Hij luisterd totaal niet naar de anderen, maar probeerd alleen maar zijn eigen verhaaltje naar voren te brengen en is zo beretrots op het feit dat ie heeft zitten janken, de huilebalk
En nu probeerd ie constant sjekkie te verdedigen, hij wil zo graag laten blijken dat ie zo'n 'goeie' verhouding had met sjekkie, dat vind ie berestoer, tjongejonge als dat de agenten zijn die voor onze veiligheid moeten staan.......
Wat mij betreft word het a.s. maandag :
VAMOS BULLENT !! (de loser)
* hobbes vindt bullent een ontzettend lekker ding!.
[Dit bericht is gewijzigd door THE BORG (Datum 30 Maart 2000).]
quote:
op 03-30-2000 om 10:12 AM schreef Quenda® het volgende:
voor de 1e 3 posters: haybe laf etme!
Wil je dit even vertalen of is dit een 'Seki' actie, schelden maar in eigen taal zodat ze het niet snappen.
Ach misschien zijn het wel heel lieve woordjes.
quote:
op 03-30-2000 om 09:52 AM schreef Ali Baba het volgende:
Bullent is de meest normale en correcte persoon in de bus. Als je ziek wordt van Bullent dan zegt het veel over jezelf.
Inderdaad Bullent is ook vrij correct maar daar val ik hem verder niet op aan. Ik vind zijn Seki aanbidding nergens over gaan en zijn continu denken gelijk te hebben en dit tegen anderen te zeggen.
B.t.w. correcte mensen kunne oersaai zijn...
Büllent is gewoon een echte vent en niet te beroerd om zijn gevoelens en gedachten eerlijk op tafel te gooien. Daar zou de rest eerder een voorbeeld aan moeten nemen.
[Dit bericht is gewijzigd door Meister (Datum 30 Maart 2000).]
ik wilde alleen zeggen dat ik al bang was dat ánderen zich aan hem gingen ergeren!
* hobbes denkt toch dat iwan gaat winnen.
quote:
op 03-30-2000 om 03:33 AM schreef Lucky het volgende:
Ben ik hier nou de enige die helemaal ziek word van dat walgelijke gedrag van Bullent ? Die gozer probeerd altijd te doen alsof hij het beter weet, wil altijd het het adviserende ventje met z'n 'goede' raad te wezenHij luisterd totaal niet naar de anderen, maar probeerd alleen maar zijn eigen verhaaltje naar voren te brengen en is zo beretrots op het feit dat ie heeft zitten janken, de huilebalk
En nu probeerd ie constant sjekkie te verdedigen, hij wil zo graag laten blijken dat ie zo'n 'goeie' verhouding had met sjekkie, dat vind ie berestoer, tjongejonge als dat de agenten zijn die voor onze veiligheid moeten staan.......
Wat mij betreft word het a.s. maandag :
VAMOS BULLENT !! (de loser)
Als jij nu wat beter had geluisterd naar het advies van je schoolmeester dan had je het onderscheid kunnen begrijpen van de juiste werkwoordsvervoegingen.
Los van dat ben ik het niet eens met je kritiek op Bullent... Hij is de enige persoon in die bus die zich wat aantrekt van de spanningen die sommige mensen (van elkaar) ondervinden, en probeert ze vervolgens constructief te helpen, en met raad en daad bij te staan. Daarnaast geeft hij goede adviezen en toont hij begrip voor ieders standpunt. Verder schaamt hij zich niet om z'n emoties de vrije loop te laten...
Dat is al heel wat meer dan ik van de intrigantenMol Iwan heb gezien. Die kerel heeft niets menselijks... Volgens mij maakt hij deel uit van een ras buitenaardse wezens dat infiltreert in het menselijke bestaan om de heerschappij over deze aardkloot te bemachtigen...Wat dat betreft wordt hij tijdig doorzien door menig Fokker hierzo...
Heeft iemand Iwan wel eens voedsel zien eten... Heeft hij ooit wel eens zitten schijten? En er zijn meer verdachte aanwijzingen.
Waarom gaat Iwan niet naar z'n familie als hij een uitbraak heeft?! Nee, hij belt bij Jop... Maar daar neemt hij natuurlijk contact op met het Moederschip, dat hem bevelen doorgeeft over hoe hij z'n strategie beter kan uitbouwen.
Daarnaast heb ik 'm de vorige keer betrapt toen hij achter in beeld de benzinetank van de bus zat leeg te zuigen...
Bullent is tenminste een goeie knul die eerlijkheid en integriteit in een mens waardeert. Dat hij die eigenschappen in het karakter van Seki aantrof kan hem toch niet kwalijk worden genomen. Bullent bewijst hier alleen maar mee dat hij over een dosis gezond verstand beschikt en hij de waardigheid heeft om het verantwoordelijke ambt van politieagent uit te oefenen.
quote:
op 03-30-2000 om 03:33 AM schreef Lucky het volgende:
Hij luisterd totaal niet naar de anderen, maar probeerd alleen maar zijn eigen verhaaltje naar voren te brengen en is zo beretrots op het feit dat ie heeft zitten janken, de huilebalk
Kan me wel een beetje verplaatsen in wat je bedoeld, ik mag Bullent over het algemeen wel, maar hoe die over Seki zat te lullen had ik ook zoiets van: 'Meen je dit nou echt, of probeer je op mensen hun sympathie te werken?'
Persoonlijk denk ik dat Iwan gaat winnen, zal denk ik een nek aan nek worden tussen Iwan en Bullent. Maar ik kan me uiteraard vergissen.
Grtz,
Meerhoerman.
quote:
op 03-30-2000 om 02:04 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:
Kan me wel een beetje verplaatsen in wat je bedoeld, ik mag Bullent over het algemeen wel, maar hoe die over Seki zat te lullen had ik ook zoiets van: 'Meen je dit nou echt, of probeer je op mensen hun sympathie te werken?'Persoonlijk denk ik dat Iwan gaat winnen, zal denk ik een nek aan nek worden tussen Iwan en Bullent. Maar ik kan me uiteraard vergissen.
Grtz,
Meerhoerman.
Overigens Mirror, die emoties van Büllent waren wel degelijk echt, vooral de eerste 2 dagen na Seki's vertrek zag je hem al pipser worden, en moest hij zich, aan de spanning op zijn gezicht, echt inhouden als Tessa een opmerking maakte (vooral de opmerking: zo Bül, nu heb je er weer lekker wat kleren bij",schoten bij Büllent in het verkeerde keelgat)(voor Tessa is de 1 z'n dood de ander z'n brood, en met het weggaan van Seki, was er voor haar weer een weg naar de 1 plaats, denkt ze }'O
Maar, Büllent beseft terdege wat de consequenties zijn als hij direct tegen Tessa ingaat, ze begint onbeheerst te gillen, en men zit weer een uur in het gekijf van Tessa.
Het gesprek tussen Büllent en Aziz van die bewuste ochtend heb ik dan ook gehoord en gezien.(duurde ruim drie kwartier)
De onbegrip over de andere passagiers, die gewoon doorgingen kon je van zijn gezicht aflezen en was zeker geen toneelspel.
o ja, voor de vertaling van mij lieflijke woordjes moet je , denk ik, in de nieuwe revu zijn
en mijn voorspelling voor de laatste drie: Esmeralda, Jop en Büllent, waarbij het zal gaan tussen Essie en Bülly, en Büllent wint!
[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 30 Maart 2000).]
V
quote:
op 03-30-2000 om 02:44 PM schreef Quenda® het volgende:
Ik zie in Iwan geen winnaar, in Büllent daarintegen wel!Overigens Mirror, die emoties van Büllent waren wel degelijk echt, vooral de eerste 2 dagen na Seki's vertrek zag je hem al pipser worden, en moest hij zich, aan de spanning op zijn gezicht, echt inhouden als Tessa een opmerking maakte (vooral de opmerking: zo Bül, nu heb je er weer lekker wat kleren bij",schoten bij Büllent in het verkeerde keelgat)(voor Tessa is de 1 z'n dood de ander z'n brood, en met het weggaan van Seki, was er voor haar weer een weg naar de 1 plaats, denkt ze }'O
Mensen zagen in BB-Bart ook geen winnaar.... echter een iechelijk keek lelijk op zijn neus.
Reist bij mij ook de vraag op: Waarom zou een man moeten winnen? Misschien wint 1 van de dames wel!!!!
Grtz,
Meerhoerman.
Mag ze meteen bij mij in het bordeel komen werken.
Wat betreft Büllent. Hij is ok.
Ik kan mij voorstellen dat hij overkomt alsof hij superieur is aan de rest, maar hij is vertoont zeker geen asociaal gedrag en dat mag ik wel.
Het politieagent spelen past dan ook wel bij zijn karakter.
Het kritiek wat ik weleens hoor van dat zijn gedrag niet in dank wordt afgenomen door zijn politiecollega's, vind ik iets hebben van jaloezie.
En dat hij een voorbeeldfunctie heeft voor anderen omdat hij een agent is en die voorbeeldfunctie nalaat, vindt ik onzin.
Mensen verzinnen dingen (voorbeeldfunctie) om hem ergens op te pakken.
Als er iets op te merken is op zijn gedrag, dan toont dat aan dat agenten ook mensen zijn en geen heiligen.
Overigens heeft hij geen enkel overtreding of misdaad begaan in de Bus, dus heeft hij die voorbeeldfunctie goed vervult.
Enne Quanda: Nedemek "laf etme"?
Ik denk dat hij 2 redenen heeft om Seki zo te verdedigen i/d bus
1) omdat hij degene wil zijn die alle stemmen die eerst voor Seki waren op te eisen (zover er nog mensen die eerst op Seki stemden blijven stemmen)
2) Omdat hij doorheeft dat hij bij zijn mening moet blijven naar buiten toe en niet roddelen over iemand die vertrokken is
quote:
op 03-30-2000 om 08:12 PM schreef SinD het volgende:
Bullent ziet er goed uit en kan zich goed verworden...
Bullent IS al verworden...tot een 2e Aziz!
quote:
op 03-30-2000 om 03:20 PM schreef Verbal het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat Bullent mij ook enigszins irriteert. Van 'mooie vloeiende volzinnen' is mi niet echt sprake, al drukt hij zich wel beter uit dan het gros in de bus. Wat mij vooral zwaar irriteert is de alleswetende en zalvende houding die hij aanneemt. Alles wordt door hem verkondigd als predikte hij het gospel zelf. De zwaarte die hij zijn (overigens ECHT niet veel diepere dan die van anderen) inzichten meegeeft, die interessantdoenerij... brrrr. Iemand 'mag' van hem een andere mening hebben ('Ik begrijp je, Aziz, ik begrijp je'), en vooral alles drie of vier keer zeggen, het liefst in steeds andere bewoordingen, om het er vooral bij anderen in te stampen. Bullent heeft het synoniemenwoordenboek van buiten geleerd... sjongejonge. Behalve als het over Seki gaat, dan ontdekt meneer ineens meerdere uitleggingen van 1 woord. 'Uit de bus' stappen is niet 'opgeven'. Dat is iets 'heel anders'. Hij stopte er gewoon mee. Ooooh, ja... hmm hmm.
Bullent moet gewoon een stuk minder gewichtig doen. Zijn (geveinsde?) aanstalten tot vertrek (ik vond het namelijk niet overtuigend overkomen. Zoo traag en ceremonieel als hij zijn fotootjes van de kast haalde: 'Kijk, ik ga vertrekken... aandacht aub') was geen schokkend moment in de Nederlandse geschiedenis, de maatschappij kwam namelijk niet aan het wankelen. Doe lekker gewoon, heilige boon!!!V
quote:
Ik begrijp je VERBAL absoluut.
EN BEN HET VOLKOMEN MET JE EENS. ABSOLUUT.
V
Als de hele wereld uit Bullenten bestond dan was hij waarschijnlijk zelf werkloos. Laat hem maar winnen, al hoop ik wel dat hij zijn zelfbeheersing nog eens goed verliest in een confrontatie met Tessa. Dat ie er maar vol op d'r dikke bek slaat.
O ja en de code voor de ü is Alt129, maar zoals je kunt zien heb ik zelf ook weinig zin om die steeds in te tikken.
I chose not to choose life, I chose something else. I chose Seki-profetie.
[Dit bericht is gewijzigd door Trainspotter (Datum 31 Maart 2000).]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |