X-factor werkt effectiever.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:35 schreef Meneer_du_bir het volgende:
Ik vind het heel mooi hoe deze jongen experimenteert door die video op youtube te zetten, zodat anderen hem kunnen vertellen of hij wel of niet kan zingen. Lief toch?
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:06 schreef HereComesTheKraken het volgende:
kweenie of iemand het al gemerkt heeft maar bij zijn favorieten staat een video van zoenende kerels..
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:06 schreef HereComesTheKraken het volgende:
kweenie of iemand het al gemerkt heeft maar bij zijn favorieten staat een video van zoenende kerels..
Nee, dat komt uit de lucht vallen.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:06 schreef HereComesTheKraken het volgende:
Neeeeee daar gaat mijn beeld van mijn idoooll!!quote:Op maandag 18 januari 2010 18:06 schreef HereComesTheKraken het volgende:
quote:Op zondag 17 januari 2010 13:25 schreef griekjeee het volgende:
!!! Omfg hoe vies die gast zijn lippen ook likt he, om van te kotsen.
Raymond zelf, hij vertelde waarom zijn nummer zo goed is en dat mensen bij wie hij de post bezorgt hem herkennen. En er werd een groot gedeelte van de witte chocoladesong uitgezonden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zijn nummer? Raymond zelf? is het ergens terug te luisteren??!?!!?!?!!!!?!?!!??!?!?!?!?!
OMG, hij heeft meerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:26 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dan is er een leuk grapje voor je bij 1:06.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |