Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende: Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen. Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende: Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen. Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
"Ik ben een soldaat, Een G van de straat, Gooien met handgranaten, We gaan ze klappen, Eén voor één pakken.
Iedereen weet wie de baas is, Want deze nigga's, Zullen je choppen, Ik breek je kankersmoel. Ik fok je op. Want ik pop je door je kop En als je wil fokken, Dan moet je dokken
Fok niet met mij, nigga, Wil je beef, Ik steel je fokking leven, En ik blijf op die beat. Ik ben een motherfokking tuig, Die voor niemand buigt, je kan niet spelen met deze straatsoldaat, Ik kom je dadelijk halen Ik blaas je door je kaak. Je kan niet spelen, Met deze straatsoldaat."