abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76852235
Te koop:

Spectaculaire game notebook van XXODD (Clevo)!

Type: M980NU
Processor: Core2 Duo P9700 S-P 2 2,80 GHz
Beeldscherm: 18,4 inch Full HD incl. BTcam
Videokaart: 1 GB GTX280
Geheugen: 4GB DDR3 1333 Adata
Opslag: 3 maal (!) WD320GB 2,5 inch 7200S

Verder Bluray speler / DVD brander (UJ-130A SATA) + HDMI aansluiting

Gewicht: 5.350 KG (zonder adapter)

Aanschafdatum: 24 september 2009 (factuurdatum 4 september 2009)

Aanschfprijs: ca. 2.500,-
Vraagprijs: 1.950,- (onderhandelbaar, mar verplicht om te melden)

Bon: Aanwezig (later nog e.e.a. aangepast, dus bon klopt niet helemaal)

Notebook is helemaal 100% eerlijk! Hij is aangeschaft bij Xs2 (XXODD.nl).

Ik doe hem weg omdat ik hem te zwaar vind. Aangeschaft voor downloaden etc en ik gebruik hem op kantoor voor werk, maar het gewicht staat me tegen, dus ik wil een lichtere.
Als je wel graag games speelt op je pc/notebook is deze helemaal perfect!

Wordt zonder software geleverd (ik heb hem zonder software aangeschaft)

[ Bericht 0% gewijzigd door ChickenSpikey op 15-01-2010 15:27:28 ]
  Moderator vrijdag 15 januari 2010 @ 15:02:17 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_76852786
Dit vind ik een raar verhaal. Je koopt een laptop, overduidelijk om mobiel te zijn, maar de laptop die je koopt is vervolgens een game machine, die dan te zwaar is (dat zie ik zo op de foto's al dat ie zwaar is) en dan is er ook nog iets met een bon die niet helemaal klopt... Als ik 'achteraf iets wijzig' dan wil ik altijd dat daar op zn minst iets van vastgelegd wordt, of dat nou een bon is of iets anders, want anders heb je geen poot om op te staan..

Dan staat er ook nog eens geen software op (volgens mij wordt een laptop vrijwel altijd toch wel geleverd met iets van anti virus software of wat dan ook). Ik weet 't niet, maar iets voelt niet helemaal lekker aan dit verhaal...
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:04:06 #3
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_76852858
Ik vertrouw advertenties niet waarin staat dat het "100% eerlijk" is...
pi_76852924
DIE is waanzinnig en spectaculair!!
pi_76852929
Je lijkt wel SBS6
pi_76853510
Dus je koopt zo'n enorm bakbeest om alleen mee te downloaden en op kantoor mee te werken?
pi_76853519
Even een reply met uitleg op al jullie reacties:

Ik werk voor een uitgeverij en werkte daar met een NEC Versa S950.
Die is helaas aan het einde van zijn loopbaan, waardoor ik een nieuwe laptop nodig had (inderdaad een laptop om mobiel te zijn). Het voordeel van werken voor een uitgeverij is dat we met sommige adverteerders deals kunnen sluiten. inderdaad: avertentie plaatsen tegen het leveren van een product of dienst. Dat komt wel eens voor en zo is deze notebook ook aangeschaft. Ik heb de notebook besteld op basis van de performance zonder na te denken over het formaat en het gewicht. Toen ik de drie harde schijven etc zag dacht ik: Die wil ik!
Totdat ie geleverd werd.. Toen besefte ik dat ik daar niet aan gedacht had.
Aangezien we pas software hadden besteld voor op e zaak hebben we deze notebook zonder besturingssysteem etc besteld. Vandaar dat er geen zoftware bij zit.

Verder staat op de bon vermeld dat er een 64GB flashcard bij zat, maar die bleek achteraf niet te kunnen booten (wat wel de bedoeling was), vandaar dat die teruggestuurd is. Zodoende klopt de bon niet helemaal.

Meer vragen: Gewoon stellen!
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:20:49 #8
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_76853565
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:06 schreef jeoff het volgende:
Je lijkt wel SBS6
Als die laptop valt schudt Nederland op zijn grondvesten!!!!!!
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_76853625
Vanaf nu graag alleen reacties van geinteresseerden en geen gezeur meer!
pi_76853642
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:02 schreef CoolGuy het volgende:
Dit vind ik een raar verhaal. Je koopt een laptop, overduidelijk om mobiel te zijn, maar de laptop die je koopt is vervolgens een game machine, die dan te zwaar is (dat zie ik zo op de foto's al dat ie zwaar is) en dan is er ook nog iets met een bon die niet helemaal klopt... Als ik 'achteraf iets wijzig' dan wil ik altijd dat daar op zn minst iets van vastgelegd wordt, of dat nou een bon is of iets anders, want anders heb je geen poot om op te staan..

Dan staat er ook nog eens geen software op (volgens mij wordt een laptop vrijwel altijd toch wel geleverd met iets van anti virus software of wat dan ook). Ik weet 't niet, maar iets voelt niet helemaal lekker aan dit verhaal...
Wat een zeikerd weer.. Als je vragen heb is het natuurlijk altijd gepast die aan de TS te vragen, maar het is niet altijd nodig meteen met een beschuldigend vingertje te wijzen. Daaruit blijkt al meteen dat je überhaupt geen interesse hebt in de laptop, maar het gewoon leuk vindt om op een forum te zeiken en mensen die je helemaal niet kent van van alles te beschuldigen.
pi_76853679
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:22 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Wat een zeikerd weer.. Als je vragen heb is het natuurlijk altijd gepast die aan de TS te vragen, maar het is niet altijd nodig meteen met een beschuldigend vingertje te wijzen. Daaruit blijkt al meteen dat je überhaupt geen interesse hebt in de laptop, maar het gewoon leuk vindt om op een forum te zeiken en mensen die je helemaal niet kent van van alles te beschuldigen.
Thnx!
pi_76897160
up
pi_76913283
XXODD's worden altijd als barebone geleverd. Dus zonder OS. De prijs is me te hoog. 1000 zou eventueel nog onderhandelbaar zijn, maar 1950. Daarvoor heb ik verderop dit jaar een NIEUWE Vaio met Core i7, en een xblack scherm met een blu-ray combo.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_76916068
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:22 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Wat jij nu zegt is echt onzin. Hij vraagt gewoon verduidelijking over de situatie. En dat vind ik niet zo raar met dat verhaal wat de TS verteld... Als er (zonder de uitleg van TS) staat dat er bon niet klopt etc... daarbij staat er ook nog is '100% eerlijk' wat ik persoonlijk ook altijd een beetje raar vind..

De prijs is overigens wel erg hoog.. voor die prijs van 1950 kan je een prachtig nieuw ding halen. Je moet wel bedenken dat prijzen van laptops e.d. ongelofelijk snel naar beneden gaan.

Ik bied bij deze 900 euro, op voorwaarde dat ik hem kan komen ophalen.

Kan je de laptop overigens niet gewoon ruilen in de winkel? Aangezien jij al zag dat hij te zwaar was toen je hem binnenkreeg neem ik aan..?

[ Bericht 8% gewijzigd door Dutchskill op 17-01-2010 10:50:59 ]
pi_76916120
quote:
Op zondag 17 januari 2010 02:21 schreef W00fer het volgende:
XXODD's worden altijd als barebone geleverd. Dus zonder OS. De prijs is me te hoog. 1000 zou eventueel nog onderhandelbaar zijn, maar 1950. Daarvoor heb ik verderop dit jaar een NIEUWE Vaio met Core i7, en een xblack scherm met een blu-ray combo.
Wat hij dus zegt.
pi_76917030
quote:
Op zondag 17 januari 2010 10:45 schreef Dutchskill het volgende:

[..]
De prijs is overigens wel erg hoog.. voor die prijs van 1950 kan je een prachtig nieuw ding halen. Je moet wel bedenken dat prijzen van laptops e.d. ongelofelijk snel naar beneden gaan.
Gezien de unieke specificaties, leeftijd en wat de concurrenten op dit moment aanbieden is deze redelijke vraagprijs reëel. ( De TS geeft zelfs aan dat er te onderhandelen valt. )
Het prijskaartje zit met name in de combinatie videokaart GTX 280+ 3x 320 GB hardeschijven.
Doordat er weinig concurrentie in dit segment zit, daalt de prijs ook minder snel dan een reguliere laptop die vol op te verkrijgen zijn.

Vraagprijs is niet de verkoopprijs.
History can't change the past, the future can.
  zondag 17 januari 2010 @ 13:46:36 #17
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_76921219
quote:
Op zondag 17 januari 2010 10:45 schreef Dutchskill het volgende:

[..]

Wat jij nu zegt is echt onzin. Hij vraagt gewoon verduidelijking over de situatie. En dat vind ik niet zo raar met dat verhaal wat de TS verteld... Als er (zonder de uitleg van TS) staat dat er bon niet klopt etc... daarbij staat er ook nog is '100% eerlijk' wat ik persoonlijk ook altijd een beetje raar vind..
Prima om verduidelijking te vragen als je twijfels hebt, maar het is niet nodig meteen te zeggen dat er een luchtje aan zit omdat JIJ niet begrijpt waarom de laptop zonder OS geleverd wordt. De vermelding dat hij eerlijk is, is waarschijnlijk omdat de TS ook wel weet dat Fok vol zit met zeikerds die overal moord en brand roepen en denken dat elk merkproduct nep is.
pi_76928267
quote:
De vermelding dat hij eerlijk is, is waarschijnlijk omdat de TS ook wel weet dat Fok vol zit met zeikerds die overal moord en brand roepen en denken dat elk merkproduct nep is.
Dat dus
pi_76928324
Dan nog over de prijs: Ik weet dat het veel geld is en ik weet ook dat hardware snel in prijs zakt.
Maar....: Van 2368,- naar 900,- of 1000,- in 4 maanden.... Zo snel gaat het ook niet.

En inderdaad: Vraagprijs is geen verkoopprijs, dus onderhandelingsruimte is er, maar deze biedingen zijn wel heel sneu..
pi_76958500
up
pi_76965914
Extra informatie en fotoos:

High Definition 3D twee kanaals audio
5.1 digitaal(SP/DIF Optisch)
5 stereo speakers
Ingebouwde microfoon
Gigabit LAN ethernet
Intel WiFi Link 5100 300Mbps draadloze netwerk module (802.11 a/b/g/n)
Bluetooth ClassII versie 2.1 met EDR(Enhanced Data Rate)
7-in-1 Cardreader voor Memory Stick(Pro, Duo), SD, Mini SD, MMC, RS-MMC
Bluetooth ClassII versie 2.1 met EDR(Enhanced Data Rate)
2,0 Megapixel webcam ingebouwd in behuizing
HDMI aansluiting voor digitaal 5.1 surround sound en digital video incl.HDCP)
HDMI ideaal voor hoge resolutie op LCD-TV: 1080p (1900x1080p)

Videokaart is nog uitbreidbaar.
pi_77003690
up
pi_77027829
interesse in ruil tegen een HP 1070ed. (17" laptop, P8400, 9600Mgt, 320gb, 4gb)??
Natuurlijk met bijbetaling.
Carpe Diem
pi_77031414
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:19 schreef Wouzer het volgende:
interesse in ruil tegen een HP 1070ed. (17" laptop, P8400, 9600Mgt, 320gb, 4gb)??
Natuurlijk met bijbetaling.
Even snel de specs gechecked, maar ik ga toch voor de Sony VAIO..
pi_77036926
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:17 schreef ChickenSpikey het volgende:

[..]

Even snel de specs gechecked, maar ik ga toch voor de Sony VAIO..
ok, succes met de verkoop. Tis echt een monster-book
Carpe Diem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')