nouja, gewoon niet doen zou ik zeggenquote:Op zondag 17 januari 2010 15:15 schreef Blue_Darkness het volgende:
hallo
ik heb een vraagje ik wordt in november 16 (woow dan al) en dan wil ik graag een tomos snorfiets alleen gaat hij erg langzaam dus wil ik hem opvoeren. weet iemand een goede manier om dat te doen (niet al te duur)
en wat kost het ongeveer als je op de rollerbank moet??
hahaha dat snap ook wel wijsneusquote:
Over wie heb je het nu ?quote:Op zondag 17 januari 2010 15:26 schreef Blue_Darkness het volgende:
bedankt man, ik zal het in mn achterhoofd houden
over jou natuurlijkquote:
dan nog ben je niet echt verzekerd meer als je een ongeluk maaktquote:Op zondag 17 januari 2010 15:31 schreef Blue_Darkness het volgende:
klopt maar ik wil hem geen 100 ofzow laten gaan maar hooguit 35 tot 40
Dat ligt er aan hoe hard het onding dan gaat.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:19 schreef Blue_Darkness het volgende:
[..]
hahaha dat snap ook wel wijsneusmaar ik bedoelde daarmee als hij te hard gaat
Jij heb het praatje van je ouders goed onthouden toen ze je vertelden dat je een batavus kreeg in plaats van een aprilia.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:29 schreef Nemephis het volgende:
Heb je er ook al over nagedacht hoe je de schade gaat vergoeden als je een ongeluk krijgt? De verzekering doet dat niet namelijk. En hey, zo'n ongeluk hoeft niet eens jouw schuld te zijn!
Ik mocht willen dat ze destijds een Batavus voor me kochten!quote:Jij heb het praatje van je ouders goed onthouden toen ze je vertelden dat je een batavus kreeg in plaats van een aprilia.
zullen we het regeltjes uit een boekje oplezen gewoon aan de platte petten overlaten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |