Nou kom op, waar is de brand? Dan komen we ff rellenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoe gedistancieerd wil je zijn van je eigen forum
maar het is gewoon triest dat er niemand van de crew reageert op mijn feedback topic.
Dat ze niet overal op tijd kunnen kijken snap ik wel, maar al ben je het NIET met me eens, reageer eens..
nja dit is mijn topicquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou kom op, waar is de brand? Dan komen we ff rellenDoe je mee Pheno?
Zet je klacht dan ff op de goede plek neer, schat.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoe gedistancieerd wil je zijn van je eigen forum
maar het is gewoon triest dat er niemand van de crew reageert op mijn feedback topic.
Dat ze niet overal op tijd kunnen kijken snap ik wel, maar al ben je het NIET met me eens, reageer eens..
kun/wil/mag jij hem dan moven voor me?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Zet je klacht dan ff op de goede plek neer, schat.
[..]
Schat, voor dat soort dingen zijn de FB-topics in de subfora. In jouw geval:
[KLB FB] Waar het geen SC is!
rellen waarquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou kom op, waar is de brand? Dan komen we ff rellenDoe je mee Pheno?
nou nou. Ik dacht dat er minstens heel wat aan de hand wasquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja dit is mijn topic
TS faalt hard
nee, ben het alleen moe dat mensen die iets indirect posten meteen een banwaarschuwing krijgen maar dit gewoon magquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou nou. Ik dacht dat er minstens heel wat aan de hand was![]()
in dat topic nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vinkenslag
Welnee man niks aan de hand
Lijkt me dat je daar in alle redelijkheid een mailtje over kan sturen naar admin@fok.nl en/of de betreffende modquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, ben het alleen moe dat mensen die iets indirect posten meteen een banwaarschuwing krijgen maar dit gewoon mag
quote:
mod antwoordt (nog) niet terug, herrinnering is gestuurd, idd volgende stap is admin@ fok.nlquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me dat je daar in alle redelijkheid een mailtje over kan sturen naar admin@fok.nl en/of de betreffende mod
Ik kom ook niet op grote delen van fok omdat je toch wel weet dat je daar alleen je eigen humeur maar mee naar de galemiezen helptquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in dat topic niet
in dat andere topic wel![]()
maar ik post niet in de kelders van fok
preciesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kom ook niet op grote delen van fok omdat je toch wel weet dat je daar alleen je eigen humeur maar mee naar de galemiezen helpt
ach die internetheldjes net tussen de 16 en 25 denken dat ze heel wat zijn voor hun schermpjequote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kom ook niet op grote delen van fok omdat je toch wel weet dat je daar alleen je eigen humeur maar mee naar de galemiezen helpt
In de regel is mij al dit soort gemekker heel de energie niet waard eigenlijk, maar goed, dat moet je zelf weten natuurlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mod antwoordt (nog) niet terug, herrinnering is gestuurd, idd volgende stap is admin@ fok.nl
niet meer daar komenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:31 schreef Ladylike het volgende:
soms wordt je humeur verpest op delen die altijd leuk waren
Ja precies. Nou ja, ik denk altijd maar zo: Ik kom op een site (welke site dan ook) OMDAT en ZOLANG is er plezier aan hebquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:32 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ach die internetheldjes net tussen de 16 en 25 denken dat ze heel wat zijn voor hun schermpje
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:36 schreef Symphonic het volgende:
Mijn weekend begint
FIjn weekend allemaal
moet zijn: forum@fok.nlquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mod antwoordt (nog) niet terug, herrinnering is gestuurd, idd volgende stap is admin@ fok.nl
nou doei dan maarquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet meer daar komen![]()
opgelost slotje
Dat dusquote:
Neuk zequote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:36 schreef Symphonic het volgende:
Mijn weekend begint
FIjn weekend allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
jij ook Symquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:36 schreef Symphonic het volgende:
Mijn weekend begint
FIjn weekend allemaal
quote:
tis zoquote:
nou kan ik je niet meer volgenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tis zo
niet altijd, maar toch..
mja
laat maarquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou kan ik je niet meer volgen
en? tevreden?quote:
dat dacht ik alquote:
waar krijg jij fysio voor?quote:
als jij de oorzaak van mijn frustraties bent hoor je dat welquote:
weet ik lieverdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als jij de oorzaak van mijn frustraties bent hoor je dat wel
en dan direct, niet indirect
Mijn rug begon weer vast te zitten.quote:
nog een half uurtjequote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als jij de oorzaak van mijn frustraties bent hoor je dat wel
en dan direct, niet indirect
gelukkigquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn rug begon weer vast te zitten.
@LL ja,tevreden. Was op tijd, hoef niet terug. Tenzij ik het toch weer ga voelen
jaaaaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:56 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nog een half uurtjeen dan weekend voor jou dan
veel plezierquote:
WOKquote:
oud nieuwsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:13 schreef marcb1974 het volgende:
De doos van de week: PvdA-lid: Aardbevingen aanpakken
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:43 schreef Pheno het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)gen_aanpakken__.html
Echt, we hadden het laatst al over de politiek en de snuggerheid van bepaalde mensen daar in Den Haag![]()
Heb je weer zitten MPG'en ja?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |