quote:
Op maandag 06 mei 2002 09:31 schreef Smots het volgende:
uit '75....
Tja, dan heb je inderdaad niet meer echt de leeftijd van de gemiddelde gamer....
quote:Voor een journalist is dit een slecht onderbouwde uitspraak. Hier een quoteje uit de Spits:
Op maandag 06 mei 2002 09:31 schreef Smots het volgende:[..]
uit '75....
Tja, dan heb je inderdaad niet meer echt de leeftijd van de gemiddelde gamer....
En nog een onderzoek heeft uitgewezen dat de gemiddelde hardcore gamer 27 jaar is, met een jaar inkomen van ¤32.354 en 30 procent van deze groep heeft kinderen.
M.a.w.: als 26 jarige pas je prima in de groep "gamers". ![]()
quote:Holeeeeeeeeeeeee SHIT!
Op maandag 06 mei 2002 11:42 schreef Chevalric het volgende:[..]
Voor een journalist is dit een slecht onderbouwde uitspraak. Hier een quoteje uit de Spits:
"Een onderzoek van de European Leisure Software Publishers Association (ELSPA) toont aan dat de meeste gamers tussen de 25 en 34 jaar zijn. Vooral de hoge kosten van consoles, computers en games betekenen dat alleen mensen met een inkomen het zich kunnen veroorloven deze aan te schaffen"En nog een onderzoek heeft uitgewezen dat de gemiddelde hardcore gamer 27 jaar is, met een jaar inkomen van ¤32.354 en 30 procent van deze groep heeft kinderen.
M.a.w.: als 26 jarige pas je prima in de groep "gamers".
bron: http://spitsnet.nl//multimedia/368469.shtml
quote:
Op maandag 06 mei 2002 11:42 schreef Chevalric het volgende:[..]
En nog een onderzoek heeft uitgewezen dat de gemiddelde hardcore gamer 27 jaar is
quote:Hier kan je hem in 't oranje kopen
Op zondag 05 mei 2002 17:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
GC spellen zag ik bij www.gcshop.nl voor 50-53 euro, en in de winkel meestal 59. Da's best redelijk.Ik denk dat ik een GC ga komen zodra die dingen er in het oranje zijn. Da's wel een kinky kleur.
Argh waarom kosten Tv's zo veel geld ![]()
Anders had ik nu ook een GC.
[Dit bericht is gewijzigd door Sheepcidus op 06-05-2002 13:47]
quote:Verstand komt met de jaren Rob
Op maandag 06 mei 2002 13:25 schreef Robhimself het volgende:
* Robhimself is een donzig kuikentje van 22
quote:Ik wacht al 22 jaar....
Op maandag 06 mei 2002 14:14 schreef Bastard het volgende:[..]
Verstand komt met de jaren Rob
quote:airheads unite!
Op maandag 06 mei 2002 16:50 schreef Smots het volgende:
* Smots sluipt verdacht dicht richting de dertig....
En heeft nog stééds geen greintje verstand
Maarja iedereen zijn eigen smaak. Ik zelf zou voor een paarse gaan omdat de ps2 en xbox al zwart zijn. Ja xbox is heel donker groen, maar het ziet er gewoon zwart uit.
greetz
Sorry maar ik houd me helemaal niet met het verschil tussen consoles bezig. Ga wel misschien een PS2, X box of Gamma kubus kopen.
Afhankelijk van welke de leukste en goedkoopste games heeft.
quote:Zeg dan gewoon dat je mij bedoeld, schijtluis!
Op dinsdag 07 mei 2002 15:46 schreef Robino het volgende:
(ik zal maar niet gaan citeren)
Maar ik ben inderdaad heel bang voor een of andere anonieme internetter
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 23:20 schreef Robino het volgende:
Ik heb gewoon geen zin om tientallen quotes neer te zetten, kost me zo waardevolle tikkenMaar ik ben inderdaad heel bang voor een of andere anonieme internetter
quote:Agreed ! Iedereen bashed wel eens een console. Dat maakt het ook wel leuk af en toe, maar het heeft geen functie. Ook al dist iemand bv de Xbox,..iemand anders heeft de tijd van zijn leven met de games...
Op woensdag 08 mei 2002 09:15 schreef Robhimself het volgende:[..]
Point taken! Maar goed...idd was ik zelf ook schuldig aan deelname van de console wars, maar op een gegeven moment zag ik er het nut niet meer van in....dus laat ik iedereen het maar uitvechten...ik heb zo mn persoonlijke voorkeur in consoles, maar ik heb geen zin meer om te gaan bashen richting de andere consoles.....
Game lekker gewoon op JOUW EIGEN favorite console. Wat is er nu cooler dan lekker gamen ? (Niet letterlijk nemen, ik weer dat er leukere dingen zijn)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |