Was het echt zo huisvrouwen slecht als ik verwacht had?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik zag Stroekie op het station toen ik naar Full Monty ben gegaan, waar ik niet heen had moeten gaan, heb nog wel een tientje bij betaald om verder naar voren te kunnen zitten
nog erger denk ikquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was het echt zo huisvrouwen slecht als ik verwacht had?
of anabolenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
die had/heeft gewoon een goede trainer
Volgens IMDBquote:
Met de juiste trainer kom je al een heel eindquote:Had to start training the day after Twilight (2008/I) was finished for his role of Jacob Black in New Moon (2009), whose transformation had to be drastic. He gained approximately 30 lbs. for the part, as promised to the director.
Hij heeft een varkensneus.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Enige lichtpuntje in de hele film![]()
[ afbeelding ]
net als ikquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ojee ik heb me dus door m'n hormonen laten misleiden ?
En ene heeeeeeeeeeleboel tijd. Trainen was op dat moment gewoon zijn werk.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens IMDB
[..]
Met de juiste trainer kom je al een heel eind
Moest ff kijken over wie het ging..quote:
daarom doen 'gewone' mensen er ook langer over omdat zij geen toptrainer/coach/kok enz hebben en ook geen tijd.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ene heeeeeeeeeeleboel tijd. Trainen was op dat moment gewoon zijn werk.
quote:
wat ben je kieskeurig.quote:
straks krijg je nog een hartaanval grampsquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ik heb al getraind, beddengoed in de was, huis aan kant (was een teringzooi as usual) en boodschappen gedaan.
Not bad 4 grandpa, right?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |