och jeetjequote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:14 schreef trovey het volgende:
Ik ben aangesteld als nachtwaker hier....om jou in de gaten te houden,,,,men vertrouwde het zaakje al niet....ik kan elk moment opduiken dus wees voorzichtig....wees heel voorzichtig
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
och jeetje![]()
en jij moet steeds opletten of ik de OP niet weghaal
wanneer je het niet verwacht......
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
jullie kunnen mij niet negeren
daar ben ik veel te leuk voor
wat deed kitao?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Niet als je te ver gaat....vraag maar aan Kitao
quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Hij ging te ver met zijn daden en kreeg de negeerbehandeling...sindsdien is hij een stuk braver maar hij is er bij velen nog lang niet.
Zou dat lekker laten gaan hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 07:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Zit ik terug te lezen van gisteren ben ik nu bijna aan het huilen.
Met Rossi gaat het op dit moment wel goed. Hij eet zelf en pakte vannacht al de staart van Zorro.
Ik ga liever ook niet weg vanavond maar ik weet dat mij dit niet in dank wordt afgenomen ik was er nieuwjaarsdag ook al niet bij vanwege bijholte en oorontsteking en dat viel ook niet goed. Ze snappen niet echt dat ik veel verdriet kan hebben om een beestje.
Mogge Q, kusje erop?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:09 schreef Qwea het volgende:
fak fak fak fak fak fak fak!
Grote snee in mn vinger, en die doet me een partij pijn.
Kut druivenbakje
Krijg je wel allemaal bloed in je mondquote:
Ik zou gewoon doe wat je gevoel je in geeft. Ik zou ook echt echt echt echt echt niet weggaan als ik zo met mn brombeer zou zitten. Dan maar boze gezichten. Hun probleem.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 07:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Zit ik terug te lezen van gisteren ben ik nu bijna aan het huilen.
Met Rossi gaat het op dit moment wel goed. Hij eet zelf en pakte vannacht al de staart van Zorro.
Ik ga liever ook niet weg vanavond maar ik weet dat mij dit niet in dank wordt afgenomen ik was er nieuwjaarsdag ook al niet bij vanwege bijholte en oorontsteking en dat viel ook niet goed. Ze snappen niet echt dat ik veel verdriet kan hebben om een beestje.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:26 schreef Qwea het volgende:
GA BEGINT VANDAAG WEER
Kan iemand dat vanaaf rond 18u ff tegen me roepen?
GA begint in amerika weer he, bedoelde ikquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]weljaa
Ga ook eens proberen dan op de bank te zitten, nu werkse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |