abonnement Unibet Coolblue
pi_255921
HEERENVEEN--stoeltjes wassen--spaken steken--tribune bouwen--boompjes zagen--schaatsen slijpen--EEMSHAVEN--suiker opscheppen--onkruid wieden--kraantje verven--aluminium stapelen--zeehondje aaien--HILVARENBEEK--boompjes planten--bowlingbaan poetsen--ketel schuren--klimtorens bouwen--carnaval versieren--ARNHEM--dierentuin uitmesten--rondleiding geven--aquarium poetsen--papier scheppen--ken de aap--DEN HAAG--straatje leggen--spijlen poetsen--ARNHEM--aquarium poetsen--zandbak vullen--dieren voeren--hokken uitmesten--ALKMAAR--ramen lappen--enveloppen vullen--kaasplanken verven--BAARN--wederom verven--catering helpen--ENSCHEDE--reclame borden ophangen--glasplaatjes leggen--tuinhuisjes monteren--ramen lappen en folders vouwen--rotsen bouwen--ijzerdraad knippen--BELGIE--survivallen--raften--fakkeltocht-dropping--clip opnemen--ROSMALEN--spelen met verf--autos poetsen--kartbaan reinigen--dagje uit--weer autos poetsen--KALKAR--eieren zoeken--afwassen--hotelkamer inrichten--een abv'tje--ASSEN--verkeer regelen

[Dit bericht is gewijzigd door gtotep (Datum 04 Mei 2000).]

pi_255922
up to date
pi_255923
no klusjes today
pi_255924
draadjesvlees of ijzerdraadjes
pi_255925
dagje vrij voor de vakantie
pi_255926
krijgen ze ook vakantiewerk
pi_255927
grote verhuisdag
pi_255928
op die manier wil ik ook wel werken
pi_255929
Deze truc is alleen maar verzonnen om het script door te nemen.

Overigens ik vraag me af welke regels er worden gehanteerd als er nog maar drie mensen in de bus zitten.

pi_255930
quote:
op 04-06-2000 om 07:40 PM schreef IoMichello het volgende:
Deze truc is alleen maar verzonnen om het script door te nemen.

Overigens ik vraag me af welke regels er worden gehanteerd als er nog maar drie mensen in de bus zitten.


Nou, nou, naar Belgie... Is het daar een beetje veilig? Kunnen ze de lui niet in een lokale sekskelder onderbrengen? Ze hebben toch geen softdrugs op zak...

gratis en voor niet
pi_255931
jop kan weer in de kroeg aan het werk
pi_255932
raften als vakantiewerk
laat me niet lachen
pi_255933
geen klusjes
pi_255934
fakkeltocht dropping
pi_255935
clip opnemen
  donderdag 13 april 2000 @ 23:35:00 #17
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_255937
14 April. 10.00--->terugreis naar Nederland
15/16 April--->weekend
en 17 April gaan ze weer aan "het werk"
pi_255938
verf mengen en kwasten
pi_255939
quote:
op 03-29-2000 om 11:37 AM schreef gtotep het volgende:
HEERENVEEN--stoeltjes wassen--spaken steken--tribune bouwen--boompjes zagen--schaatsen slijpen--EEMSHAVEN--suiker opscheppen--onkruid wieden--kraantje verven--aluminium stapelen--zeehondje aaien--HILVARENBEEK--boompjes planten--bowlingbaan poetsen--ketel schuren--klimtorens bouwen--carnaval versieren--ARNHEM--dierentuin uitmesten--rondleiding geven--aquarium poetsen--papier scheppen--ken de aap--DEN HAAG--straatje leggen--spijlen poetsen--ARNHEM--aquarium poetsen--zandbak vullen--dieren voeren--hokken uitmesten--ALKMAAR--ramen lappen--enveloppen vullen--kaasplanken verven--BAARN--wederom verven--catering helpen--ENSCHEDE--reclame borden ophangen--glasplaatjes leggen--tuinhuisjes monteren--ramen lappen en folders vouwen--rotsen bouwen--ijzerdraad knippen--BELGIE--survivallen--raften--fakkeltocht-dropping--clip opnemen--ROSMALEN--spelen met verf--autos poetsen



fantasie viert hoogtij

pi_255940
weer iets schoonmaken
pi_255941
de bus wordt nagekeken
tot aan de horizon zeker
pi_255942
quote:
op 03-29-2000 om 11:37 AM schreef gtotep het volgende:
HEERENVEEN--stoeltjes wassen--spaken steken--tribune bouwen--boompjes zagen--schaatsen slijpen--EEMSHAVEN--suiker opscheppen--onkruid wieden--kraantje verven--aluminium stapelen--zeehondje aaien--HILVARENBEEK--boompjes planten--bowlingbaan poetsen--ketel schuren--klimtorens bouwen--carnaval versieren--ARNHEM--dierentuin uitmesten--rondleiding geven--aquarium poetsen--papier scheppen--ken de aap--DEN HAAG--straatje leggen--spijlen poetsen--ARNHEM--aquarium poetsen--zandbak vullen--dieren voeren--hokken uitmesten--ALKMAAR--ramen lappen--enveloppen vullen--kaasplanken verven--BAARN--wederom verven--catering helpen--ENSCHEDE--reclame borden ophangen--glasplaatjes leggen--tuinhuisjes monteren--ramen lappen en folders vouwen--rotsen bouwen--ijzerdraad knippen--BELGIE--survivallen--raften--fakkeltocht-dropping--clip opnemen--ROSMALEN--spelen met verf--autos poetsen--kartbaan reinigen--dagje uit--weer autos poetsen



pi_255943
VERHUIST NAAR KALKAR
pi_255944
fantasie viert hoogtij
eieren zoeken
pi_255945
afwassen
pi_255946
hotelkamer inrichten
pi_255947
een abv'tje : hoe verzin je het
pi_255948
ik ben zelf een weekje weg geweest
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')