abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 29 maart 2000 @ 13:57:00 #1
2511 Urmacht
And spam it is.....
pi_255949
Mensen mensen,... mede fokers en DB-fans,

Waar zijn we mee bezig, Aziz er moet er uit????

Dit kan toch niet goed zijn?????!!!!!

Deze iets te dikke man van het geode leven, bezorgd mij zoveel lachbuien en dan willen "ze" hem weg hebben uit de bus!!

Wat maakt het nou uit of hij dom, ongenuanceerd of lomp over komt, het gaat om de amusements waarde toch???!! Men (ik tenminste) kijkt tocn voor zijn of haar plezier dacht ik zo, dus laten we het programma zo leuk mogelijk houden!!!!

Die monologen van hem die kant nog wal raken die zijn toch om te gieren van het lachen!!!
En dat geen mening hebben dat is toch ook niet erg, waar gaat het tenslotte nou helemaal om.... wie wat met wie heeft en wie wat over wie in het bijzijn van wie of wat, wanneer heeft gezecht????? zwaar boeien!!!!

Dus mensen mede fokkers, hierbij begin ik een actie (welliswaar laat, maar beter laat dan nooit) hou Aziz in de bus. Wij (ik ben er van overtuigd dat er meer mensen zijn die de humor in een persoon als Aziz zien) moeten "onze" rode tent niet uit d bus laten trappen door zo'n stelletje achterbakse hypokriete achter de elenbogen roddelende stokende mede(TESSA)passagiers!!!!!!!!!

Dus steun mij of stop in ieder geval met het aan vallen van beste Aziz, al is het maar omdat hij de makkelijkste prooi is van het stel!!!!!!!

Heey I'm just fokking with ya m'kay?
  woensdag 29 maart 2000 @ 14:17:00 #2
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_255950
Goed initiatief. Ik ben het roerend met je eens. Aziz moeten blijven!!!
Als er dan toch iemand moet vertrekken, lijkt het me dat dit TeSSa moet zijn.
pi_255951
Urmacht, ben jij soms personeelslid van SBS6 of JdeMol ?
pi_255952
Lieve Urmacht!

Ik sluit me geheel bij je aan! Schitterende actie!

HOU DE TENT IN DE BUS!!!

Ja, anders zal er heel wat minder te lachen zijn.

O, en laten we de actie dan uitbreiden met de volgende slogan:

WEES EEN VENT
EN STEUN DE TENT!

Littlerat

Mmm...


  woensdag 29 maart 2000 @ 14:47:00 #5
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_255953
quote:
op 03-29-2000 om 02:20 PM schreef Moor het volgende:
Urmacht, ben jij soms personeelslid van SBS6 of JdeMol ?

Kom op Moor, ik hoop dat ze daar mensen in dienst hebben die 'gezecht' weten te vermijden. Desondanks ben ik het helemaal eens met de gedacht achter zijn schrijven, namelijk dat belangrijker is of mensen in De Bus entertainment-waarde hebben, dan of ze nou je beste vriend zouden kunnen worden in het dagelijks leven.

pi_255954
Jaaa jaaa Aziz moet blijven.
Ik ben online
  woensdag 29 maart 2000 @ 16:17:00 #7
2792 sproet
the one and only !
pi_255955
Aziz mag nog wel even in de bus blijven, ben alleen bang dat heel nederland getuige mag zijn van zijn psychotische inzinking, waarna hij live afgevoerd wordt in een dwangbuis en de rest van zijn leven zal slijten op een gesloten afdeling hangend in een Katja-psychose.

* sproet ziet graag hysterisch trutje Tessa verdwijnen en levenslang verbannen worden naar een tehuis voor doven en slechthorenden!.

[url=http://www.roeler.iwarp.com/images/sproetwctegel.jpg][b]een sproet in de morgen is een dag zonder zorgen!![/b][/url]
  woensdag 29 maart 2000 @ 16:22:00 #8
2511 Urmacht
And spam it is.....
pi_255956
quote:
op 03-29-2000 om 04:17 PM schreef sproet het volgende:
Aziz mag nog wel even in de bus blijven, ben alleen bang dat heel nederland getuige mag zijn van zijn psychotische inzinking, waarna hij live afgevoerd wordt in een dwangbuis en de rest van zijn leven zal slijten op een gesloten afdeling hangend in een Katja-psychose.

Ik wist dat er meer mensen moesten zijn die de humor van Aziz in zien!!!!!!! Dit is precies wat ik bedoel, een beetje heftig maar dat is best leuk!!!!!!!

Aziz fans verenigd u!!!!!!

J (hoe schrijf je Sjon)de mol mol!!!!

* Urmacht ziet graag hysterisch trutje Tessa verdwijnen en levenslang verbannen worden naar een tehuis voor doven en slechthorenden!.



Heey I'm just fokking with ya m'kay?
pi_255957
* Joqy vindt niet dat je dat die doven en slechthorenden aan kunt doen. (Denk dat ze dan veel minder lekkers overhouden in het snoepkastje).
  donderdag 30 maart 2000 @ 01:00:00 #10
2994 Prime
Geen gezeik, iedereen rijk!
pi_255958
>Wij (ik ben er van overtuigd dat er meer mensen zijn die de humor in een persoon als Aziz zien)<

Ja, ik weet waar je het over hebt!

En ik steun je met deze actie! Op mij kan je rekenen.

It's not where you're from, it's where you're at.


  donderdag 30 maart 2000 @ 01:06:00 #11
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_255959
quote:
op 03-30-2000 om 01:00 AM schreef Prime het volgende:
>Wij (ik ben er van overtuigd dat er meer mensen zijn die de humor in een persoon als Aziz zien)<


Klopt ! M'n buikspieren beginnen al samen te spannen wanneer hij begint met : "eh mag je wat vroagen........??"

  donderdag 30 maart 2000 @ 01:15:00 #12
2705 cynix
is verdwaald
pi_255960
quote:
op 03-29-2000 om 01:57 PM schreef Urmacht het volgende:
Men (ik tenminste) kijkt toch voor zijn of haar plezier dacht ik zo, dus laten we het programma zo leuk mogelijk houden!!!!

Nee, we (ik tenminste) kijken NIET voor ons plezier, maar om ons lekker ERGEREN, dus laten we het programma zo irritant mogelijk houden!!!!.

quote:
Die monologen van hem die kant nog wal raken die zijn toch om te gieren van het lachen!!!

Jaaa, heerlijk!

quote:
Dus steun mij...

Ik steun je, maar hoe helpt dat precies om Aziz in de bus te houden?

pi_255961
quote:
op 03-29-2000 om 02:20 PM schreef Moor het volgende:
Urmacht, ben jij soms personeelslid van SBS6 of JdeMol ?


Nee Moor gewoon mede FOKER

quote>Mensen mensen,... mede fokers en DB-fans,

  donderdag 30 maart 2000 @ 01:22:00 #14
2705 cynix
is verdwaald
pi_255962
Is er nog wat te FOKEN hierro?

Don't fake, just foke!

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')