abonnement Unibet Coolblue
pi_256149
Kijk, misschien ben ik wel een té oplettende kijker, maar er viel me vanavond toch iets-in mijn ogen vreemd- op. Iedereen heeft vast wel gezien hoe Tessa het mailtje van haar moeder voorlas, hoe leuk ze Iwan wel niet vond. Maar daar doel ik nu niet op.
Het mailtje begon met de zin: "het was spannend hè maandag, maar je hebt je toch weer mooi door twee weken heen gered".
Aangezien het nu woensdag is, neem ik aan dat het over afgelopen maandag moet gaan. Maar......... Antonette zat naast Tessa, met vlechtjes. En die had ze na maandagavond dus helemaal niet meer.
Dus OF ik ben helemaal gek aan het worden OF sbs laat beelden zien van minstens anderhalve week geleden om de situatie Tessa-Iwan een hele eigen wending te geven.
Ik wist dat ze knipten en plakten maar dit vind ik echt maf. Tja, het viel mij op dus ik moest het effe kwijt.
Is er niet iemand die hetzelfde dacht toen de bewuste beelden vandaag uitgezonden werden? Of ben ik de enigste?
  woensdag 29 maart 2000 @ 23:56:00 #2
2705 cynix
is verdwaald
pi_256150
Een dusdanig oog voor detail heb ik helaas niet. Hulde voor je opmerkingsvermogen!
Voor mij is allang duidelijk dat eerst de gewenste 'verhaallijn' wordt uitgedacht, en daarna de daarbij passende beelden worden gezocht (en uitgezonden).

Ik kijk er niet van op dat SBS oude beelden uitzendt. Ik kijk eigenlijk nergens meer van op. Ik sluit zelfs niet uit dat SBS truceert, dat wil zeggen stukjes uit verschillende gesprekken door elkaar heen monteert om zodoende 'niet gevoerde discussies' te creeren.

Ik kijk niet op van beelden van VORIGE week. Ik zou wel opkijken als SBS nu al beelden uitzendt van VOLGENDE week.
Maar...ik sluit niets uit.

PS. Het moet nog een hele klus zijn voor SBS om een overzicht over dit web van leugens en trucs te behouden. Het draaiboek moet waterdicht zijn, om niet per ongeluk reeds weggenomineerde kandidaten te laten zien en niet al te opvallende montagetrucs. Kennelijk heeft men nu dus een foutje gemaakt.

pi_256151
Bedankt, Ossie. Ik had wel de hele tijd het gevoel beelden van minstens 4 dagen oud door elkaar te zien, maar kon er de vinger niet op leggen. Ik betrapte me zelf erop, aandachtig aan het zoeken te zijn naar een glimp van Seki ergens, om zo de regie te kunnen betrappen.
Nu jij dit op een rijtje zet is mij duidelijk waar dat gevoel vandaan kwam. Er zat teveel 'incongruëntie' in bepaalde opmerkingen en situaties. Goed dat dit hier even is vastgelegd.

SBS6/JdM : VOLKSOPLICHTERS !

  donderdag 30 maart 2000 @ 02:06:00 #4
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_256152
* Quenda® dacht precies hetzelfde tijdens de uitzending van de afgelopen avond!.
pi_256153
quote:
[b]op 03-30-2000 om 02:06 AM schreef Quenda® het volgende:
[Quenda dacht precies hetzelfde tijdens de uitzending van de afgelopen avond!]

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die op zulke dingen let
Maar inderdaad het wordt mij nu ook steeds duidelijker. Toen Willeke de bus alweer een weekje ofzo verlaten had, was er een soort van roddelend gesprek bezig in de slaapkamer. Het gesprekje paste goed in het contrast van de gesprekken in deze zelfde uitzending. En opeens hoorde ik Willeke "ja" roepen. Kon niet missen. Die stem herken ik uit duizenden. Daar moest ik ook toch even mijn vraagtekens bijzetten. Maar nu snap ik precies waar sbs mee bezig is en ik ga proberen zulke dingen niet meer op te merken. Ik denk alleen niet dat het gaat lukken. Als ik weer iets zie vermeld ik het toch wel hier oke?

[Dit bericht is gewijzigd door Ossie (Datum 30 Maart 2000).]

pi_256154
Ik ben zo vrij geweest om deze posting met enkele aanpassingen te mailen naar de redactie van de bus..

eens kijken wat ze ervan zeggen...

pi_256155
Waarschijnlijk niet erg veel.....
Maar laten we hopen dat ze zich in ieder geval een beetje betrapt voelen
  donderdag 30 maart 2000 @ 17:15:00 #8
1520 Braakmiddel
is best wel lief
pi_256156
Dacht je dat dit forum onbekend is bij SBS? Ze zitten er volgens mij elke dag met hun neus bovenop.
Gewoon lekker
pi_256157
Afgelopen maandag aan het begin van de avond, dus voordat Ant geknipt werd, hebben de passagiers voor het eerst in tijden weer mail gekregen. De maandag waarover gepraat wordt in het mailtje is de maandag daarvoor, de maandag dat Willeke eruit gestemd werd(vandaar spannend... weer twee weken...).

De beelden van de zeven uur uitzendeingen zijn altijd een dag of twee/drie oud.
De nachtelijke ruzie komt dus nog, evenals de tweede uitbraak van Iwan en Jop.

pi_256158
Dan hadden de mailtjes dus zo'n 2 weken vertraging zeker. Tja dan valt het nog te verklaren natuurlijk. Maar dan nog dat neemt mijn idee over het knip- en plakgehalte nog niet weg.
pi_256159
Ik denk dat de redactie mailtjes (net als brieven etc) voor de passagiers zo lang vasthoudt als ze wil. Ik meen dat er in het verleden al over geklaagd werd dat mails/post zo lang wegbleven. Dat zou de vertraging kunnen verklaren.
Emmy
pi_256160
deze verwarrende zooi wordt alleen veroorzaakt doordat we kijken op internet maar ook op tv
kijk je naar een van de twee dan klopt alles
pi_256161
Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens gtotep want ik weet het nog goed uit elkaar te houden. Al zou ik het niet volgen op internet dan zou het "mailtjes-mysterie" me ook wel opgevallen zijn. evenals het voorval met Willeke.
pi_256162
oeps, dubbel gepost

[Dit bericht is gewijzigd door Ossie (Datum 30 Maart 2000).]

pi_256163
quote:
op 03-30-2000 om 07:44 PM schreef gtotep het volgende:
deze verwarrende zooi wordt alleen veroorzaakt doordat we kijken op internet maar ook op tv
kijk je naar een van de twee dan klopt alles

Nee dan klopt het ook niet, ik moet vaak dingen verduidelijken die ik dan weer van internet heb aan mensen die alleen tv kijken, omdat het voor hen juist niet meer te volgen is en ik, via Fok, aanvullende achtergrondinformatie heb
En afgezien daarvan kijk ikzelf eerlijk gezegd alleen omdat ik de discussie bij Fok leuk vindt om te volgen en dat was al zo ten tijde van BB, dus wat dat betreft zijn ze voor mij zowiezo onlosmakelijk aan elkaar verbonden!

pi_256164
Maar nou zit ik met een vraag...

Een verrassing, alleen voor Aziz. Om 8 uur heeft Aziz met Katje kunnen chatten die hem heel aardig en omzichtig een blauwtje heeft laten lopen.

Waarom kon Aziz opeens vanavond met haar chatten? Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dat was omdat ze er nu nog even een leuk televisie-itempje van kunnen maken, volgende week is Aziz weg. Nog even er uit halen wat er in zit.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')