Logitech Quickcam Communicate STXquote:Op zondag 17 januari 2010 14:55 schreef zarGon het volgende:
Post even welke webcam je precies hebt. Kan handig zijn.
Yep, helemaal naar '-'quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:01 schreef KomtTijd... het volgende:
Staat er niet gewoon ergens bij de instellingen ofzo, een schuifbalkje voor helderheid/contrast/iets dergelijks helemaal in de hoek?
Denk jij nou serieus dat het aan m'n monitor ligt??quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:21 schreef Ben. het volgende:
Hoe staan de instellingen van je eigen scherm?
Waarschijnlijk is de webcam gewoon niet geschikt voor buitenlicht.quote:Op woensdag 20 januari 2010 06:13 schreef breaky het volgende:
Installeer nieuwe drivers voor je cam. Het lijkt me toch een software issue. Als nieuwe drivers niet helpen dan is er gewoon iets niet goed met je webcam
Heb ik ook aan zitten denken. De meeste (goedkope) webcams zijn natuurlijk gericht op functioneren bij het schijnsel van de monitor in een verder slecht verlichtte zolderkamerquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:49 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de webcam gewoon niet geschikt voor buitenlicht.
Hm, ik heb geen idee waar het aan kan liggen. Heb je al gecheckt of de drivers up-to-date zijn? Ik kan geen drivers op de officiële Logitech-site vinden, maar op http://driverscollection.com/?H=QuickCam%20Communicate%20STX&By=Logitech lees ik iets over versie 11.0.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:17 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Logitech Quickcam Communicate STX
Versie 10.5.1.2029
Mja, met installeren (meen ik) in de herfst, nieuwe drivers gedownload. Zal eens op zoek gaan naar een update..quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm, ik heb geen idee waar het aan kan liggen. Heb je al gecheckt of de drivers up-to-date zijn? Ik kan geen drivers op de officiële Logitech-site vinden, maar op http://driverscollection.com/?H=QuickCam%20Communicate%20STX&By=Logitech lees ik iets over versie 11.0.
Wat is het modelnummer van de webcam eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |