quote:
Op woensdag 08 mei 2002 12:25 schreef Sheepcidus het volgende:
De blauwe M&M's zijn toch wel het lekkerst hoor
quote:Ik vind toch de (XBox) groene het lekkerst
Op woensdag 08 mei 2002 12:53 schreef Robhimself het volgende:[..]
[afbeelding] Eg nie! de witte!
quote:jajajajajaja, ok zo kenne we wel weer he?
Op woensdag 08 mei 2002 13:27 schreef Chevalric het volgende:[..]
Ik vind toch de (XBox) groene het lekkerst
quote:http://www.xbox365.com/news/zcomment.cgi?article=EpkpllukkuIljxLflw
Since the European price reduction took effect April 26, weekly sales are running neck-and-neck with PlayStation 2. Based on week-to-week sales since launch, Xbox represents 49% of the next generation console market in the United Kingdom (data from ChartTrack, April 29, 2002), 46% in France and 55% in Germany (data from GfK, May 7, 2002).
Neej zonder gekheid, ik heb nu een ps2 en DCtje, en komt in de toekomst zeker wel een GC of xboxje bij, maar eerst andere dingen ![]()
En welke er beter is, ach, dat kan mij geen flikker schelen, als ik maar gewoon fijn kan gamen
quote:Ik heb het anders wel meerdere malen zelf ervaren.
Op vrijdag 10 mei 2002 18:01 schreef Krazy het volgende:[..]
onzin!
quote:Dat ding is niet "BIGhead" proof........
Op vrijdag 10 mei 2002 18:22 schreef Ceased2Be het volgende:
Hoe heb je dat voor mekaar gekregen dan?
Vergis je niet,...ik ben geen Xbox fan, maar de machine zal best goed zijn. Elke console heeft zo zijn kenmerken. Persoonlijk is het voor mij nog steeds de Gamecube en de PS2...ooohhhhhhhh, nog maar 2 dikke weken totdat ik Medal of Honor en Final Fantasy X in mijn PS2 kan stoppen !
quote:Terugbrengen..XBoxen horen niet te hangen..Heb HALO helemaal ziek gespeeld, en hijs nog nooit blijven hangen..
Op zaterdag 11 mei 2002 03:25 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb op een xbox van een collega van mij gespeeld, hij liep gewoon geregeld vast, terwijl ie gloednieuw was.
quote:Mijn Xbox is nog nooit vastgelopen.
Op zaterdag 11 mei 2002 03:25 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb op een xbox van een collega van mij gespeeld, hij liep gewoon geregeld vast, terwijl ie gloednieuw was.
En als die van je collega dat wel doet, is er iets mis mee en moet hij hem gewoon ff opsturen naar MS.
quote:Wow,......ja,...die info zou ik ook wel hebben. Square heeft nog niks bevestigd behalve dat het een celshaded manga rpg moet gaan worden. Misschien vinden we er op de komende E3 iets van !
Op zaterdag 11 mei 2002 22:55 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ben nu geduldig aan het w88 op FF Unlimited voor de Cube en GbA, kunnen met elkaar communiceren!!!

(weinig verhullend, maar ik kon nix beters vinden.
Gamecube van binnen:

[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 12-05-2002 14:34]
quote:Alstublief
Today GameSpyDaily has a great chat with Nintendo of America's Senior Vice President regarding Nintendo's online plans. (You can also read the official announcement.)Nintendo's plans for the GameCube differ significantly from the Microsoft Xbox model. The GameCube will offer a network adapter that will allow gamers to play games using their existing ISP -- it's not limited to just broadband. Game developers will be given the freedom to develop online games as they see fit. This model is similar to what was done with the Dreamcast; some great games came out of that, including Phantasy Star Online. It's also very much like Sony's plans. You'll have to buy a special GameCube network adapter to get online, though.
Microsoft, on the other hand, is opting for a centralized service. As you can see from a Previous GameSpyDaily Interview, players who wish to play the Xbox online through Microsoft will have to subscribe to a pay service. However, all the hardware is already installed on the Xbox, and their service will be broadband-based. It'll be a very different gaming experience.
Bron: Gamespy Daily
Nintendo Reveals Online Gaming Plans
By Cesar
05.13.2002 @ 08:11 PM
Nintendo of America Inc. unveiled plans for its online gaming initiative for the Nintendo Gamecube, slated to begin this fall.
"We've seen stories over the past week or two that said we would have a big announcement at E3, but we thought expectations were being set too high," said George Harrison, senior vice president of marketing for Nintendo of America. "So we thought we'd get the word out early."
The first announced product is Sega's Phantasy Star Online Episode I & II launching this fall in North America. Sega's game will be playable at the upcoming Electronic Entertainment Expo (E3) starting May 22 in Los Angeles. Nintendo currently is making software development kits available to developers worldwide. It will begin selling both the Nintendo Gamecube v.90 Modem Adapter and the Nintendo Gamecube Broadband Adapter this fall at retail for an MSRP of $34.95 each.
"We don't plan to announce a price cut," said Harrison to CNN Money. "We're going to see how our product is received at E3 and then assess the market. We're pretty confident in our software library and plan to go forward with the $199 price."
Editor's thought: Don't say I'm biased. SEGA confirmed that Phantasy Star Online is also coming to the Xbox. And if Microsoft cut the Xbox price to $199 and considering the GC is $199 plus $35 of the broadband adapter, you've got $235. And you still have no HD, no Xbox Communicator, etc; well, you do the math ...

Footnote:
I can safely say this game can't be done on the PS 2. The level of detail is way to high, and the vast polygon landscape is too much for PS 2 or GC.
Ik begin een beetje ervan te balen dat, omdat het Microsoft is, er (nu dus bij tweakers) zoveel commentaar op is. Wat de verkoopstrategie betreft: hij is wat rigoreus, maar niet onverklaarbaar. Microsoft had vertrouwen in hun product ten opzichte van de PS2 (hardwaretechnisch superieur aan de speeldoos van Sony) en wilde waarschijnlijk een soortgelijke prijsstrategie handhaven. De Sony was bij de launch zelfs duurder dan de XBox. Toendertijd een schande, maar opeens is de PS2 heilig omdat de XBox-launchprijs zo 'hoog' is/was. Nu is 'ie &euro: 299 (qua prijs voorlopig gelijk aan de PS2). Toen stelde Nintendo uit vrees de launchprijs € 70 naar beneden en daar heb ik verdacht weinig commentaar op gehoord. Nu gaat Sony de prijs (begrijpelijk voor een relatief oude console) omlaag gooien en wil Microsoft daarin mee.
Ze willen daarin zover gaan om een volledig compatible bijgestelde XBox gaan, omdat ze anders wellicht wederom minder zouden verkopen in verband met de prijs. Dit zal ze qua onderdelen niet lukken (nVidia en Intel zijn niet gek), dus zal dit ongetwijfeld productietechnisch veranderd gaan worden met minieme hardwarematige veranderingen(?) en dan is dit wederom niet goed, omdat hardwarematige veranderingen in consoles taboe zijn? Sinds de Sony Playstation is dat al lang niet meer zo.
Ik had het eigenlijk daar moeten posten, maar dan zou ik omdat het eerder is gepost een 0 (Overbodig) krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |