[quote]
Op vrijdag 15 januari 2010 15:01 schreef Armoed het volgende:[..]
Ik kan het wel betalen, maar ik achtte de kans erg klein dat er een heleboel gebeurtenissen samenvielen (o.a. mijn andere [b]
2[/b] honden die allebei geopereerd moesten worden en dan nog vervolgafspraken en nog wat andere prive-omstandigheden wat een budget creeert). Maar goed, dat is nu dus gebeurd en daarom wil ik niet voor iets naar de dierenarts wat mogelijk helemaal niet erg is.
@verstand issue: ik weet heel veel over dieren, maar ik ben geen wandelende medische encyclopedie, dus als ik bepaalde dingen zie bij een hond van mij is er een grote kans dat ik niet precies weet wat er aan de hand is

op dit forum komen heel veel mensen en de kans dat er iemand is die mij uit kan leggen wat er eventueel aan de hand zou kunnen zijn of een betere inschatting kan maken van hoe erg het is, is dus groot.
Ik snap dat jullie allemaal ras-
NSBersNederlanders zijn die iedereen op alles willen veroordelen/afzeiken, vooral op dit wannabe-elitaire kutforum, maar is het nu echt
zo moeilijk om af en toe eens de situatie vanuit een ander point of view te bekijken en fatsoenlijk antwoord te geven (zoals bv. senesta die wel fatsoenlijk antwoord gaf, mijn post was dan ook een reactie op de eerste reply met een quasi-grappige sarcastische ondertoon

)?
[/quote]
Jeetje, dat je het nog vraagt dan hea

Krijgt ie medicatie voor zijn hartproblemen?
Hartproblemen, kuchen en veel drinken houdt wss allemaal verband met elkaar dus er zit echt maar 1 ding op, naar de da voor medicatie, plastabletten en harttabletten wss, en als je die al geeft dan klopt de medicatie wss niet meer.
Succes!