Ach, Shine hield de gemoederen vorig jaar anders ook goed bezig. Dat was nou niet bepaald een succes te noemen....quote:Op maandag 18 januari 2010 20:46 schreef Knipoogje het volgende:
Nog nooit zoveel gezeik over een nummer gehoord...dat betekent dat we dus hoog gaan eindigen
Vind je het heel raar!quote:
Ik ben nog steeds niet helemaal van de schrik bekomenquote:Op maandag 18 januari 2010 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, de eerste keer dat ik het hoorde dacht ik ook echt 'Wàt????'
Die ervaring ben ik nu dus aan het beleven.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, de eerste keer dat ik het hoorde dacht ik ook echt 'Wàt????'
En hij heeft ook echt talloze hits geschreven voor buitenlandse artiesten. Seriouslyquote:Op maandag 18 januari 2010 21:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Die ervaring ben ik nu dus aan het beleven.
Ik ben een beetje ontgoocheld
Ik denk dat dat in de jaren 70 was.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:53 schreef cptmarco het volgende:
en dan schrijft hij dit gedrocht....?
hij kan het dus wel....
Ik hoop dat het een ultieme Bananasplitgrap is... al denk ik niet dat Pierre Kartner daar aan meewerkt... daar is ie te zelfgeilerig voorquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:51 schreef Greys het volgende:
Ik kan het gewoon bijna niet geloven dat het écht zo is dat die allemaal dat nummer gaan doen.
Maar 1 april is nog wel heel ver weg he?
Nou idd dat bedoel ik ook steeds... je kunt er nog zo'n flashy arrangement omheen gooien, maar van woorden als Shalalie en Shalala kom je niet mee af natuurlijkquote:Op maandag 18 januari 2010 22:07 schreef TheVulture het volgende:
De slechtste Nederlandse inzending ever... tenzij er een wonder gebeurt en er van dit absolute gedrocht door een topproducer nog iets gemaakt wordt... maar zo'n draak van een tekst kan feitelijk nooit leuk verpakt worden....
Als het iets met normale zang word is het ten dode opgeschreven, misschien kun je met een trancenummer waar de vocals gewoon van minder belang zijn nog enigzins iets maken wat te pruimen is.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou idd dat bedoel ik ook steeds... je kunt er nog zo'n flashy arrangement omheen gooien, maar van woorden als Shalalie en Shalala kom je niet mee af natuurlijk
Dat is inmiddels alweer achterhaald inmiddels...quote:Op maandag 18 januari 2010 22:19 schreef Miasan het volgende:
Na van de schrik te zijn bekomen, lijkt het me best een heel aardig liedje als Within Temptation of Tiësto het uitvoeren7 februari is bij deze genoteerd.
Los van het songfestival, is dit zeker een pakkend liedje. Vooral als je het een en ander aanpast en het door een andere artiest laat zingen (noem een Nick & Simon, een Rene Schuurmans). Of dit scoort op het songfestival? Geen idee, aan de andere kant: de voorgaande inzendingen eindigden ook kansloos en daar waren we vooraf toch redelijk van overtuigd dat Europa daarvoor zou vallen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Meen je dat Urquhart? Nou, nee ik vind het helemaal niks. toch geen songfestivallied.
Nederland heeft deze eeuw helaas vaak afdankertjes gestuurd. Nummers die iemand nog ergens had liggen en niet goed genoeg waren. Dat is gewoon echt zo. Dat is dit in ieder geval niet... Maar we zijn er nog lang nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Los van het songfestival, is dit zeker een pakkend liedje. Vooral als je het een en ander aanpast en het door een andere artiest laat zingen (noem een Nick & Simon, een Rene Schuurmans). Of dit scoort op het songfestival? Geen idee, aan de andere kant: de voorgaande inzendingen eindigden ook kansloos en daar waren we vooraf toch redelijk van overtuigd dat Europa daarvoor zou vallen.
Rene Schuurmans!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Los van het songfestival, is dit zeker een pakkend liedje. Vooral als je het een en ander aanpast en het door een andere artiest laat zingen (noem een Nick & Simon, een Rene Schuurmans). Of dit scoort op het songfestival? Geen idee, aan de andere kant: de voorgaande inzendingen eindigden ook kansloos en daar waren we vooraf toch redelijk van overtuigd dat Europa daarvoor zou vallen.
Ik meen echt serieus Rene Schuurmansquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:08 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Rene Schuurmans!![]()
Of wat dacht je van Frans Duijts!
Als Rene Schuurmans er maar niet weer gelijk van die Griekse sirtaki-muziek van maakt dan ben ik het met je eens.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik meen echt serieus Rene SchuurmansHij is een held met het zingen van dat soort teksten. Maak van dat nummer van Pierre Kartner gewoon een soort Hela Ho:
Vergeet ook het smurfenlied niet. Volgens mij ook 40 keer gecovered ofzo.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
En hij heeft ook echt talloze hits geschreven voor buitenlandse artiesten. Seriously
Voor wie de hele bio wil lezen:quote:Vader Abraham is de meest succesvolle artiest uit de geschiedenis van de Nederlandse top 40 en als zodanig ook officieel door de Stichting Top 40 bekroond. Pierre Kartner laat hiermee niet alleen Nederlandse grootheden als BZN en de Golden Earring achter zich, ook Michael Jackson mag ternauwernood 's mans schoenveters vast maken. En dan laten we liedjes die Pierre Kartner voor anderen schreef – en alle covers die er door de jaren heen van zijn repertoire gemaakt zijn – nog maar even buiten beschouwing.
Ja dat heb je ook gelijk met de voorgaande liedjes scoorde wij ook niet.Maar wie weet met deze wel..ik betwijfel of dit liedje in Europa wel scoort.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik klik zo eens op die link, en denk "iets dergelijks zou het nog best eens goed kunnen doen".quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik meen echt serieus Rene SchuurmansHij is een held met het zingen van dat soort teksten. Maak van dat nummer van Pierre Kartner gewoon een soort Hela Ho:
Wat is daar zo vreemd aan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach jee, hij ziet het als een van de hoogtepunten uit zijn leven.
Hij zou beter moeten weten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach jee, hij ziet het als een van de hoogtepunten uit zijn leven.
Iemand die trouwens iets meer weet over die protestbeweging? Ik wil me aansluiten.quote:Yolanthe begrijpt kritiek songfestival
AMSTERDAM - Yolanthe Cabau van Kasbergen begrijpt alle commotie rond de Nederlandse inzending op het Eurovisie Songfestival. "Het nummer is heel volks en dat zijn wij Nederlanders ook."
Dit zegt de presentatrice van het nationale songfestival in Spits. Wel laat Yolanthe weten dat ze ontzettend veel vertrouwen heeft in het door Pierre Kartner geschreven nummer. "We hebben de laatste jaren de allerbeste popliedjes gestuurd, met veel glamour. Dit is eens iets anders."
Veel Nederlanders vinden de door de Tros geselecteerde inzending een aanfluiting. Er is zelfs een protestbeweging ontstaan die mensen oproept om de verloedering van het songfestival tegen te gaan. Ook Glennis Grace en Eric van Tijn zijn niet overtuigd.
WAT?!quote:Yolanthe begrijpt kritiek songfestival
AMSTERDAM - Yolanthe Cabau van Kasbergen begrijpt alle commotie rond de Nederlandse inzending op het Eurovisie Songfestival. "Het nummer is heel volks en dat zijn wij Nederlanders ook."
De laatste jaren hebben we de allerbeste popliedjes gestuurd... yeah right... als er in Nederland eens een goed nummer geschreven wordt dan wordt dat juist niet naar het songfestival gestuurd.quote:Dit zegt de presentatrice van het nationale songfestival in Spits. Wel laat Yolanthe weten dat ze ontzettend veel vertrouwen heeft in het door Pierre Kartner geschreven nummer. "We hebben de laatste jaren de allerbeste popliedjes gestuurd, met veel glamour. Dit is eens iets anders."
Dat vind ik dus ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:49 schreef Boldface het volgende:
Ik snap trouwens niet dat we hem dat nummer niet ZELF laten zingen. Noem me eens één reden waarom we dat NIET zouden doen.
Ten eerste is hij zelf voor dit wanproduct verantwoordelijk. Ten tweede is hij bekend in het buitenland vanwege zijn Smurfenlied. Ten derde is hij behoorlijk oud, wat doorgaans ook alleen maar sympathie opwekt bij de stemmers. En ten vierde kunnen mensen het nummer dan in de juiste context plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |