitar Gibson ES 335 1978
Het is goed te gebruiken.
Het geluid is met een hoog niveau van microfoons, ideaal voor elektrische blues
Straight as en string vlakbij het handvat.
Er is om te vliegen doos
Ik haat die ups papiertjesquote:We hebben vandaag geprobeerd een zending op uw adres af te leveren/op te halen
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:41 schreef DrD00m het volgende:
wanneer krijgen wij hier vintage dribbel_paints?

ziehieeeek!quote:
Dino's zijn altijd groen man!quote:
En daar het bewijs voor Witchfynderquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Mij sneeuwdino is anders wel supervet
[ afbeelding ]
Voor in de OP!!!quote:
Je hebt hem toch wel in je vriezer gestopt?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Mij sneeuwdino is anders wel supervet
[ afbeelding ]
quote:
Gewoon alles heel sloom spelenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:53 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
zondag met nieuwe band oefenen, blues bandje... ben benieuwd of het wat gaat worden, want ben niet zo van de blues... of moet iets meer richting the blues explosion kant opgaan. weet niet wat die andere willen
iemand nog tips voor wat licks?
Luister naar je ziel niet naar andere gitaristenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:53 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
zondag met nieuwe band oefenen, blues bandje... ben benieuwd of het wat gaat worden, want ben niet zo van de blues... of moet iets meer richting the blues explosion kant opgaan. weet niet wat die andere willen
iemand nog tips voor wat licks?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:57 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
die heb ik verkocht aan de duivel, op een kruispunt ergens
Die film met britney..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:07 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Hm waar heb ik dat eerder gehoord
Klinkt wel okquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:37 schreef KaMo het volgende:
Die ja!
http://soundclick.com/share?songid=8643543
Testje Guitar Rig (Still suck at solos)
Is gewoon gitaar in geluidskaart aangezien de interface morgen pas binnenkomt
Klinkt gaaf man!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:37 schreef KaMo het volgende:
Die ja!
Dat stemmen, dat is elke keer he, dan stem ik, schrijf ik iets, dan neem ik het opquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:05 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Klinkt wel ok![]()
* Maar aub eerst stemmen voordat je gaat opnemen![]()
** Binnenkort (Al is binnenkort relatief..) post ik weer wat muziek van me dan mogen jullie me weer afkraken![]()
Naast dat het niks met afkraken te maken heeft hoor je dat toch zlef ook wel ?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:07 schreef KaMo het volgende:
[..]
Dat stemmen, dat is elke keer he, dan stem ik, schrijf ik iets, dan neem ik het op
Aangezien mijn gitaar niet zo stemvast is moet ik mezelf eens gewend maken om ook voor het opnemen te stemmen :p
Ik zie der naar uit om jou te mogen afkraken(oftewel, je geposte muziek te luisteren)
Achteraf wel, als ik het maak zit in een soort van rushquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Naast dat het niks met afkraken te maken heeft hoor je dat toch zlef ook wel ?
Of gewoon een goede gitaar kopen.quote:
Nóg beter ideequote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Of gewoon een goede gitaar kopen.
En als je er nou ook nog eens wat mee deed.....quote:
Ik geef te makkelijk geld uit aan kleinere dingenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
En als je er nou ook nog eens wat mee deed.....
Daar mee stoppen dan. Houd je vanzelf geld over voor goed materiaal.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:25 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik geef te makkelijk geld uit aan kleinere dingen
Ik ook.quote:Ik wil een SG
Waarmee heb je die drums opgenomen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:37 schreef KaMo het volgende:
Die ja!
Of eentje van Vintage. Iets duurder maar volgens mij ook een stukje beter.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:34 schreef KaMo het volgende:
Eentje van BaCH ofzo
[ afbeelding ]
Die is net iets meer dan 200 euro
Je wou toch een goeie gitaarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:34 schreef KaMo het volgende:
Eentje van BaCH ofzo
[ afbeelding ]
Die is net iets meer dan 200 euro
Nog nooit op zo'n ding gespeeld, maar die BaCHs zijn veel goed voor het geld (mijn bas iig welquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Of eentje van Vintage. Iets duurder maar volgens mij ook een stukje beter.
Ik heb heel lang getwijfeld om daar eens wat te gaan bestellen maar ik heb te veel twijfels over de kwaliteit.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:39 schreef KaMo het volgende:
[..]
Nog nooit op zo'n ding gespeeld, maar die BaCHs zijn veel goed voor het geld (mijn bas iig wel)
@ Svyatagor: Ezdrummer met Drumkit From Hell expansion... Die snare
Ontstemmende gitaar boeit toch niet als je toch in een rush zitquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb heel lang getwijfeld om daar eens wat te gaan bestellen maar ik heb te veel twijfels over de kwaliteit.
Maar het kan natuurlijk zijn dat mijn eisen iets anders zijn dan de jouwe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |