abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4066205
quote:
Op zondag 05 mei 2002 01:08 schreef Skull het volgende:
http://gamespot.com/gamespot/stories/news/0,10870,2630903,00.html
By Staff, GameSpot VG [POSTED: 09/21/00]

Beetje oud nieuws, maar je hebt wel gelijk als je daarmee bedoelt dat de "exclusive" games wat meer verdwijnen ermee. Die silent Hill versie komt overigens ook voor de ps2 uit

zondag 5 mei 2002 @ 12:32:08 #27
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_4069117
Ik weet dat hier een hoop Xbox aanhangers zijn. Dat zie je ook aan de posts. Ik wil jullie niet aanvallen hoor, maar PS2 kan deze markt niet aan Xbox kwijtraken.

De PS2 zal bovenaan blijven staan in de top 3 van consoles. Hun markt is TE sterk. De mensen vertrouwen de machine en zijn gek op de games die er op uitkomen.

Verder zal de Cube daar vlak achter zitten. Gamecube is GOD.

Xbox zal net als diverse Sega machines echt achteraan huppelen. Ze zullen nooit maar dan ook nooit de gamemarkt heersen.... Geloof me aub,.. (doe je toch niet maar dat geeft niet)

De dalende verkoop in Japan en Europa zijn deze week afgenomen. En dat zelfs na de prijsdaling.... Verder heb je neem ik aan vernomen dat de Cube compleet uitverkocht is. En over de PS2 hoef ik niet eens te gaan beginnen. Als je goed naar verkoop top 10 lijsten kijkt in de diverse landen dan zie je dat daar soms niet eens een Xbox titel tussen staat. Ik begrijp dat je dat ding verdedigd. Zou ik ook doen als ik zo'n ding had en dat geld ervoor neer had gelegd

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zondag 5 mei 2002 @ 12:35:42 #28
8372 Bastard
Persona non grata
pi_4069150
Mag ik nog even vermelden dat de GC zowat of al is uitverkocht.
Dat de PS2 ook bij release was uitverkocht en dat wat dat betreft de xdoox het nakijken heeft?
Die xbox is gewoon een getunde pc voor de kiddies die willen spelen maar dan zonder toetsenbord.
Neem nou Halo.. kan zo op de pc worden gespeeld als FPS, nee dat zetten we naar een console.
Tis leuk hoor dat Microsoft mee doet op de markt, hoe meer concurrentie hoe beter voor de consument.
Anders was de GC niet zo goedkoop geweest!!

Maar wil je echt gamen moet je nog steeds kijken naar de spellen zelf.
En dan is een keuze makkelijk gemaakt voor de consolegamer. Het word namelijk of de PS2 of de GC, simpel omdat GC de leukste games heeft voor iemand die platform wil of rpg. En de Ps2 heeft de leukste race en rpg games.
Ik denk niet dat ik weer een ellelange lijst hoef te geven over top releases en over toppertjes die aanstonds uitkomen toch?
Xbox daarin tegen staat nog in de kinderschoenen voor de consolewereld, en ze hebben al een slechte start dus dat kan alleen nog maar grappiger worden

( thanks to raven ook het volgende geplaatst, jammer anders dat het niet word gezien )
http://www.xs4all.nl/~d0pe/xbox.wmv

[Dit bericht is gewijzigd door Bastard op 05-05-2002 12:49]

The truth was in here.
  zondag 5 mei 2002 @ 12:41:12 #29
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_4069198
Wat consoles betreft vind ik maar een ding vervelender dan fanboys en dat zijn systembashers. Jouw obsessie voor de XBox is pathologisch, Bastard.
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
  zondag 5 mei 2002 @ 12:47:46 #30
8372 Bastard
Persona non grata
pi_4069271
quote:
Op zondag 05 mei 2002 12:41 schreef Vibromass het volgende:
Wat consoles betreft vind ik maar een ding vervelender dan fanboys en dat zijn systembashers. Jouw obsessie voor de XBox is pathologisch, Bastard.
Oh en die posts pro xbox zijn volgens jou wel cool. ( themarco bv )
Lekker objectief vibromass!
The truth was in here.
  zondag 5 mei 2002 @ 12:51:42 #31
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_4069299
Ach, het gaat altijd zo, zo'n console is maar een kort leven beschoren , hoogstens zo'n voor 2-3 jaar , daarna wil je toch weer wat anders en is er weer iets veel mooiers. Het leuke van zo'n x-box/ps2 is dat je dat ding dan tenminste nog als DVD speler kan gebruiken. Als ik de komende 2 jaar nog 3 spellen koop houdt het wel op. Het gaat erom dat je een paar spellen hebt met een grote replay value, dan ben je gewoon klaar.

[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 05-05-2002 12:52]

(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 5 mei 2002 @ 12:52:31 #32
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_4069309
quote:
Op zondag 05 mei 2002 12:47 schreef Bastard het volgende:

[..]

Oh en die posts pro xbox zijn volgens jou wel cool. ( themarco bv )
Lekker objectief vibromass!

Ja,...dat vind ik ook een bullshit statement van Vibromass. De topic is per slot van rekening ook nog eens PS vs Xbox vs Gamecube.....mag je weer niet anti Xbox zijn. Zijn we ook echt niet,....mijn bovenstaande post is puur gebaseerd op feiten en ervaring.
pi_4069311
Ach ja wat voor console dan ook, het leid weer tot leuke discussies , zoals het maar geen "mijn console is beter" topic word.
  zondag 5 mei 2002 @ 12:55:14 #34
8372 Bastard
Persona non grata
pi_4069338
quote:
Op zondag 05 mei 2002 12:52 schreef Krazy het volgende:
Ach ja wat voor console dan ook, het leid weer tot leuke discussies , zoals het maar geen "mijn console is beter" topic word.
Mijn console is beter

Nee, tis maar waar je plezier op hebt natuurlijk, maar ik vind het tenenkrommend om te zien hoe de PS2 soms word afgedaan als een stuk schroot.
Dan is een beetje tegenwind niet erg in het topic denk ik

The truth was in here.
  zondag 5 mei 2002 @ 12:56:48 #35
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_4069362
quote:
Op zondag 05 mei 2002 12:52 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ja,...dat vind ik ook een bullshit statement van Vibromass. De topic is per slot van rekening ook nog eens PS vs Xbox vs Gamecube.....mag je weer niet anti Xbox zijn. Zijn we ook echt niet,....mijn bovenstaande post is puur gebaseerd op feiten en ervaring.

Jij valt tegenwoordig wel mee Chocobo, maar van Bastard kun je niet beweren dat hij niet anti-Xbox is.

Als iemand veel vaker zeurt over wat hij kut vindt aan een console die hij niet bezit dan over wat hij leuk vindt aan wat hij wel heeft noem ik dat bashen.

pi_4069364
Wat is me wel afvraag is, waarom besteed consolegamers.nl geen aandacht aan de Xbox ?
  zondag 5 mei 2002 @ 12:57:17 #37
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_4069370
quote:
Op zondag 05 mei 2002 12:52 schreef Chocobo het volgende:

[..]
mijn bovenstaande post is puur gebaseerd op feiten en ervaring.

pfffffff... Hoor hem dan . Hoe eigendunkering kan je zijn ? . Volgens mij loop jij ook de hele tijd te slijmen he. Zodra Bastard iets zegt ben je het er gelijk mee eens.

MISSCHIEN is het wel waar wat je zegt () maar hoe je het ook formuleerd .

Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
  zondag 5 mei 2002 @ 12:58:24 #38
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_4069381
quote:
Op zondag 05 mei 2002 12:56 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Jij valt tegenwoordig wel mee Chocobo, maar van Bastard kun je niet beweren dat hij niet anti-Xbox is.

Als iemand veel vaker zeurt over wat hij kut vindt aan een console die hij niet bezit dan over wat hij leuk vindt aan wat hij wel heeft noem ik dat bashen.

Ik begrijp je stelling wel maar Bastard is echt geen Basher,...hij zou ook wel Halo willen gamen ofzo,..maar hij trekt de games verder niet. En de prijs staat hem niet goed. Maar ik haal dat ding ook niet wel....alleen wat later dit jaar.
  zondag 5 mei 2002 @ 12:58:36 #39
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_4069382
quote:
Op zondag 05 mei 2002 12:56 schreef Krazy het volgende:
Wat is me wel afvraag is, waarom besteed consolegamers.nl geen aandacht aan de Xbox ?
Chocobo talk: XBox is kut
  zondag 5 mei 2002 @ 12:59:48 #40
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_4069394
quote:
Op zondag 05 mei 2002 12:58 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik begrijp je stelling wel maar Bastard is echt geen Basher,...hij zou ook wel Halo willen gamen ofzo,..maar hij trekt de games verder niet. En de prijs staat hem niet goed. Maar ik haal dat ding ook niet wel....alleen wat later dit jaar.

woordvoerder chocobo . Luxe hoor Bastard
  zondag 5 mei 2002 @ 12:59:54 #41
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_4069396
quote:
Op zondag 05 mei 2002 12:56 schreef Krazy het volgende:
Wij financieren alles zelf. En ik heb geen tijd om alle Xbox games zelf te reviewen !! Maar we krijgen er volgende week 1 om te reviewen met een paar games. Geloof nou maar dat ik objectief zal blijven. Als er een Xbox schrijver/reviewer is !! Je weet maar nooit !
  zondag 5 mei 2002 @ 13:01:38 #42
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_4069412
quote:
Op zondag 05 mei 2002 12:57 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

pfffffff... Hoor hem dan . Hoe eigendunkering kan je zijn ? . Volgens mij loop jij ook de hele tijd te slijmen he. Zodra Bastard iets zegt ben je het er gelijk mee eens.

Ik begrijp dat je bovenstaande post wat irritant kan vinden maar ik kan er niks aan doen. Ik kom per slot van rekening uit de consolewereld. Mag ik dan ook mijn ervaringen posten of niet ?
  zondag 5 mei 2002 @ 13:02:24 #43
8372 Bastard
Persona non grata
pi_4069422
quote:
Op zondag 05 mei 2002 12:56 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Oke ik ben eerlijk, net zo eerlijk als een aantal pro xboxers dat ze zeggen dat de Ps2 maar een kleine console is bij hun oppermachtige xbox.
Daar mogen ze eerlijk in zijn maar wel subjectief.
En zo ben ik eerlijk om te zeggen dat ik die Xbox maar niks vind, dat ik best wel sceptisch ben en niet in het minste omdat microsoft er achter staat.

Ik heb gewoon honderden game uren op mn PS2 zitten en ik vermaak me er meer dan gewoon op.
Kijkend naar MOH en FFX en CMR3 en etc etc die er nog aan komen worden dit alleen maar meer uurtjes game plezier voor me.
Noem nou eens een paar titels waar ik mee zou vermaken op een xbox... die zijn er niet en ik heb rond gekeken.
Dus mag dan anti xbox over komen
En please, ga iemand zitten dissen als je het op de man af wilt spelen.

The truth was in here.
  zondag 5 mei 2002 @ 13:07:31 #44
8372 Bastard
Persona non grata
pi_4069482
quote:
Op zondag 05 mei 2002 12:59 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

woordvoerder chocobo . Luxe hoor Bastard

Hij post alleen iets eerder dan mij, en in grote lijnen delen wij dezelfde mening.

Maar goed, we zijn dan ook beide achterin de 20 en hebben al tientallen jaren console ervaring (samen)

[Dit bericht is gewijzigd door Bastard op 05-05-2002 13:09]

The truth was in here.
  zondag 5 mei 2002 @ 13:08:14 #45
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_4069494
quote:
Op zondag 05 mei 2002 13:02 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik heb gewoon honderden game uren op mn PS2 zitten en ik vermaak me er meer dan gewoon op.
Kijkend naar MOH en FFX en CMR3 en etc etc die er nog aan komen worden dit alleen maar meer uurtjes game plezier voor me.
Noem nou eens een paar titels waar ik mee zou vermaken op een xbox... die zijn er niet en ik heb rond gekeken.
Dus mag dan anti xbox over komen
En please, ga iemand zitten dissen als je het op de man af wilt spelen.

quote:
Op zondag 05 mei 2002 13:02 schreef The Phantom het volgende

Volgens mij loop jij ook de hele tijd te slijmen he. Zodra Bastard iets zegt ben je het er gelijk mee eens.

Helemaal mee eens Bastard
  zondag 5 mei 2002 @ 13:09:19 #46
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_4069511
quote:
Op zondag 05 mei 2002 13:08 schreef Chocobo het volgende:

[..]

[..]

zondag 5 mei 2002 @ 13:10:17 #47
8372 Bastard
Persona non grata
pi_4069526
quote:
Op zondag 05 mei 2002 13:08 schreef Chocobo het volgende:

[..]

[..]

Joh ik ben het eens met jou Chocobo

Zullen we dan maar een gamesite starten?

The truth was in here.
  zondag 5 mei 2002 @ 13:15:46 #48
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_4069578
Sommige mensen begrijpen inderdaad niet dat wij al wat ouder zijn en al met consoles speelden toen sommigen nog geboren moesten worden

Nee,...genoeg gepats...wij delen een bepaalde gamemening,..vandaar dat wij onze site startte. We dissen Xbox echt niet. Wat wij gewoon allebei vinden is dat de machine inderdaad in de kinderschoenen staat.

[woordvoerder]Bastard is ook al jaren gek op gaming. We zijn bijna 2 handen op 1 buik. Onze ideeen komen goed overeen.[/woordvoerder]

[slijm]Maar ik ben gek op je hoor Bastard[/slijm]

Hoe meer concurrentie onder de ontwikkelaars hoe cooler iedereen kan games en dat ik het belangrijkste !

zondag 5 mei 2002 @ 13:16:23 #49
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_4069585
quote:
Op zondag 05 mei 2002 13:02 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ligt toch voor de hand, mijn favorieten zijn op dit moment Rallisport Challenge, Tony Hawk's Pro Skater 3 en Halo, verder zijn JSRF, Project Gotham, Amped en Spiderman prima games.

Daarnaast zijn er 300+ games voor aangekondigd, waaronder toptitels als Morrowind, Fable (Project Ego), Shenmue 2, Metal Gear Solid X, Brute Force, Splinter Cell, GTA3, Midtown Madness, Knights of the Old Republic, Deathrow etc etc etc.

Ik weet dat je toch niet te overtuigen bent, maar neem het nou maar aan van een ervaren gamer, de XBox is here to stay. Ik game al sinds Pong en de Atari 2600, ben eigenaar van zowel een XBox als een Gamecube, en mede-eigenaar van een PS2, dus volgens mij kan ik er redelijk objectief tegenaan kijken.

zondag 5 mei 2002 @ 13:18:21 #50
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_4069597

Beetje flauw anti-xbox plaatje om te posten, aangezien dit een screenshot uit de developers-kit betreft...

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')