Succes en plezierquote:
Daarom, dat doel houden we voor ogenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
als je straks je diploma hebt kun je heelrijk aan huis werken
Nee hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:51 schreef nieslief het volgende:
[..]
Tsja ik ook maar ik snap Ing ook heel goed/herken de situatie. En dat is gewoon lastig, het is wel je schoonfamilie en je bent wel samen met je partner. Het is gewoon een ingewikkeld kut gevoel.
Graag! Ik ben het namelijk ws zelf vergetenquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:12 schreef MrSubtle het volgende:
Hooooi
ben er maar nu en dan een beetje vandaag denk ik... besloten toch m'n reisje maar beetje te plannen, dus ben aan het bellen met hotels en zo
HYPER
.
en wat is het briljant om china te bellen, en dan hopen dat ze engels sprekenik lig hier dubbel
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:12 schreef MrSubtle het volgende:
Hooooi
ben er maar nu en dan een beetje vandaag denk ik... besloten toch m'n reisje maar beetje te plannen, dus ben aan het bellen met hotels en zo
HYPER
.
en wat is het briljant om china te bellen, en dan hopen dat ze engels sprekenik lig hier dubbel
Waarschijnlijk omdat ze een vrouw isquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:11 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Kees heeft echt jetsers van nagels , die groeien harder dan dat ze kunnen slijten.
Dus die moet ik echt om de week knippen.
Karel zn nagels hoef ik nooit te knippen, alleen zn duimpjes, en die van Billy maar heel af en toe.
Geen idee waar het aan ligt.
Leukquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:12 schreef MrSubtle het volgende:
Hooooi
HYPER
.
*tring tring*quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen!
Anders ga je ff naar de lokale chinees en vraag je of die je willen helpen?
![]()
Morgen vertrek je al he
Nee, dat schiet niet op, die heb ik voor mezelf en daar kom ik dr amper mee doorheen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:16 schreef Bamba het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze een vrouw is.
Nee, ook geen idee waar dat aan zou kunnen liggen. Zou een glasvijl niet iets zijn? Die breken ook niet zomaar namelijk.
Leuk! Ga je bijpunten of echt voor nieuw??quote:
Neuh zenuwachtig niet... maar wel leuk hoorquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
*tring tring*
*klik*
zij: 喜酒店,我能帮助您?
ik: Hello, do you speak English"
zij: "Yesss"
ik: "I would like to make a reservation for a single room, next week monday"
zij" Yesss"
Ik: "Do you have any rooms available?"
Ik: "Okay..."
Ik: "You don't actually understand what I'm saying, do you?"
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Neuh zenuwachtig niet... maar wel leuk hoorvooral excited nu
Volgens mij niet meer nee...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is het alweer veilig hier? Geen GAMers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |