Te koop:
Mijn BMW 520i Executve Automaat, E39 M52 6 in lijn met ketting met 150 pk en 190nm koppel @ 3500rpm.
Auto is origineel Nederlands, nieuw geleverd bij BMW Boltendal in Veendam, bouwjaar 9-1999.
Kmstand is 144.*** (wordt nog mee gereden dus loopt op), NAP-rapport heb ik thuis liggen ter inzage, de auto heeft bij 140.000 groot onderhoud gehad waarbij ook de remblokken rondom zijn vervangen.
APK is geldig tot Oktober 2010.
We verkopen de auto omdat hij voor ons 2en te groot is, daarom zijn we aan het orienteren voor een kleinere auto.
Daarom staan we eventueel open voor een inruil van een Audi TT, E36 M3 of een E46 coupe, of een Harley Davidson (geen 883 of 1200).
De 5-traps automaat schakelt perfect, heeft een Sportstand en Manuele stand.
Verbruik is tussen de 1:11 en 1:12, 70 liter benzinetank en loopt op Euro95, Euro98 mag ook.
Recent is ook het dashboard helemaal gemaakt, een bekende kwaal zijn de dode pixels, dit is allemaal verholpen met 2 jaar schriftelijke garantie.
De auto staat in omgeving Rijnmond, serieus geinteresseerden mogen altijd per pm een afspraak te maken voor een proefrit.
Eventueel mag de auto bij een BMW-dealer worden gekeurd of een andere aan te geven garage, dit wel op eigen kosten.
De vraagprijs is 7300 euro, met een volle tank benzine en een bakje koffie.
Type is Executive/Chromeline, kleur Cosmosschwarz Metallic met de volgende accessoires:
-Afneembare Trekhaak, origineel BMW, met in kleur gespoten afdekplaat voor de achterbumper.
-Extra witte kentekenplaat voor de aanhanger.
-PDC, door een erkend bedrijf laten inbouwen, met garantie.
-ABS.
-Traction Control (uitschakelbaar).
-Stabiliteitsregeling
-8 Airbags.
-Stuur in hoogte en axiaal verstelbaar.
-Multifunctioneel stuur met radiobediening en cruise control.
-Middenarmsteun voor en achter.
-Dubbele boardcomputer, zowel in dashboard als in radiodisplay.
-Radio Cd-speler van BMW Professional met 10 speakers (Bose dacht ik uit mijn hoofd).
-Cd-wisselaar uitgang en voorbereiding in kofferbak.
-Lichtmetalen velgen, origineel BMW met banden van Michelin 225-55-R16 met zeer goed profiel.
-Centrale deurvergendeling gekoppeld aan BMW-alarm met LED in de achteruitkijkspiegel.
-Kofferbak op afstand via afstandbediening te openen.
-Mistlampen voor.
-Elektrische ramen voor en achter.
-Buitenspiegels elektrisch bedienbaar en verwarmd.
-Binnenspiegel automatisch dimmend.
-Getinte ramen rondom, origineel BMW.
-Kenteken in alle ruiten gegraveerd.
-Ruitenwissers met instelbare interval.
-Verwarmde ruitensproeiers.
-Wortelnotenhouten afwerking voor en achter.
-Gescheiden Airco met Climate Control, temperatuur is per halve graad in te stellen.
-Check Control.
-Complete gereedschapsset achterin.
Kortom, een hele volle BMW!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()