En PR. Dan zou ik spontaan drie kwartier ejaculeren tot ik genotzuchtig en uitgeput in slaap val.quote:
Oh, je kan het nog steeds.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:57 schreef jogy het volgende:
[..]
En PR. Dan zou ik spontaan drie kwartier ejaculeren tot ik genotzuchtig en uitgeput in slaap val.
Van TRU moeten ze me kicking and screaming wegslepen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:06 schreef Paul het volgende:
Jogy als je geen zin meer hebt in modden moet je dat gewoon zeggen hoor, anders wil ToT je graag opvolgen
Maaruh waarom mod je nog zo weinig in ONZ?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Van TRU moeten ze me kicking and screaming wegslepen.
Pssst....NORMALE mensen klagen altijd dat er TE VEEL gemod wordt!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Maaruh waarom mod je nog zo weinig in ONZ?
ToT, vanochtend heeft Superwormjim amper slotjes hoeven te zetten omdat jij dat al had gedaan vannachtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Pssst....NORMALE mensen klagen altijd dat er TE VEEL gemod wordt!
Misschien met je stoppen met in ONz posten en alleen nog in TRU reageren. Dan komt hij vast snel hier modden in plaats van in TRUquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Omdat ik dood van binnen ben.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:36 schreef Paul het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |