Jij rijd toch in een oude afgeragte tering Alfa? Wat voor imago brengen die met zich mee?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is wel het imago... kijk maar eens verder naar de reacties
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoedje dan.
lollerlollol maar die foto is uit 2004, toen had ik nog geen golf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Breitling - Instruments for Professionals
quote:
Mee eens, ik ben me daar natuurlijk ook wel van bewust, dat snap je toch ook welquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is wel het imago... kijk maar eens verder naar de reacties
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:10 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Jij rijd toch in een oude afgeragte tering Alfa? Wat voor imago brengen die met zich mee?
Daar heb je gelijk in!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:45 schreef o.us het volgende:
[..]
Een van de gaafste auto's die er zijn imho, draag dan ook geen petje en/of bontkraagje. Maar geen enkele auto kan tippen aan:
[ afbeelding ]
roestquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:10 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Jij rijd toch in een oude afgeragte tering Alfa? Wat voor imago brengen die met zich mee?
De petjes en bontkraagjes rijden tegenwoordig in 147's en oude 156's . Ik zie het best vaak.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
roest
weet ik
maar als je niet met het imago van een merk kunt leven, moet je er geen kopen
ik word liever geasocieerd met roest (hetgeen een ontwikkelingsfout is die al lang hersteld is) dan met petjes en bontkraagjes (die in de nieuwe modellen drugsrunnen)
maar wat jullie willen
Hier in Maastricht is de golf toch nog hun favorietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:14 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
De petjes en bontkraagjes rijden tegenwoordig in 147's en oude 156's . Ik zie het best vaak.
Bazenautoquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:02 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was toch de inspiratiebron voor de MiTo? De 8c
Jij snapt tenminste nog iets. .quote:
Niks mis met een Lancia Delta:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Bij mij op het werk hebben 2 mensen (mannen) een Lancia Delta
Oude Alfa's staan bij bontkragen, zigeuners of bouwvakkers.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hier in Maastricht is de golf toch nog hun favoriet
tenminste, die van de drugsrunners toch
Dat vind ik een beetje een rare redenering. Het is natuurlijk niet per definitie zo dat achter het stuur van elke golf een drugsrunner zit. Het zijn beide vooroordelen die niet per definitie waar zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
roest
weet ik
maar als je niet met het imago van een merk kunt leven, moet je er geen kopen
ik word liever geasocieerd met roest (hetgeen een ontwikkelingsfout is die al lang hersteld is) dan met petjes en bontkraagjes (die in de nieuwe modellen drugsrunnen)
maar wat jullie willen
IRL issie alleen mooi in het zwart (vanwege de lelijke koplampen)quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:17 schreef memrtn het volgende:
[..]
Jij snapt tenminste nog iets. .En dan de klassiekere Audi's, zoals de 80 en de Coupe. Oh en de Mito is een misvormd hok. Op foto's ziet het er nog redelijk uit, maar IRL is het fucked up. De 8C is dan weer precies het tegenovergestelde. Die moet je hebben gezien.
hier is het zo dat in 8 van de 10 golfjes OF een petje zit OF een bontkraagjequote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje een rare redenering. Het is natuurlijk niet per definitie zo dat achter het stuur van elke golf een drugsrunner zit. Het zijn beide vooroordelen die niet per definitie waar zijn.
en financieel administratief medewerkers dusquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:18 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Oude Alfa's staan bij bontkragen, zigeuners of bouwvakkers.
Die is dus welquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:18 schreef Casos het volgende:
[..]
Niks mis met een Lancia Delta:
[ afbeelding ]
Wat ben jij een dom wijf zeg. Nog blind ook.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hier is het zo dat in 8 van de 10 golfjes OF een petje zit OF een bontkraagje
ik had het ook liever anders gezien
ja, en een drugsrunner verdient zo weinigquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wat ben jij een dom wijf zeg. Nog blind ook.
Een golf 6 is echt niet te betalen voor de gemiddelde jongere hoor. Idioot.
Domme kut. De Golf is één van de meestverkochte auto's. Jij wil dus beweren dat in ELKE 8 vd 10 golfjes in maastricht een drugsrunner rijdt?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja, en een drugsrunner verdient zo weinig
voel je je nou stoer, dat je me meteen uitscheldt?
internetheldje
geweldig hoe iemand zich kan opfokken over iets...
het FEIT is dat HIER veel petjes en bontkraagjes in golfjes rijden.
Maar zo zie je, dat ook jij liever niet met het imago van een golf geassocieerd wilt worden, want het windt je behoorlijk op
nee, jammer dat je buiten je opvliegerigheid ook nog eens slecht leestquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:30 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Domme kut. De Golf is één van de meestverkochte auto's. Jij wil dus beweren dat in ELKE 8 vd 10 golfjes in maastricht een drugsrunner rijdt?
En dan elke Golfbestuurder een drugsrunner is?Je moet niet zoveel wegmisbruikers kijken, dom kind.
Dat is de Golf 2, 3 en 4 waar dat op van toepassing is. Ik zie over het algemeen vooral petjes rijden in de Golf 3 en 4, in mindere mate in de 5 en eigenlijk nog geen gezien in de 6.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, jammer dat je buiten je opvliegerigheid ook nog eens slecht leest
Waar geen drugsrunner in rijdt, daar rijdt een petje in, en dan heeeeel soms (2 van de 10 keer) rijd een normaal persoon op een normale manier erin. Maar door het feit dat hier zoveel petjes en runners rijden is mijn beeld wel door die chauffeurs gevormd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |