Als die laptop valt schudt Nederland op zijn grondvesten!!!!!!quote:
Wat een zeikerd weer.. Als je vragen heb is het natuurlijk altijd gepast die aan de TS te vragen, maar het is niet altijd nodig meteen met een beschuldigend vingertje te wijzen. Daaruit blijkt al meteen dat je überhaupt geen interesse hebt in de laptop, maar het gewoon leuk vindt om op een forum te zeiken en mensen die je helemaal niet kent van van alles te beschuldigen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:02 schreef CoolGuy het volgende:
Dit vind ik een raar verhaal. Je koopt een laptop, overduidelijk om mobiel te zijn, maar de laptop die je koopt is vervolgens een game machine, die dan te zwaar is (dat zie ik zo op de foto's al dat ie zwaar is) en dan is er ook nog iets met een bon die niet helemaal klopt... Als ik 'achteraf iets wijzig' dan wil ik altijd dat daar op zn minst iets van vastgelegd wordt, of dat nou een bon is of iets anders, want anders heb je geen poot om op te staan..
Dan staat er ook nog eens geen software op (volgens mij wordt een laptop vrijwel altijd toch wel geleverd met iets van anti virus software of wat dan ook). Ik weet 't niet, maar iets voelt niet helemaal lekker aan dit verhaal...
Thnx!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wat een zeikerd weer.. Als je vragen heb is het natuurlijk altijd gepast die aan de TS te vragen, maar het is niet altijd nodig meteen met een beschuldigend vingertje te wijzen. Daaruit blijkt al meteen dat je überhaupt geen interesse hebt in de laptop, maar het gewoon leuk vindt om op een forum te zeiken en mensen die je helemaal niet kent van van alles te beschuldigen.
Wat jij nu zegt is echt onzin. Hij vraagt gewoon verduidelijking over de situatie. En dat vind ik niet zo raar met dat verhaal wat de TS verteld... Als er (zonder de uitleg van TS) staat dat er bon niet klopt etc... daarbij staat er ook nog is '100% eerlijk' wat ik persoonlijk ook altijd een beetje raar vind..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wat een zeikerd weer.. Als je vragen heb is het natuurlijk altijd gepast die aan de TS te vragen, maar het is niet altijd nodig meteen met een beschuldigend vingertje te wijzen. Daaruit blijkt al meteen dat je überhaupt geen interesse hebt in de laptop, maar het gewoon leuk vindt om op een forum te zeiken en mensen die je helemaal niet kent van van alles te beschuldigen.
Wat hij dus zegt.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:21 schreef W00fer het volgende:
XXODD's worden altijd als barebone geleverd. Dus zonder OS. De prijs is me te hoog. 1000 zou eventueel nog onderhandelbaar zijn, maar 1950. Daarvoor heb ik verderop dit jaar een NIEUWE Vaio met Core i7, en een xblack scherm met een blu-ray combo.
Gezien de unieke specificaties, leeftijd en wat de concurrenten op dit moment aanbieden is deze redelijke vraagprijs reëel. ( De TS geeft zelfs aan dat er te onderhandelen valt. )quote:Op zondag 17 januari 2010 10:45 schreef Dutchskill het volgende:
[..]
De prijs is overigens wel erg hoog.. voor die prijs van 1950 kan je een prachtig nieuw ding halen. Je moet wel bedenken dat prijzen van laptops e.d. ongelofelijk snel naar beneden gaan.
Prima om verduidelijking te vragen als je twijfels hebt, maar het is niet nodig meteen te zeggen dat er een luchtje aan zit omdat JIJ niet begrijpt waarom de laptop zonder OS geleverd wordt. De vermelding dat hij eerlijk is, is waarschijnlijk omdat de TS ook wel weet dat Fok vol zit met zeikerds die overal moord en brand roepen en denken dat elk merkproduct nep is.quote:Op zondag 17 januari 2010 10:45 schreef Dutchskill het volgende:
[..]
Wat jij nu zegt is echt onzin. Hij vraagt gewoon verduidelijking over de situatie. En dat vind ik niet zo raar met dat verhaal wat de TS verteld... Als er (zonder de uitleg van TS) staat dat er bon niet klopt etc... daarbij staat er ook nog is '100% eerlijk' wat ik persoonlijk ook altijd een beetje raar vind..
Dat dusquote:De vermelding dat hij eerlijk is, is waarschijnlijk omdat de TS ook wel weet dat Fok vol zit met zeikerds die overal moord en brand roepen en denken dat elk merkproduct nep is.
Even snel de specs gechecked, maar ik ga toch voor de Sony VAIO..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:19 schreef Wouzer het volgende:
interesse in ruil tegen een HP 1070ed. (17" laptop, P8400, 9600Mgt, 320gb, 4gb)??
Natuurlijk met bijbetaling.
ok, succes met de verkoop. Tis echt een monster-bookquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:17 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Even snel de specs gechecked, maar ik ga toch voor de Sony VAIO..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |