abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76841296
hoi

ik zit nu in de 4e van de vmbo, en ik wil graag een leuke studie zoals mijn broer. maar ik vind het stom dat mensen van de vwo kunnen doen wat ze willen en dingen die hun interesse hebben zoals oude geschiedenis en dinosaurusexpert worden. waarom zijn dit soort studies er niet op de mbo?? waarom moeten wij persee allemaal van die saaie studies gaan kiezen??? wie weet wil ik ook wel in een museum werken. maar dat kan dan niet. vinden jullie dat niet lullig?

groetjes tom
  vrijdag 15 januari 2010 @ 10:16:08 #2
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_76841377
Cursus interieurverzorger kan best gezellig zijn hoor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 10:23:00 #3
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_76841592
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 10:13 schreef netflanders het volgende:
hoi

blabla

groetjes tom
Dan moet je maar eerst HAVO en VWO gaan doen. En nee ik vind het niet lullig.
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_76841768
Omdat het MBO alleen opleidingen heeft, en geen studies.
Studeren doe je op een universiteit.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 10:31:37 #5
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_76841904
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 10:28 schreef Silentuz het volgende:
Omdat het MBO alleen opleidingen heeft, en geen studies.
Studeren doe je op een universiteit.
En dat dus
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_76841909
quote:
hoi

ik zit nu in de 4e van de vmbo, en ik wil graag een leuke studie zoals mijn broer. maar ik vind het stom dat mensen van de vwo kunnen doen wat ze willen en dingen die hun interesse hebben zoals oude geschiedenis en dinosaurusexpert worden. waarom zijn dit soort studies er niet op de mbo?? waarom moeten wij persee allemaal van die saaie studies gaan kiezen??? wie weet wil ik ook wel in een museum werken. maar dat kan dan niet. vinden jullie dat niet lullig?

groetjes tom
Omdat jij dan in 15 jaar zou moeten leren wat die andere in 4 jaar leert. Niemand die je niet laat doostromen naar havo en vervolgens naar vwo om vervolgens de studie van je keuze te doen!
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_76842816
quote:
hoi

groetjes tom
ff serieus je OP zegt al genoeg. en mesnen studeren geen oude geschiedenis of dinosourussen.
ik doe zelf ook mbo, en er zijn genoeg leuke studies.
VWO, HBO, en universitair is toch zowiezo veel gerichter,
mbo is ongedetailleerd en globaal dingen over je sector leren.

waarom zou jij nou vmbo doen
pi_76845947
Misschien kun je er nog HAVO achteraan plakken en dan vervolgens HBO gaan doen? Daar zijn genoeg leuke en uitdagende studies. Al zullen er op het MBO ook heus wel een paar leuke studies voor jou zijn.
pi_76846477
HOAX!!! Alle mbo opleidingen zijn leuk.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_76847119
Omdat mbo niet voor mensen met ambitie is. mbo opleidingen zijn voor simpele proleten die later de hele achter een bureau komen te zitten.
pi_76847249
Alsof de meeste wo'ers niet de hele dag achter een bureau komen te zitten..
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_76847305
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 12:51 schreef Compatibel het volgende:
Alsof de meeste wo'ers niet de hele dag achter een bureau komen te zitten..
Maar wel met een leuke studie achter de rug?
pi_76847382
doe maar in KLB...
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')