Dit is de Quad: http://img30.imageshack.us/img30/883/quadt.jpg Er zit een super goed blokje onder Motor: 110cc, 4Takt, luchtgekoeld Startwijze: Electrische Start Max.snelheid: 50 km/uur Banden: Grote wielen: 16 x 8 x 7 Banden beetje versleten maar voor de rest in goede staat Ik wil er ongeveer 400 euro voor hebben
Is die quad goedgekeurd voor de openbare weg? Waar op te halen?
[b]1 spermacel heeft 37,5MB aan DNA data[/b] [b]Dat betekent dat tijdens een gemiddelde zaadlozing een dataoverdracht van 1,33 PB (1,048,676GB) in 3 seconde plaatsvind..[/b] [b]En ik maar denken dat glasvezel snel was[/b]
Hoe groot moet ik mij die Quad voorstellen?? Is een beetje moeilijk in te schatten op de foto..
[b]1 spermacel heeft 37,5MB aan DNA data[/b] [b]Dat betekent dat tijdens een gemiddelde zaadlozing een dataoverdracht van 1,33 PB (1,048,676GB) in 3 seconde plaatsvind..[/b] [b]En ik maar denken dat glasvezel snel was[/b]
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same