quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:24 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
Waarschijnlijk ken je het wel, van die vrouwen die liever niet jouw mannelijke zwemmers op hun aangezicht hebben. Laat staan dat ze het willen proeven. Je kan dan natuurlijk blijven zeuren en bedelen of ze het als-je-blieft toch wil, maar meestal werkt dat averechts. Probeer gewoon de Houdini.
De Houdini betekend dat je je vrouwtje lekker doggy stijl aan het pakken bent, en op het moment dat je bijna komt verzamel je een flinke klodder speeksel in je mond, haal je jouw vleeslolly snel uit haar doolhof, en spuug je hard maar stil op haar rug.
Zij zal denken dat je klaar gekomen bent, en zal zich naar jou toe draaien, waarna je dus de brandweerspuit opent en haar vol in d'r gezicht schiet met je mannensap. Extra punten als haar mond open is.
Wat vinden jullie hiervan, is het bedrog, of een mooie schijnbeweging? Ooit meegemaakt?
Ja gelukkig hoef ik geen truukjes te doen, die van mij is niet vies van mijn zwemmers.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:24 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
Waarschijnlijk ken je het wel, van die vrouwen die liever niet jouw mannelijke zwemmers op hun aangezicht hebben. Laat staan dat ze het willen proeven. Je kan dan natuurlijk blijven zeuren en bedelen of ze het als-je-blieft toch wil, maar meestal werkt dat averechts. Probeer gewoon de Houdini.
De Houdini betekend dat je je vrouwtje lekker doggy stijl aan het pakken bent, en op het moment dat je bijna komt verzamel je een flinke klodder speeksel in je mond, haal je jouw vleeslolly snel uit haar doolhof, en spuug je hard maar stil op haar rug.
Zij zal denken dat je klaar gekomen bent, en zal zich naar jou toe draaien, waarna je dus de brandweerspuit opent en haar vol in d'r gezicht schiet met je mannensap. Extra punten als haar mond open is.
Wat vinden jullie hiervan, is het bedrog, of een mooie schijnbeweging? Ooit meegemaakt?
Ervaringsdeskundige, of stiekum benieuwd hoe het is om zo verrast te worden?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:25 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Ik moest je eerste zin even een paar keer lezen voor ik 'm snapte
Nee ik moest denken aan een zwembadquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:29 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige, of stiekum benieuwd hoe het is om zo verrast te worden?
Idd. en een stomp voor z'n bakkes.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:33 schreef Esmerallda17 het volgende:
als die gene het bij mij zou doen.. zou tie zijn kwakje terug gespuugd krijgen.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:30 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Nee ik moest denken aan een zwembad.. mannelijke zwemmers en toen dacht ik OHHH dat.
en nee houdini hoeft op mij niet toegepast te worden
Er word niet in de mond gespoten toch??? alleen in het gezicht. Als je dus een oog raakt loopt je (ex) vriendin met een ontstoken oog rondquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:33 schreef Esmerallda17 het volgende:
als die gene het bij mij zou doen.. zou tie zijn kwakje terug gespuugd krijgen.
In de OP staat ook mond..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:35 schreef Henkert9001 het volgende:
[..]
Er word niet in de mond gespoten toch??? alleen in het gezicht. Als je dus een oog raakt loopt je (ex) vriendin met een ontstoken oog rond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |