Omdat het op een L eindigt en die zit niet in het kofschip.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:12 schreef Paul het volgende:
Ik heb hem gehaald
Ik weet dat dat met een d is maar hoe weet je dat nouookalweer
![]()
![]()
Gehaald, is een voltooid deelwoordquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:12 schreef Paul het volgende:
Ik heb hem gehaald
![]()
![]()
Leuk voor op de basisschoolquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:14 schreef DeLuna het volgende:
XTC COFFEESHOP (vervanger voor 't Kofschip vanwege faxen, etc.)
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gehaald, is een voltooid deelwoord
XTC COFFEESHOP (vervanger voor 't Kofschip vanwege faxen, etc.)
Gehaal-
eindigt op een L
die zit niet in XTC COFFEESHOP,
dus dan krijg je een D
Gehaald!
De allerbelangrijkste taalleraar vergeet je gewoon?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:07 schreef Paul het volgende:
Ja omdat zoveel users taalfouten maken waaronder ik, lijkt me het een goed idee om een topic te maken waar je fokkers kan helpen met hun taalachterstand.
Nou is mijn 1e vraag, mag ik wel hun taal zeggen?
Leraren op fok die je kunnen helpen:
- Jojoortje
- Superwormjim
- Belly76
- DeLuna
- sportshoes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
De allerbelangrijkste taalleraar vergeet je gewoon?
Modje mag andere leraren bijvoegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:12 schreef Paul het volgende:
Ik heb hem gehaald
![]()
![]()
quote:
Waar is de "K" in de xtc coffeeshop?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:21 schreef Iblis het volgende:
Het natuurlijk gaat uitsluitend om de medeklinkers in het kofschip (xtc coffeeshop, uitschuifpik-taxi, etc.).
Iddquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar is de "K" in de xtc coffeeshop?
Ik bedacht het me ook. Ik nam het even gedachteloos over. Nu reeds aangepast, maar jullie zijn ook zo snel!quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar is de "K" in de xtc coffeeshop?
Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:21 schreef Iblis het volgende:
Het natuurlijk gaat uitsluitend om de medeklinkers in het kofschip (xtc koffieschop (?), uitschuifpik-taxi, etc.).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |