Je kan gewoon downloaden...quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:25 schreef CherryLips het volgende:
Weeh, de recorder is overleden dus alle QI's van afgelopen maand zijn foetsie
Niet iedereen kan en wil downloaden he..quote:
Een Networked Media Tank is dan ook een fijne oplossing. Via het netwerk al je bestanden afspelen op je TV. En QI is tegenwoordig in HD-kwaliteit te verkrijgen.quote:Op zondag 7 november 2010 21:18 schreef CherryLips het volgende:
En het kijkt minder prettig op een monitor, vind ik.
XL is 15 minuten langer en er zitten vaak grovere/sexueel getintere grappen inquote:
Dan baal je best wel als je Stephen als tegenstander hebtquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:34 schreef qu63 het volgende:
@stephenfry Stephen Fry
Off to a pub quiz. It's my first time. Hope they'll be gentle with me.
http://twitter.com/#!/stephenfry/status/9705999548026880
Zal ie winnen?
Het meest gefrustreerd was ie geloof ik met John Lloydquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:45 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Dan baal je best wel als je Stephen als tegenstander hebt![]()
Heb gister trouwens S08E10 gezien. Erg vermakelijk begin met idd de bokito-kijker en 'blowing smoke up someone's ass". Vond het raar dat niemand over die uitdrukking begon
![]()
En volgens mij wordt Stephen iedere keer een beetje gefrustreerd wanneer Ross Noble aanwezig is
Dat witte beest was een intstinker.quote:Op zondag 12 december 2010 17:18 schreef qu63 het volgende:
Ik vond Clare Balding eigenlijk helemaal niet leuk, het was precies haar onderwerp! En ze hadden niet eens instinkers voor haar!
Die was voor alle partijen een instinker geloof ik.. Ik zou denken dat 'wit' het foute antwoord zou zijn nlquote:Op zondag 12 december 2010 17:32 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Dat witte beest was een intstinker.
Ik vond het wel leuk om ook nog iets te lerenquote:Op zondag 12 december 2010 17:18 schreef qu63 het volgende:
Ik vond Clare Balding eigenlijk helemaal niet leuk, het was precies haar onderwerp! En ze hadden niet eens instinkers voor haar!
Ik heb tot nu toe iedere uitzending wel wat geleerd geloof ikquote:Op zondag 12 december 2010 18:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk om ook nog iets te lerenEn ze was ook best grappig, maar gelukkig maakte Jimmy het verder helemaal goed.
Dat ie facepalmt maakt het alleen maar interessanter.quote:[Een voor mij onbekend woord] will get me nowhere.
Philately. Het verzamelen van postzegels.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:05 schreef Mirel het volgende:
Wat zei Rob Brydon bij het stamp collecting stukje?
[..]
Dat ie facepalmt maakt het alleen maar interessanter.
Volgens mij omdat het (zo blijkt nu) dom was dat hij het postzegelsverzamelen heeft opgegeven: Alan kon namelijk net iets quite interesting vertellen over Hongaarse postzegels.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:59 schreef Mirel het volgende:
Ah. Maar waarom doet 'ie dan alsof hij iets heel erg fouts heeft gezegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |