quote:Rtcw op de gc (of andere console)
Op zaterdag 18 mei 2002 14:17 schreef Shadowbuilder het volgende:[..]
Hoe ga ik strategieen doorspreken bij RtcW zonder chat???
Microsoft is een aantal dagen voor de release begonnen met het uitzenden van heel veel reclames, maar is daar na de release meteen mee gestopt. Nintendo was wat minder vaak op TV te zien, maar nou al wel een veel langere periode.
Wat microsoft doet lijkt me niet zo slim. Bij de release was de X-box erg duur, en die werd vooral gekocht door diehard gamers. Die weten allang dat de X-box er aan komt, en zitten echt niet te wachten op een flitsend filmpje van een baby die heel snel oud wordt. Ze hadden imo veel beter een deel van het budget even kunnen vasthouden, want ze hadden er allang rekening mee gehouden dat ze de prijs al snel zouden verlagen, en dan na die prijsverlaging nog een keer een hele periode spotjes uitzenden. Omdat de X-box veel goedkoper is geworden trekt ie nou ook een ander publiek, maar nu hoor ik er niks meer van.
quote:Ja dat snap ik ook niet. Om het geld zal het wel niet gaan hoor bij m$ . Ik zie soms wel in wat bladen, bijv. veronica gids wat reclame voor xbox games. Maar op de tv zie ik idd nix meer. Vaag...
Op zondag 19 mei 2002 22:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zag vandaag weer eens een GC-spotje, en vroeg me toch af of Microsoft het nou wel slim heeft gedaan.Microsoft is een aantal dagen voor de release begonnen met het uitzenden van heel veel reclames, maar is daar na de release meteen mee gestopt. Nintendo was wat minder vaak op TV te zien, maar nou al wel een veel langere periode.
Wat microsoft doet lijkt me niet zo slim. Bij de release was de X-box erg duur, en die werd vooral gekocht door diehard gamers. Die weten allang dat de X-box er aan komt, en zitten echt niet te wachten op een flitsend filmpje van een baby die heel snel oud wordt. Ze hadden imo veel beter een deel van het budget even kunnen vasthouden, want ze hadden er allang rekening mee gehouden dat ze de prijs al snel zouden verlagen, en dan na die prijsverlaging nog een keer een hele periode spotjes uitzenden. Omdat de X-box veel goedkoper is geworden trekt ie nou ook een ander publiek, maar nu hoor ik er niks meer van.
quote:Vergis je niet in het geld van Microsoft. Het budget is minder dan je denkt. Las vandaag dat aandeelhouders nu vragen aan het stellen zijn of er nog een eventuele winst gaat komen. Die is en komt er dus niet ! Hmmmm,...afwachten !
Op zondag 19 mei 2002 22:24 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Ja dat snap ik ook niet. Om het geld zal het wel niet gaan hoor bij m$ . Ik zie soms wel in wat bladen, bijv. veronica gids wat reclame voor xbox games. Maar op de tv zie ik idd nix meer. Vaag...
quote:waar?
Op zondag 19 mei 2002 23:57 schreef Bastard het volgende:
Ik las net dat er geruchten gaan dat SEGA weg gaat bij de xbox?
"Don't worry, Microsoft will make it up in software sales, if every customer buys 20 or 30 games."
Need I say more..
Xbox will die shortly.
quote:Deze berekeningen zijn lachwekkend. Ten eerste kost de box tegenwoordig $235 om te maken en wordt hij dus in Europa met winst en in de US met een klein beetje verlies verkocht.
Op maandag 20 mei 2002 22:38 schreef the-russian het volgende:
http://red-mercury.com/mmceo/mmceo_current.html"Don't worry, Microsoft will make it up in software sales, if every customer buys 20 or 30 games."
Need I say more..
Xbox will die shortly.
Ten tweede verdient MS niet 5$ aan ieder spel, maar het dubbele als het een third-party spel is en het viervoudige voor hun eigen releases.
Wat een onzin.
quote:Ook zonder winst hebben ze nog wel meer dan genoeg vermogen. En reclameuitgaven zouden maar een fractie van het hele budget moeten zijn. Maar goed, moeten ze zelf weten.
Op zondag 19 mei 2002 23:49 schreef Chocobo het volgende:[..]
Vergis je niet in het geld van Microsoft. Het budget is minder dan je denkt. Las vandaag dat aandeelhouders nu vragen aan het stellen zijn of er nog een eventuele winst gaat komen. Die is en komt er dus niet ! Hmmmm,...afwachten !
quote:Ik ben benieuwd. Panzer Dragoon, Sega Rally, Chiro en nog een aantal andere titels zijn alvast aangekondigd om binnenkort te verschijnen.
Op zondag 19 mei 2002 23:57 schreef Bastard het volgende:
Ik las net dat er geruchten gaan dat SEGA weg gaat bij de xbox?
quote:Volgens mij las ik dat bui de zuiderburen ergens, www.console.be
Op maandag 20 mei 2002 21:44 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
waar?
quote:Daar staat het dus niet... Tenzij het op het forum is, wat de nieuwswaarde nog lager doet zakken... Het lijkt me handig als je bij dat soort geruchten de bron meteen vermeldt
Op maandag 20 mei 2002 22:50 schreef Bastard het volgende:[..]
Volgens mij las ik dat bui de zuiderburen ergens, www.console.be
quote:Oke dammmit, dan ga ik het nu zoeken!
Op maandag 20 mei 2002 22:56 schreef Chevalric het volgende:[..]
Daar staat het dus niet... Tenzij het op het forum is, wat de nieuwswaarde nog lager doet zakken... Het lijkt me handig als je bij dat soort geruchten de bron meteen vermeldt
quote:Kan het iets concreter? Het enige wat ik daar zie staan op de frontpage is dat Sega net House of the Dead en Blinx heeft aangekondigd voor XBox?!
Op maandag 20 mei 2002 22:50 schreef Bastard het volgende:[..]
Volgens mij las ik dat bui de zuiderburen ergens, www.console.be
quote:Ok, ik heb het gelezen op een forum zag ik net.
Op maandag 20 mei 2002 22:58 schreef Vibromass het volgende:[..]
Kan het iets concreter? Het enige wat ik daar zie staan op de frontpage is dat Sega net House of the Dead en Blinx heeft aangekondigd voor XBox?!
Ik heb nog een beetje gezocht net op het internet maar ik kom gelukkig niet verder dan geruchten
quote:
Op maandag 20 mei 2002 23:15 schreef Bastard het volgende:[..]
...gelukkig niet verder dan geruchten
quote:Ja gaat lekker zo
Op dinsdag 21 mei 2002 20:04 schreef Robino het volgende:
De Gamecube is in prijs verlaagt! Binnenkort kost hij nog maar 161 euro. Bron: Spits vandaag
bron nu.nl
In Amerika dus, maar dat betekent niet dat het hier ook meteen verlaagd word.
quote:Helaas ja, zou wel leuk zijn geweest.
Op woensdag 22 mei 2002 00:28 schreef Robino het volgende:
ja sorry iets te enthousiast geweest.
pff wat nieuws allemaal in gameland trouwens... ik mag helemaal niet spammen maar er is een forum waar gigantisch veel cool gamenieuws te vinden is.
Begrijpelijk ga ik niet op beide forums het zelfde posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |