Deed ik ook hoor met schoonfam. en daar wordt je niet gelukkiger van. Noch dat de band beter wordt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan me er serieus kwaad / verdrietig over maken dat iemand denkt zich zo aan te moeten passen aan andere mensen dat je zulke dingen tegen je zin moet doen
Ja volgens mij wel!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:32 schreef oh-oh het volgende:
Hey Greys!
Komt vanavond nou weer es gewoon gewone Poepstars???
Ja ik ook, ik hoopte op jouw expertisequote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel!
Ik ben er helemaal een beetje uit inmiddels
Over poepstars gesproken mijn buurmeisje is daar helemaal weg van. Die kijkt iedere week trouw.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:32 schreef oh-oh het volgende:
Hey Greys!
Komt vanavond nou weer es gewoon gewone Poepstars???
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:38 schreef nieslief het volgende:
[..]
Over poepstars gesproken mijn buurmeisje is daar helemaal weg van. Die kijkt iedere week trouw.
Dus ik tegen haar: Goh ga je vanavond weer Poepstars kijken
Buurmeisje:
Ik: jahaa poepstars jeweetwel waar ze zingen voor een jury
BuurmeisjePOPstars
Ik: nee joh poepstars klinkt veel leuker
Buurmeisje: Grmbl *stampt weg*
Moeder Buurmeisje:
Dat geloof ik graag. Je was bij een groothandel geweest???quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:37 schreef Bamba het volgende:
Oh-oh, ik heb gisteren niet meer naar die vijl gevraagd. Toen ik het bedrag bij de kassa hoorde wat ik voor m'n spullen moest betalen ben ik geloof ik in schock geraakt
![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:37 schreef Bamba het volgende:
Oh-oh, ik heb gisteren niet meer naar die vijl gevraagd. Toen ik het bedrag bij de kassa hoorde wat ik voor m'n spullen moest betalen ben ik geloof ik in schock geraakt
![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:38 schreef nieslief het volgende:
[..]
Over poepstars gesproken mijn buurmeisje is daar helemaal weg van. Die kijkt iedere week trouw.
Dus ik tegen haar: Goh ga je vanavond weer Poepstars kijken
Buurmeisje:
Ik: jahaa poepstars jeweetwel waar ze zingen voor een jury
BuurmeisjePOPstars
Ik: nee joh poepstars klinkt veel leuker
Buurmeisje: Grmbl *stampt weg*
Moeder Buurmeisje:
Bij een groothandel iddquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:39 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Je was bij een groothandel geweest???
In Nederland natuurlijk. Ik zal eens voor je vragen naar het adresje van mijn vriendin die is cheap.
Weet ik niet, ik heb al gegoogled en daar kon ik het eerlijk gezegd neit vindenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Ik neem aan dat ik zo een vijl ook wel gewoon bij Douglas of zo kan krijgen?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:44 schreef Bamba het volgende:
[..]
Bij een groothandel idd. Het zijn wel supergoede spullen hoor, dat wel...Maar ik moest er stiekem wel een beetje van huilen
![]()
[..]
Iedere week, geef je d'r pokon??quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:48 schreef oh-oh het volgende:
Ow naja, vijlen lijkt me beter dan knippen, maar dan knip ik maar gewoon door hoor.
Kees dr nagels moet ik echt om de week knippen, en dat zijn zwarte nagels, dus die durf ik niet te kort te knippen, met vijlen kun je makkelijker wat verder gaan, maar een gewone vijl trekt die harde nagels niet.
Om de week schreef zequote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Iedere week, geef je d'r pokon??
Knip Whoopie's nagels nooit, is ook echt niet nodig gelukkig (* denkt zich de strijd in).
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |