SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
Dan moet je maar eerst HAVO en VWO gaan doen. En nee ik vind het niet lullig.quote:
En dat dusquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:28 schreef Silentuz het volgende:
Omdat het MBO alleen opleidingen heeft, en geen studies.
Studeren doe je op een universiteit.
Omdat jij dan in 15 jaar zou moeten leren wat die andere in 4 jaar leert. Niemand die je niet laat doostromen naar havo en vervolgens naar vwo om vervolgens de studie van je keuze te doen!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:13 schreef netflanders het volgende:
hoi
ik zit nu in de 4e van de vmbo, en ik wil graag een leuke studie zoals mijn broer. maar ik vind het stom dat mensen van de vwo kunnen doen wat ze willen en dingen die hun interesse hebben zoals oude geschiedenis en dinosaurusexpert worden. waarom zijn dit soort studies er niet op de mbo?? waarom moeten wij persee allemaal van die saaie studies gaan kiezen??? wie weet wil ik ook wel in een museum werken. maar dat kan dan niet. vinden jullie dat niet lullig?
groetjes tom
ff serieus je OP zegt al genoeg. en mesnen studeren geen oude geschiedenis of dinosourussen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:13 schreef netflanders het volgende:
hoi
ik zit nu in de 4e van de vmbo, en ik wil graag een leuke studie zoals mijn broer. maar ik vind het stom dat mensen van de vwo kunnen doen wat ze willen en dingen die hun interesse hebben zoals oude geschiedenis en dinosaurusexpert worden. waarom zijn dit soort studies er niet op de mbo?? waarom moeten wij persee allemaal van die saaie studies gaan kiezen??? wie weet wil ik ook wel in een museum werken. maar dat kan dan niet. vinden jullie dat niet lullig?
groetjes tom
Maar wel met een leuke studie achter de rug?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:51 schreef Compatibel het volgende:
Alsof de meeste wo'ers niet de hele dag achter een bureau komen te zitten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |