En motivatie, want het was nodig om zijn rol te behouden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ene heeeeeeeeeeleboel tijd. Trainen was op dat moment gewoon zijn werk.
haha nee hoor, jazzercise is niet zo intensief.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
straks krijg je nog een hartaanval gramps
maar die kans daarom is veel kleiner dan bij jouquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha nee hoor, jazzercise is niet zo intensief.kiddin'
hartaanval kan jij ook krijgen, popje.
jij doet niet aan sport?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar die kans daarom is veel kleiner dan bij jou
is het nog steeds winter wonderland bij jullie?quote:
Beidenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:38 schreef oinaru_isan het volgende:
Hmmz...
Boxer A:
[ afbeelding ]
of
Boxer B:
[ afbeelding ]
d'r ligt geen sneeuw meer en het ijs dooit weg onder de regen..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is het nog steeds winter wonderland bij jullie?
Hee, die zwarte heb ik in het roodquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:38 schreef oinaru_isan het volgende:
Hmmz...
Boxer A:
[ afbeelding ]
of
Boxer B:
[ afbeelding ]
Ja, die aversie van jou is wel bekend. Ik heb ook niets tegen de "going commando"-look, maar op een gewone willekeurige werkdag is dat minder praktisch.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik haat het als de merknaam heel patserig op de band staat, dus ik zeg: naakt.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hee, die zwarte heb ik in het roodAlleen dan niet van Klein. Vind die witte randjes echt tof
alleen lopen naar de bushalte/school en als ik op de fiets weggaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jij doet niet aan sport?
Wat je weleens hoort bij marathonlopers (en the occasional voetballer) dat ze opeens dood neervallen.
dus jij draagt alleen maar hema ondergoed?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik haat het als de merknaam heel patserig op de band staat, dus ik zeg: naakt.
Als de naam Hema nou heel opzichtig op de band zou staan, dan zou ik die ook dragen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus jij draagt alleen maar hema ondergoed?
Ik vind het nogal schuren. Niets voor mij.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:44 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ja, die aversie van jou is wel bekend. Ik heb ook niets tegen de "going commando"-look, maar op een gewone willekeurige werkdag is dat minder praktisch.
je bedoelt zo'n witte?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Of je laat een natte wind in je maatpak, en mag die naar de stomerij. Daar kun je heel wat hemaboxers van kopen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik vind het nogal schuren. Niets voor mij.
Nee, maar geen Bjorn Borg of CK.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nou ik vind het heftig druppen hoor. Ik hoop dat eht morgenavond niet drupt want dan kom ik als verzopen katje aan bij de liefde van ieders leven!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |