hey iedereen, ik hda een vraagje dinsdasg avond hebben wij kipfilet gegeten.. en daar hadden we nog een paar stukken van over die hebben we toenin aliminium folie in de koelkast bewaard
mijn vraag is nu.. is het vandaag nu 3 dagen later nog steeds houdbaar en kan ik het opwarmen en dan op mn brood eten?
Denk ik wel.Toen ik vorige week zaterdag gebraden kippenbouten kocht op de markt vertelden ze mij erbij dat deze een week houdbaar zouden zijn in de koelkast. Dus dan zou 3 dagen zeker wel moeten kunnen.
Alleen even de maden eruit halen, want die zijn een beetje taai.
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen. In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
Op vrijdag 15 januari 2010 10:21 schreef _Michiel_ het volgende: Alleen even de maden eruit halen, want die zijn een beetje taai.
Als het direct gekoeld is na bereiding is dat echt onzin!
gebraden vlees/kip producten kun je max 3 tot 4 dagen in de koelkast bewaren, daarna zou ik het echt niet meer gebruiken, dat is wat ervoor staat, afhankelijk van hoe snel je het gekoeld hebt, hoe koel je koelkast staat etc.