Als ie er maar niet wazig mee zietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:43 schreef wonderer het volgende:
Dat soort ogen bestaan wel hoor
Ik ken iemand en die heeft dat soort ogen maar dan geel. Da's pas echt wazig.
Nee, dan heb je weer lenzen nodigquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ie er maar niet wazig mee ziet.
Ja, ik ken ook iemand met van die hele lichte felle blauwe ogen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:43 schreef wonderer het volgende:
Heeft ie wel een harde g ofzoquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:47 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ja, ik ken ook iemand met van die hele lichte felle blauwe ogen.
Een Limburgs studentje met een flinke zachte ch
Ik vind die donshaartjes bij zijn butt wel wat hebbenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:33 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
Nog eentje dan. Die ogen!
Mjah, dat soort haartjes zijn leuk.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:57 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Ik vind die donshaartjes bij zijn butt wel wat hebben.
*eens is met betreffende user*quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:00 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Mjah, dat soort haartjes zijn leuk.
yupquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:00 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Mjah, dat soort haartjes zijn leuk.
Volledig, helemaal bahquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:17 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk hoofd, beetje jammer van die over-the-top bovenarmen.
Ik ken 'm nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hallo, die lui kennen elkaar allemaal op dat niveau
mister vampier...?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:43 schreef wonderer het volgende:
groeien en iets dat Trainen heetquote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:42 schreef Ang3l het volgende:
Hoe ie dat lijf toch zo snel zo groot heeft gekregen
Uhu, dan nog, in zo'n korte tijd.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
groeien en iets dat Trainen heet
viel het zo tegen ? Terwijl wonderer juist heel enthousiast was naderhandquote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik zag Stroekie op het station toen ik naar Full Monty ben gegaan, waar ik niet heen had moeten gaan, heb nog wel een tientje bij betaald om verder naar voren te kunnen zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |