Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
bambino = Sjoerd
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door Sjoerd geperfectioneerd
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Zo gaat het liedje nietquote:Op zondag 17 januari 2010 01:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
't is al één uur geweest, en het is zondag
In de club jonguh jeweetquote:
Kutnummerquote:
Nu weet ik waar die gitarist met zonnebril en baardje me aan doet denken!quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 01:40 schreef Samzz het volgende:
Ik probeer Marko op te geilen, maar het lukt niet
Probeer een glaasje ranjaquote:Op zondag 17 januari 2010 01:40 schreef Samzz het volgende:
quote:Op zondag 17 januari 2010 01:40 schreef Samzz het volgende:
quote:Op zondag 17 januari 2010 01:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
ALS JE JE DIKKE TETN NOU EEN KEER LAAT ZIEN ?¿?
Moest dat weerquote:Op zondag 17 januari 2010 01:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
La San (F) Shut up and kiss me zegt:
*www.webcambabes.nl, hier zit ik elke nacht
JA JIJ LIGT STEEDS TE SLAPENquote:Op zondag 17 januari 2010 01:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
ALS JE JE DIKKE TETN NOU EEN KEER LAAT ZIEN ?¿?
Oooow, you're so not getting any, misterquote:
Slaap hard!quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 02:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik vergeef het je omdat je zo mooi bent.
quote:
quote:
quote:
HENRRRRRRIQUEEEEEEEEquote:Op zondag 17 januari 2010 15:17 schreef norich het volgende:
sacrebleu
Bonjour, ma bellequote:Op zondag 17 januari 2010 15:21 schreef norich het volgende:
Bonjour Justin en David
Oh, dacht dat het iets ergs wasquote:Op zondag 17 januari 2010 15:35 schreef norich het volgende:
[..]
Nergens zin in. En vooral niet in leren voor tentamens
Herkenbaar, +1quote:Op zondag 17 januari 2010 15:35 schreef norich het volgende:
[..]
Nergens zin in. En vooral niet in leren voor tentamens
Thee dat naar boerenkool smaakt?quote:Op zondag 17 januari 2010 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vraag me niet waarom, maar mn thee smaak naar moos
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
koffie met slagroom!
de zon schijnt zelfsquote:Op zondag 17 januari 2010 16:20 schreef Samzz het volgende:
Hoi Justin
Ik ben alweer op weg naar huis. Het dooit
Hier niet. En twee mannetjes eenden waren ruzie aan het makenquote:
je ging ze weer voeren?quote:Op zondag 17 januari 2010 16:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier niet. En twee mannetjes eenden waren ruzie aan het maken
Dat is niet cute!! Elke keer als hij uit de stal komt kan hij zich tenminste fatsoenlijk bewegen. Daarom doet hij dat, niet omdat hij 'cute' wil zijnquote:Op zondag 17 januari 2010 16:04 schreef Samzz het volgende:
Knuffelen met WupOooh, ik ben zo blij met m! Iederen keer als ik m uit de stal haal gaat ie zich uitrekken, so cute
quote:Op zondag 17 januari 2010 16:49 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dat is niet cute!! Elke keer als hij uit de stal komt kan hij zich tenminste fatsoenlijk bewegen. Daarom doet hij dat, niet omdat hij 'cute' wil zijn
Nee... Ik fietste er langs. Ziet er niet heel prettig uit. Ik denk dat het lichtbruine vrouwtje de oorzaak isquote:
Daarom ziet het er nog wel schattig uitquote:Op zondag 17 januari 2010 16:49 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dat is niet cute!! Elke keer als hij uit de stal komt kan hij zich tenminste fatsoenlijk bewegen. Daarom doet hij dat, niet omdat hij 'cute' wil zijn
Heb je al foto's van je nieuwe paard?quote:Op zondag 17 januari 2010 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom ziet het er nog wel schattig uit
Nee, even serieus. Hij doet t ook tijdens het poetsen en na het lopen
Nee. Die is er nog niet...quote:Op zondag 17 januari 2010 16:56 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Heb je al foto's van je nieuwe paard?
wie is michael?quote:Op zondag 17 januari 2010 16:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Die is er nog niet...
Ik lees net dat Michael is vermoord. Al vind ik dat denk ik wat overtrokken.
Jammer?quote:Op zondag 17 januari 2010 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jammer van Twente ja
Nu maar hopen dat PSV ook punten laat liggen
Uhu, ik wilde een winst zien, een "Ruizje" in de 89e minuut ofzoquote:
jacksonquote:Op zondag 17 januari 2010 17:16 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Michael?
Waarom gebruik je m'n hele naamquote:
Ik heb geen ideequote:Op zondag 17 januari 2010 17:23 schreef Samzz het volgende:
Denk je dat Wouter in Australië niet iets beters te doen heeft dan Fokken?
Zou hij al een vogelbekdier gezien hebben? En een koala?
Omdat ik het een mooie naam vindquote:Op zondag 17 januari 2010 17:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom gebruik je m'n hele naamOmdat ik het niet leuk vind he?
Hoi. Kreator.quote:
Interessante programma's.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
vanavond ghostwisperer, fringe en medium
Kijk je ook the Mentalist?quote:Op zondag 17 januari 2010 18:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
vanavond ghostwisperer, fringe en medium
of ik in het bovennatuurlijke geloof? ja!quote:Op zondag 17 januari 2010 18:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Interessante programma's.. Je gelooft het ook echt?
dat zie ik alleen tijdens het zappen. dat gaat over liegen toch?quote:
Het valt mij altijd op dat het zo'n ongelooflijk groot sensatiegehalte is. Zoals met die Derrick. Waarom niet gewoon iets nuttigs zeggen. Altijd weer diezelfde dingen als 'je moet weten dat hij rust heeft en je moet je minder zorgen maken'. Dat kan ik ook. Zeggen dat ik mijn grijze oude golf vaker moet wassen ofzoiets is indrukwekkender. En dat doet ie maar zelden.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
of ik in het bovennatuurlijke geloof? ja!
Net patat gehadquote:Op zondag 17 januari 2010 17:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
zometeen patat bakken!
Hij is een soort van helderziendequote:Op zondag 17 januari 2010 18:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
dat zie ik alleen tijdens het zappen. dat gaat over liegen toch?
oh maar wat ik vanavond ga kijken zijn gewoon amerikaanse seriesquote:Op zondag 17 januari 2010 18:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het valt mij altijd op dat het zo'n ongelooflijk groot sensatiegehalte is. Zoals met die Derrick. Waarom niet gewoon iets nuttigs zeggen. Altijd weer diezelfde dingen als 'je moet weten dat hij rust heeft en je moet je minder zorgen maken'. Dat kan ik ook. Zeggen dat ik mijn grijze oude golf vaker moet wassen ofzoiets is indrukwekkender. En dat doet ie maar zelden.
*gaat meteen googlenquote:Op zondag 17 januari 2010 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is een soort van helderziendeIk kijk omdat ik de hoofdrolspeler hot vind
hey bas!quote:Op zondag 17 januari 2010 18:54 schreef Redbaron het volgende:
hallo schatjes van ToF!
na een ruig weekend om half 6 vnaaf wakker gemaakt![]()
En morgen om kwart voor 7 weer werke.
Stoertjequote:Op zondag 17 januari 2010 18:54 schreef Redbaron het volgende:
hallo schatjes van ToF!
na een ruig weekend om half 6 vnaaf wakker gemaakt![]()
En morgen om kwart voor 7 weer werke.
Dan is het goed.quote:
house is leukquote:Op zondag 17 januari 2010 19:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan is het goed..
Ik ben geen haar beter trouwens. Ik kijk: Two and a Half Men, How i met your mother, Better off Ted, Southpark en Top Gear. Oh en House..
Ik ookquote:Op zondag 17 januari 2010 19:04 schreef Samzz het volgende:
Top Gear
South Park en family guy kijk ik ook graag. Net als The Simpsons en Futurama
Ik zal maar zeggen goed, anders krijg ik weer een hele lading 'je moet over haar heenkomen' over me heenquote:
ze bedoelen het toch goed.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zal maar zeggen goed, anders krijg ik weer een hele lading 'je moet over haar heenkomen' over me heen
Metjou?
Moet ook gebeuren:)quote:
Het ligt allemaal nogal anders dan wat iedereen hier denkt. En ik heb geen zin om het uit te leggen, en ik wil gewoon niet meer horen dat ik over haar heen moet komen, want dat doe ik niet. Ookal voel ik me de komende tijd slecht, I don't care, ik vecht voor haar.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
ze bedoelen het toch goed.en je mag je verdriet best uiten hoor wat mij betreft.
en antwoord op jouw vraag: goed, maar ik verveel me.
Even friemelen?quote:Op zondag 17 januari 2010 19:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
ze bedoelen het toch goed.en je mag je verdriet best uiten hoor wat mij betreft.
en antwoord op jouw vraag: goed, maar ik verveel me.
Je moet doen waar je jezelf het beste bij voelt. Dont care wat anderen zeggen. Op den duur krijg jy je gelijk!quote:Op zondag 17 januari 2010 19:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het ligt allemaal nogal anders dan wat iedereen hier denkt. En ik heb geen zin om het uit te leggen, en ik wil gewoon niet meer horen dat ik over haar heen moet komen, want dat doe ik niet. Ookal voel ik me de komende tijd slecht, I don't care, ik vecht voor haar.
Ik vecht voor haarquote:Op zondag 17 januari 2010 19:46 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Je moet doen waar je jezelf het beste bij voelt. Dont care wat anderen zeggen. Op den duur krijg jy je gelijk!
quote:
QFTquote:Op zondag 17 januari 2010 19:58 schreef ACT-F het volgende:
wat is schijten toch heerlijk. Ik kan hier uren zitten
Heb je nog iets uitgespookt?quote:Op zondag 17 januari 2010 20:01 schreef Robinhoo het volgende:
Terug uit utrecht + kroeg.
Uhuquote:
QFT.quote:
Ik zei achter het hek tegen een utrechter : HEY KLOOTZAK.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je nog iets uitgespookt?
Stoertjequote:Op zondag 17 januari 2010 20:05 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik zei achter het hek tegen een utrechter : HEY KLOOTZAK.
En toen werd ik opgepakt voor openbaar schelden.quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 20:07 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
En toen werd ik opgepakt voor openbaar schelden.
Nu ben ik een draaideurcrimineel.quote:
Is dat het enige wat je kwijt wilt?quote:
Nee. Als dat allemaal waar is, ben je een triest mannetje.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:14 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Is dat het enige wat je kwijt wilt?
quote:Op zondag 17 januari 2010 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Als dat allemaal waar is, ben je een triest mannetje.
[..]
Kan jij niet 100 meter ver schreeuwen dan?quote:Op zondag 17 januari 2010 20:29 schreef Robinhoo het volgende:
Alsof ik dat echt gedaan heb. Je komt niet dichterbij dan 100 meter bij supporters van de andere club hoor.
Niet in een stadion.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan jij niet 100 meter ver schreeuwen dan?
Nee.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:33 schreef Oldenzaal het volgende:
Booh Robin, jij bent echt een stoere man! Mag ik je aanraken?
quote:
quote:
Ik heb nog wel voor je!quote:Op zondag 17 januari 2010 20:57 schreef Samzz het volgende:
Mijn banaantjes zijn op.
Ik wou net m'n gepekelde vleeslolly grap gebruikenquote:Op zondag 17 januari 2010 21:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
HAHAHAHA, zo die inkopper zagen we niet aankomen.
Ik bedoel de Haribo banaansnoepjes. Voor je weer rare gedachten krijgt en zo...quote:
Zo strak?quote:Op zondag 17 januari 2010 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel de Haribo banaansnoepjes. Voor je weer rare gedachten krijgt en zo...
Ik zag in Vegas serieus echt.... lolly's met een worm of een schorpioen erin. Had ze mee willen nemen, maar dat zou de douane niet prettig hebben gevonden denk ik.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:02 schreef Bob-B het volgende:
Ik wou net m'n gepekelde vleeslolly grap gebruiken
Kerel, ik bedoelde het niet eens zo! Heb gister op de markt 2 trossen bananen gehaald...quote:Op zondag 17 januari 2010 21:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
HAHAHAHA, zo die inkopper zagen we niet aankomen.
Het zal wel... Ajuuquote:
Jij ook.quote:
Daarnet wel hoor, onder de douchequote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daarnet wel hoor, onder de douche
quote:
Sanquote:Op maandag 18 januari 2010 00:15 schreef Samzz het volgende:
Oke... Ik lig in bed, dus m'n goede voornemen is behaaldMaar slapen lukt niet.
Hee, Marko
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |